  • 11. Data: 2019-05-24 19:45:33
    Temat: Re: Jak organa ścigania RP NIE walczą z pedofilią
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 24.05.2019 o 18:40, RadoslawF pisze:

    >sądzisz innych po sobie, to że zamiatano takie sprawy pod dywan w PRL
    >nie oznacza, że ich nie było, były i to w dużo większych rozmiarach
    >niż pedofilia w KRK:)

    No ale "cała elita" czy "cała męska elita", czy "niektorzy literaci"
    ?

    J.

  • 12. Data: 2019-05-24 20:26:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.05.2019 o 19:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No ale "cała elita"  czy "cała męska elita", czy "niektorzy literaci" ?

    większość, zdecydowana większość, pupilki PRL-u:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 13. Data: 2019-05-24 22:53:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-24 o 20:26, u2 pisze:

    > większość, zdecydowana większość, pupilki PRL-u:))))))))))

    Czyli kobiety też.
    Nie dość ze idiota to jeszcze nie reformowalny.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-05-24 22:56:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.05.2019 o 22:53, RadoslawF pisze:
    > Czyli kobiety też.
    > Nie dość ze idiota to jeszcze nie reformowalny.

    no cóż, widzę u ciebie samokrytykę, ale jeszcze nie w pełni
    świadomą:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"