  • 11. Data: 2005-02-23 14:45:50
    Temat: Re: Jak sobie poradzić z operatorem sieci IDEA, m in. jak rozwiązać umowe?? Pomocy..
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > że doszedł - to po wysłaniu faxu otrzymujesz raport który podaje czy
    > transmisja przebiegła poprawnie. Nie podaje oczywiście czy jest czytelny.

    I taki raport jest zdecydowanie niepodrabialny i wiarygodny itepe itede

    M.

  • 12. Data: 2005-02-23 18:04:35
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 lut o godzinie 15:45, na pl.soc.prawo, Maciej Bebenek napisał(a):

    > I taki raport jest zdecydowanie niepodrabialny i wiarygodny itepe itede

    Dobra - poddaje się ;)

    Ale powiedz proszę co Ci da dowód nadania poleconego listu albo i nawet
    potwierdzenie odbioru?
    Operator powie że dostał ..... pustą kopertę, czystą kartkę ....

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2005-02-23 20:01:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    > Dobra - poddaje się ;)
    >
    > Ale powiedz proszę co Ci da dowód nadania poleconego listu albo i nawet
    > potwierdzenie odbioru?
    > Operator powie że dostał ..... pustą kopertę, czystą kartkę ....

    Ale zdajesz sobie sprawę, że w przypadku ewentualnego procesu (a o to
    nam na dobrą sprawę chodzi) sytuacja z faksem i z pustą kopertą są
    zupełnie inne?

    W pierwszym przypadku "wszyscy wiedzą", że faks może nie dojść. W drugim
    przypadku - pamiętaj, że poczta nie przyjmie LP bez adresu zwrotnego! -
    zawsze można się zapytać strony, dlaczego nie podjęłą żadnych kroków w
    tej sprawie?

    Można jeszcze, metodą Intrum Justitia, na kopercie umieścić duży
    czerwony napis - reklamacja usługi telekomunikacyjnej ;-)

    Z drugiej strony - wiele rzeczy słyszałem, ale o "pustej kopercie" w
    tego typu sytuacji jeszcze nie. Zwykle jest to zwykłe naciąganie
    terminu. Ostatnio tepe odpisało znajomemu, że "w sprawie Pańskiego
    wystąpienia z dnia 20 grudnia...". Oczywiście po terminie, który minął 5
    grudnia, a dowodem na to jest kopia potwierdzona w kancelarii Biura
    Zarządu Tepe :-)

  • 14. Data: 2005-02-24 08:30:40
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Temat "PO" rozważany na grupie wieeele razy:
    > - udowodnisz że w kopercie która wysłałeś /z "PO/ było to o czym mówisz?
    > Przecież mogła być tylko czysta kartka....

    Hmm.. tak się składa, że przez ponad dwa lata pracowałam w jednym pokoju z
    prawnikami i wiem, że oni wyłącznie korzystali z usług poczry polskiej. I
    dowodem tego ze pismo poszło (nawet dowodem w sądzie) było potwierdzenie
    nadania. A tym bardziej jak się ma już potwierdzenie odbioru to sprawa
    jasne.
    Nie przeginajmy w drugą strone i nie demagujmy czy ktoś wyslal pustą kartke
    czy nie. Hehe, w ten sposób to nic nigdy nikomu by nie udowodniono.

  • 15. Data: 2005-02-24 08:31:33
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Ale powiedz proszę co Ci da dowód nadania poleconego listu albo i nawet
    > potwierdzenie odbioru?
    > Operator powie że dostał ..... pustą kopertę, czystą kartkę ....

    Hahaha, tego nie może zrobić. Patrz moja wypowiedź wyżej.

  • 16. Data: 2005-02-24 08:35:01
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Naprawde nie kłućcie się o tą pustą koperte, nie ma takiej możlwiości o
    jakiej piszecie. Zgodnie z z KC pocztę wysłaną jako poleconą uznaje się za
    doręczoną i to może być dowodem w sądzie.
    Jak dało by się wciskać komuś że wysłał pustą kartkę to te wszystko listy
    polecone z ZUSu itp byłyby nie ważne.. hehe, nie nie, prosze. Nie
    przeginajcie w tą strone bo nie o to chodzi:)

    Dobra wiadomość: PTK CENTERTEL po 4 interwencjach tel, 2 pisemnych wyłączył
    mi Biznes Grupe:) Ale z tego co powiedziano mi w BOKu w systemie widac kwotę
    do zwrócenia mi za niesłuszenie płaconą BG w wys. XY - czyli 2 razy większą
    niż powinno mi oddać.. :) Maja bajzel oj i to nie mały

  • 17. Data: 2005-02-24 08:38:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Shady napisał(a):

    > czy nie. Hehe, w ten sposób to nic nigdy nikomu by nie udowodniono.

    Czytałem kiedyś, aczkolwiek to była prasa kolorowa, więc głowy nie dam,
    o podobnym przypadku. Bank, przy uzyciu własnie koperty z czystą kartką
    papieru, rzekomo zmienił warunki leasingu dla pewnej firmy, a ponieważ
    firma nie spełniła oczekiwań banku, dokonał przewłaszczenia sprzętu.
    Podobno leasingobiorca zatrzymał jednak tę kartkę i ekspertyza wykazała
    na niej ślady po datowniku.

    Zaznaczam "podobno" i "prasa kolorowa"
    ;-)

    M.

  • 18. Data: 2005-02-24 13:54:21
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Shady wrote:

> [...]
    > systemie widac kwotę do zwrócenia mi za niesłuszenie płaconą BG w
    > wys. XY - czyli 2 razy większą niż powinno mi oddać.. :) Maja bajzel

    Dobrze radzę odpuśc sobie tę firmę.
    Kiedyś płacąc w salonie fakturę słyszałem jak koleś reklamował fakturę
    na prawie 5000 pln.
    Siedział w miedzyzdrojach, miał roaming włączony, i sygnał z zagranicy
    był silniejszy...
    W efekcie 2 tygodnie rozmów poszło przez roaming. Twierdził, że nie ma
    włączonego wyświetlania operatora (heh, ja też nie mam...). I nie
    wiedział że dzwoni "z zagranicy".
    Jeszcze żeby sie tłumaczyli w stylu "ale my nie wiemy czy pan nie
    wyjeżdżał".
    Na bezczela koleś nadawał: "Tak po prostu jest w tamtym miejscu, i
    trzeba było uważać".
    ;-)
    Nie uznali...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2005-02-24 14:40:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Massai napisał(a):

> [...]
    > wyjeżdżał".
    > Na bezczela koleś nadawał: "Tak po prostu jest w tamtym miejscu, i

    Z technicznego punktu widzenia PTK Centrostal miał 100 % racji. Z
    prawnego też.

    > Nie uznali...

    i słusznie. W ogóle to brzmi to prawie tak samo, jak proces przeciwko
    sprzedawcy i dystrybutorowi jakiejś gry, po której małolat zabił
    policjanta. Bo myślał, że życie to gra, a policjant ma przynajmniej 3 zycia
    :-P

    M.

  • 20. Data: 2005-02-24 15:04:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Z technicznego punktu widzenia PTK Centrostal miał 100 % racji. Z
    > prawnego też.

    Oj niezupełnie.
    Roaming, przynajmniej wtedy, miał w regulaminie określenie "poza
    granicami kraju". Że wtedy się go stosuje, wtedy działa itd.
    Tym właśnie gość szermował, miał nawet paszport przy sobie... był w
    Polsce.

    --
    Pozdro
    Massai