  • 1. Data: 2002-02-05 11:03:57
    Temat: prawo budowlane - co to jest inicjatywa lokalna?
    Od: A...@a...com.pl

    Witam wszystkich,
    czy ktoś się spotkał z czymś takim jak inicjatywa lokalna. Dokładniej
    chodzi mi o następującą sytuację. Około 15 osób (działek) stara się o
    uzyskanie warunków technicznych przyłącza energetycznego i gazowego.
    Niestety indywidualne wnioski dostają terminy na ok. III kwartał 2004 roku

    nie mówiąc już o tym, że sąsiadujące ze sobą działki dostają różne warunki

    np: kabel i linia napowietrzna. Słyszałam, że można złożyć podanie o
    grupowe rozpatrzenie wniosków i to ewentualnie może sprawę przyspieszyć.
    Bardzo nam zależy na szybkim uzyskaniu przyłączy tylko jak się do tego
    zabrać?
    Również , zdaje się na forum muratora, jedna z osób podpowiedziała mi, że
    oni w podobnej sytuacji wystąpili w gminie z tzw. inicjatywą lokalną i nie

    dość, że terminy znacznie się skróciły to jeszcze dostali dofinansowanie z

    gminy i zakładu. Niestety jak to określiła nie ona bezpośrednio zajmowała
    się tym przedsięwzięciem w imieniu grupy (ona tylko podpisała wniosek) i
    nie zna szczegółów . Czy ktokolwiek spotkał się z czymś podobnym?
    W jaki sposób zmusić zakład energetyczny do przyspieszenia ustalenia
    warunków technicznych przyłącza?
    Z góry dziękuję za wszelkie rady
    Agnieszka