  • 21. Data: 2016-01-07 22:33:37
    Temat: Re: Jak najprościej znak § na klawiaturze?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 15:15, Jacek pisze:
    > Naciskasz i przytrzymujesz LEWY alt i przy wciśniętym wpisujesz
    > cyferki. Potem puszczasz i gotowe (wyskakują dopiero po puszczeniu).
    > No i u mnie działa to z klawiatury numeryczna - tej z boku, z tej nad
    > literami nie chce.
    > Jacek

    Hahahaha,
    U mnie działa lewy shifi i 7 :-)
    &

    --
    animka

  • 22. Data: 2016-01-07 22:37:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 22:33, Animka pisze:

    > Hahahaha,
    > U mnie działa lewy shift i 7 :-)
    > &

    Ps.Poprawka pomyłki wyrazu shift.

    --
    animka

  • 23. Data: 2016-01-08 10:37:15
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 07.01.2016 o 22:33, Animka pisze:

    > Hahahaha,
    > U mnie działa lewy shifi i 7 :-)
    > &

    No to coś Ci nie wyszło jak widać :)

    Ale spróbowałem u siebie i bez problemów wychodzi prawy Alt+7

    o... §§§§§§ :)

    Acer Aspire V3 574G
    Linuks Mint 17.3 + Cinnamon

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 24. Data: 2016-01-08 10:54:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-08 o 10:37, Wiesiaczek pisze:

    > No to coś Ci nie wyszło jak widać :)

    Jak widać animka nie rozróżnia & od §.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2016-01-08 15:43:40
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.01.2016 o 10:54, Liwiusz pisze:

    > Jak widać animka nie rozróżnia & od §.

    Cóż, kobiecie takie prawo przysługuje:)

  • 26. Data: 2016-01-09 03:50:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > No to coś Ci nie wyszło jak widać :)

    Tak, nie wyszło :-(

    > Ale spróbowałem u siebie i bez problemów wychodzi prawy Alt+7
    >
    > o... §§§§§§ :)
    >
    > Acer Aspire V3 574G
    > Linuks Mint 17.3 + Cinnamon

    Teraz nie wiem gdzie jest tablica znaków.

    --
    animka

  • 27. Data: 2016-01-09 03:58:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-08 o 10:54, Liwiusz pisze:

    > Jak widać animka nie rozróżnia & od §.

    Na pocztku tak się napaliłam na ten paragraf, że rzeczywiście nie
    rozróżniłam :D
    Nie działa na tej klawiaturze. Albo powinnam wklepywać co innego. Może
    inne cyfry są przypisane.

    --
    animka

  • 28. Data: 2016-01-14 14:14:53
    Od: r...@k...net

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 10:53:10 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Wstukiwanie za każdym razem alt-0167 jest niewygodne przy skróconej klawiaturze
    (np. laptop), na dodatek w niektórych oknach czy programach wywołuje nieoczekiwany
    efekt. Macie patent na jak najłatwiejsze przemapowanie klawiatury, np. znaku lewej
    klamry na §, a znaku prawej klamry na ° ? Idealnie, jakby działało nie tylko w
    Wordzie, ale generalnie od chwili załadowania systemu (win xp eng).

    U mnie na klawiaturze jest taki znak - §. Wpisuję go do dowolnego programu za pomocą
    naciśnięcia tego klawisza. Uważam że nie da się prościej. :)

    R.

  • 29. Data: 2016-01-14 15:13:11
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    § jest na polskiej klawiaturze w układzie "maszynistki"
    W laptopach to jednak rzadkość.

    -----

  • 30. Data: 2016-01-14 19:16:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >§ jest na polskiej klawiaturze w układzie "maszynistki"
    >W laptopach to jednak rzadkość.

    Dell oferowal.
    Tym niemniej uzyskany znaczek nie zalezy od nadruku na klawiszu, tylko
    wybranego ukladu klawiatury.
    Po ustawieniu "polska maszynistki" i nacisnieciu wlasciwych klawiszy
    wyskoczy paragraf, nawet jesli klawiatura ma wyglad "amerykanski".

    -----
    > U mnie na klawiaturze jest taki znak - §.
    > Wpisuję go do dowolnego programu za pomocą naciśnięcia tego
    > klawisza.

    J.