  • 21. Data: 2010-02-17 12:21:26
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:48:12 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > Tyle ze teraz mam problemy z nieuczciwymi serwisami.

    Jakie problemy? To bardzo ciekawe.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 22. Data: 2010-02-17 13:04:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dzwonilem, nie robia laptopow:(

    a to lipa w takim razie

  • 23. Data: 2010-02-17 14:54:52
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Jakie problemy? To bardzo ciekawe.

    Nie moge nic napisac dopuki sprawa nie dojdzie do konca.
    Jak sie skonczy , bankowo zrobie "reklame" pewnej firmie serwisowej.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 24. Data: 2010-02-17 15:04:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mark wrote:

    > W laptopie?:)
    > Nie wiem jak w tym konkretnym modelu, ale w wielu zeby sie dostac do modulu
    > chlodzenia, trzeba pol laptopa rozkrecic:)

    Az tak jest schowany, ze po odkreceniu obudowy ani milimetra nie widac?
    Wątpie.

    Wystarczy go oznaczyc w tym jedynym widocznym miejscu.

  • 25. Data: 2010-02-17 15:08:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pmlb wrote:

    > Wszedzie! Nie wsadzisz starych pamieci RAM do nowej plyty np. Mozesz
    > zamienic i dac jakis noname RAM i to wszystko, problem w tym, ze roznice
    > w cenie takiego ramu sony a noname to procent, moze kilka prcent -
    > oplaca sie? NIE!

    a my mowimy o ogolnodostępnym pamieciach?

    > Poza tym ram tez moze byc problem bo noname moze nie wspolpracowac z
    > plyta...

    ale jak już bedzie, to dopoki nie rozkrecisz laptopa nie zorientujesz
    sie, ze w srodku jest cos innego niż dales do serwisu.
    A potem możesz sie bujac.

    > Procesor -? To tak jak by w samochodzie 1.8 ltra wsadzono silnik od
    > malucha:)
    > Plyta glowna? Zero szans! HDD? To od razu rozpoznasz... co jeszcze?
    > Poza tym, mnajac specyfikacje lapopa, czy nawet wczesniej pobrac z sieci
    > darmowe oprogramowanie , ktore odczyta wszelkie numery seryjne, typy
    > podzespolow komutera (jest tego mnostwo w sieci) zapisac, wydrukowac, po
    > serwisie sprawdzic porownac... nic sie nie da oszukac!
    > To nie samochod w ktorym mozna wymienic to i owo na stare...

    czy wiesz, ze laptop to nie tylko procesor plyta glowna i pamiec i nie
    wszystkie maja numery seryjne dajace sie odczytac pobranym z sieci
    oprogramowaniem. Bez komentarza.

  • 26. Data: 2010-02-17 15:18:23
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-17 08:52, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Jacek23"<j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak wawa i jak to sony, to polecam serwis na hawajskiej 15, pare rzeczy juz
    > u nich naprawialem, maja autoryzacje miedzy innymi sony

    Moja noga u tych krętaczy już nie postanie!

    --
    animka

  • 27. Data: 2010-02-17 23:02:01
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > juz
    > u nich naprawialem, maja autoryzacje miedzy innymi sony

    Moja noga u tych krętaczy już nie postanie!
    Jak bum bum

  • 28. Data: 2010-02-17 23:15:22
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > a my mowimy o ogolnodostępnym pamieciach?

    > ale jak już bedzie, to dopoki nie rozkrecisz laptopa nie zorientujesz sie,
    > ze w srodku jest cos innego niż dales do serwisu.
    > A potem możesz sie bujac.

    Kazde uzadzenie elektroniczne ma dzis zapisana w pamieci informacjie o
    numerze seryjnym.
    Jak wyzej napisalem, da sie kogos oszukac tak samo jak sprzedac dolara z
    kaczorem donaldem.
    Kogos kto choc troche wie o komputerach sie juz nie da.

    > czy wiesz, ze laptop to nie tylko procesor plyta glowna i pamiec i nie
    > wszystkie maja numery seryjne dajace sie odczytac pobranym z sieci
    > oprogramowaniem. Bez komentarza.

    Wymien jeden elemnt laptopa ktory nie da sie odczytac numerow za pomoca
    oprogramowania (specjalistycznego dostepnegow internecie)
    Kazdy element ma w pamieci EPROM zapisany wlasny numer, poczawszy od plyty,
    procesora, pamieci RAM, HDD, DVD, karty grafiki innych...
    Wiecej laptom nic nie ma... aha, ekran, no ale tego sie nie rozbiera by
    dostac sie do wnetrza laptopa:)

  • 29. Data: 2010-02-17 23:16:18
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message
> [...]
    > juz
    > u nich naprawialem, maja autoryzacje miedzy innymi sony

    Moja noga u tych krętaczy już nie postanie!

    O matko! A co sie stalo?

  • 30. Data: 2010-02-18 02:54:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pmlb wrote:

    > Wymien jeden elemnt laptopa ktory nie da sie odczytac numerow za pomoca
    > oprogramowania

    niech zgadne. moduł chłodzenia ?