  • 1. Data: 2005-02-22 13:34:15
    Temat: Co mam w takiej sytuacji zrobic?
    Od: "Bucio" <b...@p...onet.pl>

    Mam w posiadaniu kilka starych kart graficznych ktore sprzedaje na allegro.
    nie mam na to zadnych dokumentow zakupu gdyz karty byly kupowane za czasow
    szkoly sredniej wiec jakies 5 lat temu. nikt w tej chwili nie wystawi mi
    dowodu zakupu. i teraz najwazniejsze fakt ze sprzedaje karty zostal
    zauwazony przez czlowieka ktory nie ma zadnych praw do tego sprzetu i pisze
    mi ze jest to zakup kontrolowany i ze wkrotce sprawe odda do sądu najgorsze
    jest to ze to moj brat i twierdzi ze on zakupil ten sprzet i ze ma na to
    papiery co jest totalną bzdurą. Probuje teraz zatrudnic sie w wojsku i jesli
    zostae bezpodstawnie oskarzony o kradziez moze cos akiego pojawic sie w
    moich papierach i w zwiazku z tym utruni mi to albo wrecz przekresli
    mozliwosc zatrudnienia sie w takich sluzbach. co powinienem w takiej
    sytuacji zrobic? Gdzie sie udać jak postepować prosze o pomoc i wszelkie
    wskazówki ;(

    pzdr
    cheniek

  • 2. Data: 2005-02-22 13:42:28
    Temat: Re: Co mam w takiej sytuacji zrobic?
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    Bucio na pl.soc.prawo w poscie <cvfccl$3lj$1@news.onet.pl> napisał(a):

    >i pisze mi ze jest to zakup kontrolowany i ze

    a jest uprawniony do zakupu kontrolowanego?

    --
    pozdrawiam, xmarcel

    za skutki wprowadzenia w zycie moich teorii _nieodpowiadam_ ;)

  • 3. Data: 2005-02-22 13:49:15
    Od: "Bucio" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości

    > a jest uprawniony do zakupu kontrolowanego?

    a kto jest uprawniony? jedynie organy scigania tak? oni są jakimis
    informatykami oddzialu internetowego pewnego banku.

  • 4. Data: 2005-02-22 14:03:13
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > mi ze jest to zakup kontrolowany i ze wkrotce sprawe odda do s?du najgorsze
    > jest to ze to moj brat i twierdzi ze on zakupil ten sprzet i ze ma na to
    > papiery co jest totaln? bzdur?. Probuje teraz zatrudnic sie w wojsku i jesli
    > zostae bezpodstawnie oskarzony o kradziez moze cos akiego pojawic sie w

    Zostac bezpodstawnie oskarzonym mozna byc zawsze. Nie przejmuj sie. Do
    wyroku baardzo daleka droga. A zarzuty trzeba udowodnic....

  • 5. Data: 2005-02-22 14:05:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zostac bezpodstawnie oskarzonym mozna byc zawsze. Nie przejmuj sie. Do
    > wyroku baardzo daleka droga. A zarzuty trzeba udowodnic....

    a akby co zawsze mozesz sie bratu odwdzieczyc (art 234)

    P.

  • 6. Data: 2005-02-22 20:30:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bucio" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Kluczowe znaczenie ma pytanie, co ten gość proponuje i o co mu chodzi. To
    znaczy po co kontroluje tę sprzedaż. Bo co do zasady zabronione
    kontrolowanie nie jest. Chce, to niech kontroluje. Nie ma obowiązku
    przechowywania dowodów zakupu wszystkiego co się ma.