  • 1. Data: 2002-02-05 08:40:51
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Odi" <l...@a...waw.pl>

    Witam,

    Kilka lat temu pracując w firmie na cały etat stworzyłem witrynę internetową
    która isnieje do dziś dnia.
    Czy mam do niej jakieś prawa autorskie ?
    Jeśli tak to jakie ?
    Czy mogę zabronić dokonywania zmian na witrynie ?
    Albo zabronić dalszej publikacji witryny w sieci ?

    Leszek Giza

  • 2. Data: 2002-02-05 12:37:18
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 5 Feb 2002, Odi wrote:

    > Kilka lat temu pracując w firmie na cały etat stworzyłem witrynę internetową
    > która isnieje do dziś dnia.
    > Czy mam do niej jakieś prawa autorskie ?

    To zależy. Domyślnie nie, chyba że umowa o pracę stanowi inaczej albo że
    dzieło powstało poza obowiązkami pracowniczymi.

    > Jeśli tak to jakie ?

    Na pewno osobiste.

    > Czy mogę zabronić dokonywania zmian na witrynie ?

    Tak, ale można się umówić że nie będziesz wykonywał tego uprawnienia.

    > Albo zabronić dalszej publikacji witryny w sieci ?

    Tego nie, o ile pracodawca przejął prawo majątkowe do rozpowszechniania
    utworu.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting