  • 31. Data: 2004-07-22 09:02:47
    Temat: Odp: Odp: Jak ściągnąć należność?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    . A co
    > z jego treścią? Jeśli jej nie ma, to o jakim dowodzie możemy tu mówić?

    Treść maila to na pewno Pan scx ma na swym komputerze ;)

    brett

  • 32. Data: 2004-07-22 10:39:34
    Temat: Re: Odp: Jak ściągnąć należność?
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cdm4nh$9sn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > poczytaj p.i.m. jak to polskie przecietne sądy, prokuratorzy, czy
    > policjanci przyjmują zawiadomienia o popełnionym
    > wykroczeniu/przestępstwie przez internet ... Może w ten sposób
    (leka
    > ironia) ...

    Stasiu,
    jaki prokurator, jaki policjant, jakie zgłoszenie, jakie tłumaczenie
    ??????

    napisałeś wiele i nie na temat
    ja jakoś nie preferuję intuicyjnego podejścia do prawa

    z takimi kwitami nakaz w upominawczym można dostać.
    fakt że w przypadku zarzutów słaba pozycja do procesu,
    ale nie stracona

    Pozdr
    Traaq

  • 33. Data: 2004-07-22 11:08:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Treść maila to na pewno Pan scx ma na swym komputerze ;)

    Ale pytającemu pewnie chodziło o jakiś dowód niezależny.

  • 34. Data: 2004-07-22 11:27:51
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Nie zgodzę się z Tobą. Oświadczenie jest dokumentem. Wydruk e-maila, już nie
    > całkiem. Jeśli posiada podpis elektroniczny, to już bardziej.

    wydruk tez jest dokumentem. wydruk z podpisem i poswiadczeniem zgodnosci
    z oryginalem tez jest dokumentem. ba, nawet fotokopia (xero) jest dokumentem.
    kwestia jest zawsze moc/waga takiego dokumentu i latwosc z jaka mozna taki
    dowod wzruszyc/podwazyc.

    pozdr.
    marcin

  • 35. Data: 2004-07-22 11:49:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dokumentem.
    > kwestia jest zawsze moc/waga takiego dokumentu i latwosc z jaka mozna taki

    Nie, no masz rację generalnie. Nieco uprościłem pisząc, że coś jest bardziej
    lub mniej dowodem. W każdym razie moc dowodowa wydruku jakiegoś e-maila jest
    znikomy, jeśli nie można potwierdzić prawdziwości jego treści w inny sposób.

  • 36. Data: 2004-07-22 12:27:29
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 lip o godzinie 11:32, na pl.soc.prawo, scx napisał(a):

    > wyślij cancel-posty a potem zmień czytnik. :)

    Hmmm... czytnik powiadasz..... czytnik służy do odczytu prawda?
    Do tworzenia, pisania tekstu potrzebny jest edytor.....

    Jak on do cholery ma z _czytacza_ wysłać cancela?

    Urururu - gb gnx tjbyv anśjvrgyravn żr gb cbjfmrpuavr fgbfbjnar bxerśyravr
    _pmlgavx_ avr wrfg anwgensavrwfmr - zbżan ol anjrg emrp wrfg tłhcvr.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 37. Data: 2004-07-22 15:03:26
    Temat: Re: Jak ściągnąć należność?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Liwiusz wrote:
    > A gdzie on nakaz dostanie, nie mówiąc już o wyroku w normalnym trybie, skoro
    > wszystko ma "w postaci elektronicznej"? Wydaje mi się, że nie chodzi o podpis
    > elektroniczny :)

    Może dostać... Nie przesadzajmy :)

    KG