  • 1. Data: 2015-12-31 12:59:54
    Temat: Szczęśliwego Nowego Roku
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Proszę złożyć środek odwoławczy od otrzymanego dzisiaj postanowienia lub
    zwrócić się z prośbą do katów o internowanie mnie na 180 dni według woli
    stalinowskich funkcjonariuszy. To nie ja używam agresywnego języka tylko
    zbrodniarze pokroju Marii Gurowskiej Sand i Fajgi Mindla w nosie mają
    konstytucję, swoje prawa, prawa człowieka i fakty. To nie przepisy i
    stronnicze orzekanie daje prawo dziewięć lat gnębić całą moją rodzinę na
    fałszu materialnym oskarżyciela prywatnego i fałszu intelektualnym
    niegodnego funkcjonariusza tylko faszystowska mentalność "stróżów prawa".
    Faktu czynu zarzucanego (pomówienia FM" Ligęza" na blogu Grzegorza
    Niedźwieckiego) nie było i żaden czas tego nie zmieni. To nie oskarżony musi
    udowodnić fakt niebyły tylko oskarżyciel prywatny i obiektywny, bezstronny,
    niezawisły sąd musi najpierw niezbicie udowodnić winę. Jeżeli manipulujecie
    oczywistymi faktami, etykę zastąpiliście prawem dżihadystów, ignorujecie
    prawo do kontroli instancyjnej, to żadne argumenty nie zrobią z was ludzi.
    Nie internujecie mnie, bo nie macie podstaw, bo wiecie że popełniacie
    cyniczne przestępstwo zbrodni stalinowskich, dowolnie, umyślnie, świadomie
    uprawiacie terroryzm i boicie się, że odpowiecie za bezpodstawny areszt. I
    tak odpowiecie. Nie można przecież skazać kogoś w "demokratycznej" Polsce
    bez przyczyny. Szczęśliwego Nowego Roku.

    Pozdrowienia od Sławomira Salomona.

    Jelenia Góra, 31 grudnia 2015 r.

    Grzegorz Niedźwiecki

    http://030267.salon24.pl/689050,szczesliwego-nowego-
    roku

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.