  • 31. Data: 2016-01-15 09:48:43
    Temat: Re: Jak najprościej znak § na klawiaturze?
    Od: r...@k...net

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 15:13:12 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > § jest na polskiej klawiaturze w układzie "maszynistki"
    > W laptopach to jednak rzadkość.

    U mnie jest "programisty". Polskie znaki wpisuję z alt+znak. Znak § mam zarówno na
    klawiaturze w laptopie jak i na klawiaturze zewnętrznej. Rozumiem że jestem w
    "mniejszości", ale za to nie muszę się gimnastykować w wpisaniem tak standardowego
    znaku jak - §. Tak mam na wszystkich komputerach w domu jak i w pracy bez względu na
    to czy to laptop czy stacjonarny. A więc można? można...

    R.

  • 32. Data: 2016-01-15 10:46:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >mam na wszystkich komputerach w domu jak i w pracy bez względu na to
    >czy to laptop czy stacjonarny. A więc można? można...

    Nie rozumiem - masz ustawiona klawiature "polska programisty", na
    klawiaturze rzeczywistej masz znak paragrafu, i mozesz go uzyskac ?
    Jakis dodatkowy klawisz, czy sprytna kombinacja klawiszy ?

    jest jeszcze niuans, ze po wybraniu klawiatury EN/US/International sa
    obecnie dodatkowe kombinacje.
    Naciskasz np " a potem u I wyskakuje ü.
    Byc moze jest jakas kombinacja dla paragrafu.

    J.

  • 33. Data: 2016-01-21 09:54:28
    Od: r...@k...net

    W dniu piątek, 15 stycznia 2016 10:46:25 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    > Nie rozumiem - masz ustawiona klawiature "polska programisty", na

    Tak.

    > klawiaturze rzeczywistej masz znak paragrafu, i mozesz go uzyskac ?

    Tak. Jest taki klawisz przed klawiszem "1", a pod klawiszem "esc".

    > Jakis dodatkowy klawisz, czy sprytna kombinacja klawiszy ?

    Standardowy klawisz to jest. Jak użyję go z klawiszem "Shift" to mam "?".

    > jest jeszcze niuans, ze po wybraniu klawiatury EN/US/International sa
    > obecnie dodatkowe kombinacje.
    > Naciskasz np " a potem u I wyskakuje ü.
    > Byc moze jest jakas kombinacja dla paragrafu.

    Nie. :)

    R.

  • 34. Data: 2016-01-21 10:18:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Byc może jest to rozwiązanie firmowe producenta laptopa, u mnie w tym miejscu są
    znaki ` (apostrof) oraz ~ (tylda).
    Chętnie bym przemapował klawiaturę na tak, jak jest u Ciebie (funta też czasem
    używam).

    -----

  • 35. Data: 2016-01-21 12:48:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radoslaw@ napisał
    napisał:

    >Tak.

    >Tak. Jest taki klawisz przed klawiszem "1", a pod klawiszem "esc".

    >Standardowy klawisz to jest. Jak użyję go z klawiszem "Shift" to mam
    >"?".

    A to mnie troche dziwi. W tym miejscu zazwyczaj jest klawisz `, a z
    shiftem ~.
    W ukladzie "polska programisty" znaczek ` wychodzi normanie, a ~
    wchodzi w specjalny tryb, gdzie kolejny znak jest inaczej
    interpretowany i np
    ~a daje ą.

    No to ciekawosc mnie zzera - dali tam cos o innym scankodzie, czy masz
    jakis ciekawy uklad klawiatury zainstalowany.
    A moze jeszcze inny program, ktora zmienia klawisze ?

    J.