  • 1. Data: 2004-07-21 06:14:55
    Temat: firma windykacyjna
    Od: "jupi" <6...@e...pl>

    Witam

    Jakie uprawnienia maja firmy windykacyjne? Slyszalem ze nie maja zadnych!?
    Sorry jezeli to juz bylo ale nie moglem nic na googlach znalezc.

    Pozdrawiam
    jupi

  • 2. Data: 2004-07-21 06:21:17
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    jupi wrote:
    > Jakie uprawnienia maja firmy windykacyjne? Slyszalem ze nie maja zadnych!?

    Zależy co rozumiesz przez żadnych... mają dokładnie takie same, jak
    każdy inny wierzyciel - w celu przymusowego odzyskania pieniędzy mogą
    wystąpić do sądu.

    KG

  • 3. Data: 2004-07-21 06:30:36
    Od: "jupi" <6...@e...pl>

    witam

    > Zależy co rozumiesz przez żadnych... mają dokładnie takie same, jak
    > każdy inny wierzyciel - w celu przymusowego odzyskania pieniędzy mogą
    > wystąpić do sądu.
    >
    > KG

    chodzi mi o nachodzenie... wydzwanianie po rodzinie... nie jestem
    przestepca... sa takie czasy jakie sa i kazdemu brakuje... nie mam zamiaru
    uchylac sie od platnosci.... wnerwia mnie poprostu to ze probuja egzekwowac
    platnosc od rodziny... itp...

    jupi

  • 4. Data: 2004-07-21 08:00:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik jupi napisał:

> [...]
    > uchylac sie od platnosci.... wnerwia mnie poprostu to ze probuja egzekwowac

    Przykład ... ? ;)
    To, że zostawiono wiad , co byś się skontaktował nie musi być
    wymuszaniem kasy od rodziny ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 5. Data: 2004-07-21 09:11:50
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Stasio Podróżnik pisze:

    > Przykład ... ? ;)
    > To, że zostawiono wiad , co byś się skontaktował nie musi być
    > wymuszaniem kasy od rodziny ;)

    Przyklad - skads biora dane adresowe rodziny i w kolo wysylaja....

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-21 09:26:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Przyklad - skads biora dane adresowe rodziny i w kolo wysylaja....

    Nie wiem , czy dobrze cie zrozumialem.

    1.Dluznik nazywa się Paweł Długowski.Zam ul.Komornicza 50 55-555 Podatkowo
    2.Rodzina - Katarzyna Płacąca. Zam ul. Uregulowana 22 44-444 Złotówkowo

    3.Firma windykacyjna "Wściekli Komornicy" wysyła pismo informujące o
    zadłużeniu Pawła Długowskiego do Pani Katarzyny Płacącej ? Jeśli
    jednak tak - Giodo i zaw. Prok.Rej.

    Z drugiej strony - Nikt nie odważyłby się na taki "numer".

  • 7. Data: 2004-07-21 12:16:16
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał

    > Z drugiej strony - Nikt nie odważyłby się na taki "numer".

    Czemu sądzisz, że nikt by się nie odważył? Działania GIODO w tej materii są
    niezbyt intensywne (chyba że sprawa nagłośniona w gazetach lub
    czasopismach), a o prokuraturze to i szkoda mówić (zazwyczaj olewają
    "znikomą..."). Ewentualna ochrona dóbr osobistych przed sądem to zabawa i
    długotrwała, i niepewna (zresztą może i dałoby się przeprowadzić dowód, że
    działanie sprawcy nie było bezprawne?).
    T.

  • 8. Data: 2004-07-21 12:50:42
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Van Tommy napisał:

    > Czemu sądzisz, że nikt by się nie odważył? Działania GIODO w tej materii są

    Firma robi taki numer.
    Ktoś idzie do gazetki - Głośno w całej Polsce - Kto (jaki np bank)
    zleci jej windykację, skoro na rynku jest jeszcze trochę firm nie
    łamiących prawa a o podobnej skuteczności ?

  • 9. Data: 2004-07-21 18:48:19
    Od: "jupi" <6...@e...pl>

    Witam

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cdlcps$nf4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > jednak tak - Giodo i zaw. Prok.Rej.
    >
    > Z drugiej strony - Nikt nie odważyłby się na taki "numer".

    nie do konca... :)

    Pani Katarzyna Płacaca jest zamieszkala przy ul uregulowanej natomiast
    zameldowana przy ulicy Komorniczej tam gdzie Pan Dlugowski.... natomiast Pan
    dlugowski jest zameldowany przy ul Komorniczej natomiast zamieszkuje w
    miejscowosci Zusowo... :)
    I teraz firma "wsciekli komornicy" nachodzi Pania Placaca... tzn. dzwoni i
    domaga sie splaty naleznosci... Czy ma do tego prawo?

    pozdrawiam
    jupi