  • 1. Data: 2002-02-05 12:38:40
    Temat: Re: Jak to jest z reklama na "mojej" stronie???
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 5 Feb 2002, Smiarowski wrote:

    > Mam swoja strone i swoja domene, chcialbym zamieszczac tam reklamy firm z
    > mojego miasteczka, ale nie chcialbym zakladac specjalnie do tego dzialgosp,
    > jak to rozwiazac jako osoba fiz., czy umowy o dzielo, zlecenie.

    Już ci chyba odpowiadaliśmy - to jest możliwe, ale nieopłacalne ze
    względów finansowych.

    > Taki sam problem mam z tworzeniem kont e-mail'owych w swojej domenie za
    > pieniadze, a zeby specjalnie do tego zalozyc DG to jest bez sensu.

    Tylko jeśli nie jesteś zatrudniony.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-02-05 17:31:41
    Od: MaXxX <m...@r...pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2002 13:38:40 +0100, Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    pisze na pl.soc.prawo:

    > Już ci chyba odpowiadaliśmy - to jest możliwe, ale nieopłacalne ze
    > względów finansowych.

    Hmm..? Co konkretnie się bardziej opłaca jako DG? Moje pojęcie na ten temat
    jest bardzo mętne - i sprowadza się do tego, że jako osoba nie mogę nikogo
    zatrudnić, a na DG mogę - za to mając DG i będąc jedynym zatrudnionym muszę
    płacić sobie 600 zł ZUSu co miesiąc.

    Domyślam się, że gadam w tym momencie jak przedszkolak - ale naprawdę nie mam
    się jak do tego inaczej zabrać, jak tylko pytając tutaj (nie mam znajomych z
    DG...) Czy byłby ktoś na tyle miły, by przedstawić mi przykładowy
    (UPROSZCZONY!!) rozrys kosztów i zysków i innych podatków, z którego by jasno
    wynikło iż jednoosobowa DG się opłaca? Bom mega-lamer niestety...

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,

  • 4. Data: 2002-02-06 10:41:56
    Od: "Smiarowski" <s...@p...onet.pl>

    > Już ci chyba odpowiadaliśmy - to jest możliwe, ale nieopłacalne ze
    > względów finansowych.

    Nie bardzo rozumiem dlaczego nieoplacalne, bo przeciez nie zaplace 100 %
    podatku od dochodu?
    A dodatkowych kosztow juz i tak nie poniose.