  • 1. Data: 2002-02-17 02:34:50
    Temat: Jak spamer zwalczal spam
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Otrzymalem automatyczna odpowiedz z jakiejs bramki mailowej
    w Rzymie, Wlochy
    jakkolwiek nigdy do nich nie pisalem,
    a jedynie wyslalem post do grupy pl.test

    i teraz ich abuse mi odpowiada ze oni to wlasciwie zwalczaja spam w
    usenecie,
    co im jednak nie przeszkadza mi wysylac spam na e-mail

    Co znaczy zapewnienie o
    zerowej tolerancji na spam,
    gdy otrzymalem od nich automatyczna odpowiedz, ale na post wyslany do
    pl.test
    a nie do nich.
    Czyli tak jak trzebnica skanuja grupe pl.test
    i kazdemu wysylaja spam, czyli niezamowione , nieuzgodnione e-maile
    i zadnej tresci poza techniczna.

    Co z tym mozna zrobic ?

    Jacek
    __________
    --
    Thank you for emailing the Mailgate Abuse Team.

    This is an auto-acknowledgement to let you know that we have received
    your report. Mailgate has a zero tolerance policy towards spam.
    We do not condone, nor support, spam or any illegal or copyrighted
    postings through ours service.

    Your message is important to us and will be read and processed
    promptly.

    Please do not respond to this acknowledgement or re-send your message
    unless you have additional information to report.

    Thank you again for your report. We appreciate your assistance in
    helping us to keep Mailgate and Usenet free from spam.

    Best regards,

    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
    Mailgate.ORG Abuse Team
    http://www.mailgate.org
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

  • 2. Data: 2002-03-03 17:16:05
    Temat: Re: Jak spamer zwalczal spam
    Od: leh <l...@...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> skribis:

    >i teraz ich abuse mi odpowiada ze oni to wlasciwie zwalczaja spam w
    >usenecie,
    >co im jednak nie przeszkadza mi wysylac spam na e-mail

    Expert, nie osmieszaj sie, nie udawaj ze nie rozumiesz i nie dyskutuj z
    autoodpowiedziami,.

    A co do problemu - pozwij ta trzebnice do sadu i tyle.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 3. Data: 2002-03-03 18:34:24
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    leh wrote:

    > Jacek <g...@p...onet.pl> skribis:

    > Expert, nie osmieszaj sie, nie udawaj ze nie rozumiesz i nie dyskutuj z
    > autoodpowiedziami,.
    Nie dyskutuje z autoodpowiedziami, ale odmieszylbym sie gdybym pozwal
    trzebnice do sadu.

    > A co do problemu - pozwij ta trzebnice do sadu i tyle.
    j.w.

    to jest trywialna sprawa do abuse ISP.
    Nigdzie na swiecie takie zjawisko nie wystepuje.

    Jest to dzialanie bardzo szkodliwe, poniewaz stresuje osoby, ktore
    dopiero rozpoczynala korzystanie z internetu.
    Od razu dowiaduja sie, ze ich aktywnosc w internecie/na usenecie
    jest monitorowana.

    Grupy test sa po to tworzone na swiecie, aby uczniowie, studenci
    mogli sie nauczyc wysylania postow do usenetu.
    I ta funkcja jest realizowana bez monitoringu osob trzecich.

    Czym w koncu jest automatyczna odpowiedz, jezeli nie przetwarzaniem
    danych osobowych.

    Jacek

  • 4. Data: 2002-03-05 19:10:31
    Od: leh <l...@...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> skribis:

    >Jest to dzialanie bardzo szkodliwe, poniewaz stresuje osoby, ktore
    >dopiero rozpoczynala korzystanie z internetu.
    >Od razu dowiaduja sie, ze ich aktywnosc w internecie/na usenecie
    >jest monitorowana.

    Ibardzo dobrze, niech nie mysla ze nie mozna ich namierzyc :)

    >Czym w koncu jest automatyczna odpowiedz, jezeli nie przetwarzaniem
    >danych osobowych.

    Do GIODO ich, do GIODO !

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,