  • 1. Data: 2004-07-21 05:51:22
    Temat: Prawa autorskie (muzyka) ich wykozystanie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    mam takie pytanko dotyczace wykozystania utworow muzycznych

    nie pytam o oplacanie zaiksow itp bo to oczywiste
    interesuje mnie troszke inna kwestia

    czy wykozystujac jakis utwor muzyczny jako podklad dzwiekowy w np filmie,
    musze miec zgode autora na to czy tresc tego filmu odpowiada mu ideowo?

    czy np moge uzywac po oplaceniu obowiazkowych oplat, danej muzyki dowolnie,
    chocby ona w takim polaczeniu autorowi sie nie podobala i byla zupelnie
    sprzeczna z tym co autor glosi, albo z czym sie zgadza