  • 1. Data: 2019-05-22 18:21:37
    Temat: Pobranie oplaty w wysokości 2,3 atmosfer
    Od: ń <...@...n>

    Czy pobranie opłaty od notorycznie nieprawidłowo złośliwie i chamsko parkującego
    pojazdu w wysokości powietrza z dwóch kół to jakieś
    wykroczenie?
    A jeśli, to który art./par.?
    Organy reagują tak samo, jak niemieckie na uchodźców.

  • 2. Data: 2019-05-22 21:24:57
    Temat: Re: Pobranie oplaty w wysokości 2,3 atmosfer
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-05-22 o 18:21, ń pisze:
> [...]
    > wykroczenie?
    > A jeśli, to który art./par.?
    > Organy reagują tak samo, jak niemieckie na uchodźców.

    Po pierwsze to nie jest opłata, gdyż ta jest co do zasady ekwiwalentna.
    Po drugie nie trzeba szukać słów na określenie problemu, gdyż pasuje tu
    pojęcie samosądu.
    A paragrafów na takiego stróża Prawa, nawet początkujący student znalazł
    by wiele.

  • 3. Data: 2019-05-22 21:27:24
    Od: WS <L...@c...pl>

    naklej mu https://allegro.pl/listing?string=karny%20kutas

  • 4. Data: 2019-05-22 21:39:28
    Od: ń <...@...n>

    Ten dobry:
    https://allegro.pl/oferta/naklejki-mandat-karny-kuta
    s-za-zle-parkowanie-8099694579
    ale ponoć takie naklejanie, które ogranicza widoczność (a inne ma sens??), to jakieś
    wykroczonko, do którego ochoczo ruszą dupy ci,
    którym się nie chciało ruszyć do chama idioty.
    Inna sprawa, że kierownik wtedy powinien wezwać mundurowych i ładnie zeznać "no ja
    władzo zaparkowałem na tych pasach a tu jakiś
    kutas mi nakleił kutasa".
    Tyle ze żyjemy w kraju, w którym się wsadza do więzienia dziennikarza organizującego
    prowokację telefoniczną, a skorumpowany sędzia
    chodzi wolno i jeszcze ma podwyżkę.
    BTW jak parkowała cipa, czy są naklejki dla cip?

    -----

  • 5. Data: 2019-05-22 23:33:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.05.2019 o 21:27, WS pisze:

    > naklej mu https://allegro.pl/listing?string=karny%20kutas

    Sugeruję, byś się zapoznał z treścią art. 12 kodeksu wykroczeń i
    zastanowił następnym razem głębiej nad wpisem na publicznej grupie. :-)
    Takie nalepki zawsze są "złośliwym niepokojeniem" (art. 107 kw), a
    czasem mogą się łapać na inne wykroczenia lub przestępstwa.

    Warto zwrócić uwagę, że przyczyn pozostawienia przez kierującego pojazdu
    w miejscu, w którym jest to zabronione może być szereg i wiele z nich
    nie stanowi wykroczenia. No i zwracam uwagę na fakt, że jak właściciel
    pojazdu najdzie lepiącego, to może mu po prostu "dać po kłach".

  • 6. Data: 2019-05-23 00:35:21
    Od: ń <...@...n>

    No to już wiemy, dlaczego mundurowym się nie chce czterech liter ruszyć, przecież
    babcie z pietruszkami w tym czasie spie....ą.
    Co do kłów wyczerpujesz art. 12 kw ;-)

    -----

  • 7. Data: 2019-05-23 07:24:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Warto zwrócić uwagę, że przyczyn pozostawienia przez kierującego pojazdu
    > w miejscu, w którym jest to zabronione może być szereg i wiele z nich
    > nie stanowi wykroczenia.

    Przyczyny nieprawidłowego parkowania rzadko są wykroczeniem.
    Ostatnio przyparkowałem prawie na przejściu na 3 minuty, bo miałem duży
    tobół do przeniesienia i na pewno targanie tobołu nie jest wykroczeniem,
    ale nie chroniło by mnie to przed mandatem za nieprawidłowe parkowanie.
    Podaj przykład kiedy powód parkowania usprawiedliwia łamanie przepisów o
    parkowaniu,
    bo to może miałeś na myśli.

  • 8. Data: 2019-05-23 09:05:09
    Od: ń <...@...n>

    No dobra, ale jak z tymi atmosferami?
    Prawne czy bezprawne?
    Generalnie postój i/lub nieuprawnione parkowanie odbywa się na terenie prywatnym
    (droga wewnętrzna i/lub garaż podziemny), nie na
    drodze publicznej.
    Teoretycznie można gościa odholować lub nawet rozebrać na części i wynieść (tzw.
    dozwolona samopomoc), ale parotonowego dostawczaka
    to jednak ciężko się holuje i długo rozbiera na duże ciężkie części, do tego sprawa
    się komplikuje gdyby był współwłaścicielem
    nieruchomości.

  • 9. Data: 2019-05-23 09:47:24
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, May 23, 2019 at 9:05:13 AM UTC+2, ń wrote:

    > Generalnie postój i/lub nieuprawnione parkowanie odbywa się na terenie prywatnym
    (droga wewnętrzna i/lub garaż podziemny), nie na
    > drodze publicznej.

    Sa jakies znaki? Zakazy? Jesli tak, to wezwac straz m./policje...

    > Teoretycznie można gościa odholować lub nawet rozebrać na części i wynieść
    to juz chyba nie bardzo sie da legalnie ;)

  • 10. Data: 2019-05-23 10:02:00
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-23 o 07:24, cef pisze:
    > Podaj przykład kiedy powód parkowania usprawiedliwia łamanie przepisów o
    > parkowaniu,

    Np gdy policjanci idą na "interwencję" do... baru z kebabami ;)
    No powiedz, że nie :)