    From: Anonymous <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się uchronić przed komornikiem?
    Date: Mon, 01 Aug 2011 19:43:00 +0200

    On 2011-08-01 03:21, witek wrote:

> [...]
    >
    > tak,
    > dlatego jak sie mieszka z szemranym towarzystwem, to swoje rzeczy nalezy
    > trzymac w oddzielnym zamknietym pomieszczeniu do ktorego nikt inny nie
    > ma dostepu, miec jakas umowe lub cokolwiek, ze masz prawo to
    > pomieszczenie uzywac i trzymac dowody ze te przedmioty naleza do ciebie
    > zebys mial jakiekolwiek argumenty w razie czego.

    > jak wyzej.

    > mozesz wniesc powodztwo przeciwegzekucyjne, po fakcie w celu zdjecia
    > zajecia.

    > nie mam pojecia, zalezy od sądu. z pół roku.

    Załóżmy, że...

    Sytuacja pierwsza. Mieszkam z rodzicami. Mam swój pokój.
    Jak udowodnić komornikowi, że mam prawo z niego korzystać?
    Jakie dokumenty najlepiej przedstawić?

    Sytuacja druga. Wynajmuję pokój/mieszkanie.
    Jak udowodnić komornikowi, że mam prawo z niego korzystać?
    Jakie dokumenty najlepiej przedstawić?

    A, jeśli pokój nie posiada zamka?

    Jakie dokumenty najlepiej przedstawić komornikowi, aby mu udowodnić,
    że zakupione przeze mnie przedmioty, rzeczywiście do mnie należą?

    PS. Czy są takie przedmioty, których komornik zająć nie może?

    Pozdrawiam!