  • 1. Data: 2015-08-22 16:04:34
    Temat: Re: Wyłudzenie pieniędzy - masowe wystawianie faktur za reklamę w Internecie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-08-15 o 11:38, Max pisze:

    > Ja nie korzystałem nigdy z żadnej reklamy. Zastanawia mnie jednak to,
    > czy takiej firmie opłacać się będzie zapłacić podatek. Zwyczajnie firmy
    > sprzedają długi i wzywają do zapłaty, w tej sytuacji jest inaczej, czy
    > to nowy sposób na zastraszanie?
    >
    > Pozdrawiam

    1) Numery rachunków do uregulowania są różne na tych fakturach? Czy to
    jeden i ten sam numer?

    2) Spróbuj się skontaktować z wystawcami, ale nie korzystając z danych z
    faktury, tylko danych z Internetu albo CEIDG. Nie wykluczone, że oni nic
    o tych fakturach nie wiedzą.

    Robert

  • 2. Data: 2015-08-22 16:10:05
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    >
    > 2) Spróbuj się skontaktować z wystawcami, ale nie korzystając z danych z
    > faktury, tylko danych z Internetu albo CEIDG. Nie wykluczone, że oni nic

    Albo najlepiej idź od razu do prokuratury. Skoro na dokumencie widzisz
    nieprawdę, to trzeba tym zająć odpowiednie instancje, zwłaszcza gdy
    interes państwowy jest naruszony (fikcyjny VAT).