  • 1. Data: 2002-02-05 10:47:30
    Temat: Pomozcie - Sprawa rozwodowa..
    Od: "Matador" <m...@p...onet.pl>

    juz pisalem tutaj kilka tygodni temu o tym ze chcialbym pomoc znajomej -
    zostawil ja maz z 2 dzieci uciekajac cichaczem po siwetach Bozego
    Narodzenia..

    Dziekuje za rady jakie otrzymalem i za polecenie mi Pani Mecenas z
    Wroclawia..

    Niestety sprawa odbedzie sie w Poznaniu a nie Wroclawiu jak poczatkowo
    wygladalo zatem Prosba goraca o polecenie specjalisty/specjalistki od prawa
    rodzinnego <rozwodow> z Poznania, chodzi mi o to zebyscie napisali namiary
    na kogos kogo mozecie z czystym sumieniem polecic.

    Dziekuje z gory gdyz jestem pewien ze pomozecie conajmniej tak jak
    poprzednio.

    pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    Michal