  • 1. Data: 2002-01-20 20:19:45
    Temat: rekompensaty
    Od: "Burek Jarosław" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    Witam Szanownych Subskrywowiczow!
    Prosze o odpowiedz na nastepujace pytanie:
    Mojemu wujkowi zostala przyznana rekompensata dla pracownikow sfery
    budzetowej... . I ow wujek chce mi przekazac wylacznoc do obiory ww
    rekompensaty. Mozna w jakis sposub wykonac taki zapis/umowe lub cokolwiek?
    Jak to zrobic?
    Dziekuje za ew odpowiedzi
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-21 09:08:41
    Temat: Re: rekompensaty
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 20 Jan 2002, Burek Jarosław wrote:

    > budzetowej... . I ow wujek chce mi przekazac wylacznoc do obiory ww
    > rekompensaty. Mozna w jakis sposub wykonac taki zapis/umowe lub cokolwiek?

    Pełnomocnictwo? Może być zwykła forma pisemna.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-21 14:46:25
    Od: "Burek Jarosław" <b...@m...uci.agh.edu.pl>

    > Pełnomocnictwo? Może być zwykła forma pisemna.
    >
    > --
    Ale mi nie chodzi o pelnomocnictwo tylko o jakis zapis ktory sprawi ze tylko
    ja (a nie wujek) bede mogl odebrac ta rekompensate
    Oczywiscie wujek sie zgadza na wykonanie takiego zapisu.