eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Arabskie czy tureckie klany nie muszą być z definicji złe i nie wszyscy członkowie tych rodzinnych społeczności są przestępcami

  • 1. Data: 2019-05-22 12:22:27
    Temat: Arabskie czy tureckie klany nie muszą być z definicji złe i nie wszyscy członkowie tych rodzinnych społeczności są przestępcami
    Od: ń <...@...n>

    Niemiecka prasa: naiwne Niemcy to pożywka dla przestępczych klanów
    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/niemiecka-prasa-nai
    wne-niemcy-to-pozywka-dla-przestepczych-klanow/y1dff
    6z
    Chyba wreszcie jakiemuś oberredaktorkowi matkę lub żonę zgwałcili...

  • 2. Data: 2019-05-22 12:23:42
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-22 o 12:22, ń pisze:
> [...]
    6z

    > Chyba wreszcie jakiemuś oberredaktorkowi matkę lub żonę zgwałcili...

    Jaki grzeczny by ten klan nie był, to nazwa "klan" sugeruje brak
    integracji ze społeczeństwem.
    A to jest be.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-05-22 13:46:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    6z

    >Jaki grzeczny by ten klan nie był, to nazwa "klan" sugeruje brak

    Ale dlaczego wskazuje ?

    Raczej wskazuje na wieksza integracje wewnatrz klanu.
    Wewnatrz rodziny mozna by rzec. A to sie powinno PiS podobac :-)

    A wieksza intergracja w ramach partii ?
    Teraz, K*, My ?

    Czyli klanowa polityka PiS, choc inne nie gorsze i tez dbaly o swoich
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-05-22 15:12:20
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-22 o 13:46, J.F. pisze:
> [...]
    > Teraz, K*, My ?
    >
    > Czyli klanowa polityka PiS, choc inne nie gorsze i tez dbaly o swoich :-)

    Co ty z tym pisem ni z gruchy ni z pietruchy? Z forum onetu przeskoczyłeś?
    NTG

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-05-22 17:57:12
    Od: p...@g...com

    Horst to klaun. 5 minut przed wyborami się obudził i zgrywa zbawcę narodu. Klany
    infiltrują policję i urząd ochrony konstytucji w stopniu dużo większym niż doświadcza
    to opinia publiczna. Muzułmanie zaś nie poddają się infiltracji, rodzinne więzy są
    silniejsze niż jakakolwiek organizacja.

    https://www.tvn24.pl/niemcy-oblawa-policji-na-iracki
    -gang-motocyklowy,937844,s.html

    Kiedyś trafiłem na takich na A1 pod Bremen i był to jedyny przypadek kiedy
    dobrowolnie wszyscy jechali 40 km/h na 3 pasmowej autostradzie. Żaden tir,
    przedstawiciel handlowy czy pizzermen nie próbował ich wyprzedzić czy użyć klaksonu.
    Parę km tak ciągnęli ale policja się nie pojawiła.