  • 1. Data: 2005-02-22 14:30:05
    Temat: terazniejsza "rekojmia" i czas na sprawdzenie zakupionego sprzetu
    Od: GL <l...@v...krakow.pl>

    Witam!

    Jak sie maja przepisy aktualne dot. gwarancji/rekojmi/niezgodnosci towaru
    z umowa na temat sprzetu ktory zostal zakupiony w sklepie, zostal
    sprawdzony w domu i okazal sie byc wadliwym? Jest przewidziana jakas
    konkretna ilosc dni do ktorej towar powinien byc wymieniony na nowy bez
    tzw serwisowania?

    W moim przypadku bylo oddanie dokladnie w 7 dniu (5tym roboczym) i
    odeslano mnie z kwitkiem i wyslano sprzet do dystrybutora.
    Chyba mam przewidziany jakis czas na sprawdzenie sprzetu, jesli sprzedawca
    nie sprawdzil go wczesniej w sklepie.

    z gory dzieki za odpowiedzi

    greg

    --
    ---===<<<http://greg.biezanow.net>>>===---

  • 2. Data: 2005-02-22 17:11:26
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    GL napisał(a):
> [...]
    > Chyba mam przewidziany jakis czas na sprawdzenie sprzetu, jesli
    > sprzedawca nie sprawdzil go wczesniej w sklepie.

    Nie ma takiego terminu. Ewentualna wymiana ma być w "odpowiednim czasie"...
    A tak przy okazji - nie dałeś się przypadkiem w gwarancję wmanewrować?

    KG