  • 21. Data: 2005-02-24 15:58:37
    Temat: Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Dobrze radzę odpuśc sobie tę firmę.
    Z chęcią bym to zrobiła, ale mam umowe jeszcze na rok. Jednak jeśli nie
    rozpatrzą mi reklamacji dot zle wlaczonej taryfy to beda to podstawy do nie
    tyle rozwiazania co odstąpienia od umowy.
    Ale wiem jedno: NIGDY wiecej nie wezme tel w Idei i będe ich odradzać
    każdemu

  • 22. Data: 2005-02-24 16:00:19
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Z technicznego punktu widzenia PTK Centrostal miał 100 % racji. Z prawnego
    > też.

    Tak, ale facet napewno miał jak udowodnić, że był w Międzyzdrojach w czasie
    gdy wychodziły połączenia.
    Ciekawe jak mi rozpartrzą reklamacje rozmów przeprowadzonych z klona mojej
    karty sim.. to dopiero będzie jazda!:D Reklamacja dziś poszła poleconym :)

  • 23. Data: 2005-02-24 16:01:10
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    To pewnie Super Express podał takie info :D

  • 24. Data: 2005-02-27 21:05:57
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Shady napisał(a):
    > Naprawde nie kłućcie się o tą pustą koperte, nie ma takiej możlwiości o
    > jakiej piszecie. Zgodnie z z KC pocztę wysłaną jako poleconą uznaje się za
    > doręczoną

    to nie tak
    zresztą udowodnij że poczta została wysłana :)

    > i to może być dowodem w sądzie.
    > Jak dało by się wciskać komuś że wysłał pustą kartkę to te wszystko listy
    > polecone z ZUSu itp byłyby nie ważne.. hehe, nie nie, prosze. Nie
    > przeginajcie w tą strone bo nie o to chodzi:)

    tu masz rację, w takie tłumaczenie nikt nie uwierzy

    KG

  • 25. Data: 2005-02-28 14:22:16
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > to nie tak
    > zresztą udowodnij że poczta została wysłana :)
    Grr... przeciez mowie sto razy ze mam dowód nadania a co wiecej
    potwierdzenie odboiru z Centka...