  • 1. Data: 2005-02-22 13:17:32
    Temat: Jak przyspieszyc wydanie DO.
    Od: tocash <t...@o...pl>

    Witam,

    Moje pytanie jest nastepujace, co moge zrobic zeby skrocic bardzo dlugi
    czas oczekiwania na dowod osobisty, aktualnie na wyrobie DO czeka sie
    miesiac, przy czym zdarza sie, ze sa juz po 3 tygodniach, mnie jednak to
    nie urzadza bo potrzebuje go troche wczesniej. A wiec, co moge zrobic?
    Napisac oficjalne pismo do W-wy? Moze sa okolicznosci w ktorych traktuje
    sie wniosek priorytetowo, moze moge naklonic kogos o szybsze wyslanie
    mojego DO. A moze inna grupa bedzie bardziej odpowiednia:) Cokolwiek
    wiecie na ten temat, bede wdzieczy ;)

    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 2. Data: 2005-02-22 20:32:34
    Temat: Re: Jak przyspieszyc wydanie DO.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tocash" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Z tego co mi wiadomo, to przyspieszenie nie jest możliwe z przyczyn
    technicznych. Produkcja dowodu osobistego, to chwila. Resztę czasu pozera
    biurokracja. Pewnie by się dało coś tam zrobić, ale każda z instytucji mogła
    by zyskać pewnie kilka godzin. Wysyłając pismo raczej zrobisz co najwyżej
    zamieszanie wydłużające ten proces.

  • 3. Data: 2005-02-22 22:25:11
    Od: tocash <t...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > by zyskać pewnie kilka godzin. Wysyłając pismo raczej zrobisz co najwyżej

    No i to mnie zastanawia, skoro tyle czasu zajmuje wlasnie biurokracja to
    pewnie ten proces mozna jakos przyspieszyc, oficjalnie badz
    nieoficjalnie;) Ja moge nawet do Wawy po niego jechac jesli mialbym na
    tym zyskac powiedzmy tydzien:)

  • 4. Data: 2005-02-22 22:27:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > pewnie ten proces mozna jakos przyspieszyc, oficjalnie badz
    > nieoficjalnie;) Ja moge nawet do Wawy po niego jechac jesli mialbym na

    Ale tam Ci nikt nie wyda tego dowodu, bo go musisz wybrać w macierzystym
    BEL-u.