  • 61. Data: 2011-11-23 20:22:37
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 16:12:52 +0000, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Bydlę napisa?(a):

    > To proste. Dziś umieranie trwa. Nowoczesna medycyna potrafi przedłużyć
    > umieranie o kilka tygodni, czasem i miesięcy.

    Ach, o tym rzecz...

    Zwykłe odbijanie karty na tej planecie trwa jednak krócej.
    Natomiast przewlekłe choroby czasem kończą się śmiercią.

    Pozwolę sobie zburzyć ci koncepcję: ktoś choruje i się zabija, ktoś nie
    choruje i się zabija, ktoś choruje i nie umiera, ktoś nie choruje i
    umiera.

    Od najmniejszej liczby do największej.
    IMO samobójstwa (legalne i stosowane) w żaden sposób nie poprawią budżetu.
    Chyba, że rozmawiamy o metodzie znanej z Logan's Run...

    --
    Bydlę

  • 62. Data: 2011-11-23 21:27:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 19:47:15 +0000, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Nie łapię kodu kulturowego ;) Chodzi o "odbijanie karty"

    Ludzie często nie chcą mówić: śmierć, umieranie, diabeł, Voldemort,
    więc mówią: odejść, zejść, (z)gasnąć, przenieść się na łono Abrachama,
    odbić kartę, wyciągnąć kopyta, strzelić kopytami w kalendarz,
    wąchać kwiatki od spodu, przytulić kropka, zrobić kleksa, Zły, Czarny,
    SamWieszKto...
    ;-)

    > i "Logan's
    > Run"

    Taki film. Klasyk. Dożywając 30. ludzie kierowani byli na...
    Odnowienie/Odrodzenie. Choć tak naprawdę byli tylko dezintegrowani -
    więc problem starych ludzi był rozwiązany - włącznie z policją
    pilnującą, by nikt nie odmówił Odrodzenia się...

    --
    Bydlę

  • 63. Data: 2011-11-24 04:28:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bydlę napisa?(a):

> [...]
    > więc problem starych ludzi był rozwiązany - włącznie z policją
    > pilnującą, by nikt nie odmówił Odrodzenia się...

    To fascunujace, ze zawsze kiedy pojawi sie problem SAL ktos wyskoczy z
    podobna wizja. Nie potrafie zrozumiec takiego toku rozumowania.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 64. Data: 2011-11-24 06:25:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > A jakie to ma znaczenie? Załóżmy, że nie miała, ale została odratowana i
    > w ciągu kilku tygodni się wykształcił. Czy z faktu, że "nie miała układu
    > nerwowego" wynikałaby możliwość jej nieratowania?

    Na takim założeniu oparto jeden z epizodów Star Trek. Doktor użył
    tranportera i teleportował płód z macicy jednej kobiety do drugiej.
    Dzięki temu go uratował. Dziecko miało więc dwie mamy biologiczne.
    A teraz, Liwiuszu, wróćmy na Ziemię ;)

    j.

  • 65. Data: 2011-11-24 06:59:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Teoretycznie z jednej komórki pobranej z naskórka da się "wykształcić"
    > całego człowieka. Podobnie z komórki jajowej i plemnika (jeszcze nie
    > połączonych) - całkowicie pozaustrojowo.

    > Zatem śpiewajmy: "Every sperm is sacred! Every sperm is saint! If e
    > sperm is wasted - god gets quite irate!"

    > I ratujmy każde jajeczko i każdego plemniczka! Czy pieczołowicie
    > zbierasz swoje?

    Teoeretycznie, wtedy, powinniśmy każda komórkę chronić ;)

    j.

  • 66. Data: 2011-11-24 07:02:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > To nie moja wina, że nie potrafisz sobie wyobrazić postępu w tej gałęzi
    > medycyny.

    Wręcz przeciwnie. Nie tylko potrafię ale rozumiem ile to w temacie
    zmieni. Ot, problem aborcji przestanie być wtedy istotny bo możliwe
    będzie poczęcie i rozwój dziecka całkowicie po za organizmem matki.
    Potrafię sobie wyobrazić, że potomka będzie się ówczas zamawiać on-line
    na specjalnej witrynie kliniki położniczej... ;)

    > Albo zakładasz, że bycie człowiekiem zależy od stopnia tego postępu. Na
    > przykład w Australii człowiekiem się być zaczyna od 4 miesiąca, a w
    > Gabonie od 7.

    Jest tak dlatego, że fakty naukowe przegrywają z dogmatami
    światopoglądowymi.

    j.

  • 67. Data: 2011-11-24 07:06:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2011 15:47, Maruda pisze:

    > Lata siedemdziesiąte, zamierzchła komuna. Ruda Śląska. Karina.
    > 5-miesięczny wcześniak. Utrzymane, normalnie rozwinięte dziecko aż do
    > pełnej dorosłości. Chyba żyje.

    Ale miała wtedy układ nerwowy czy nie, hmm?

  • 68. Data: 2011-11-24 07:07:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2011 17:00, januszek pisze:
    > januszek napisa?(a):

    > Jeszcze jedno - też manipulacja - nie wg januszka bo januszek wyraźnie
    > określił, że prawo do życia stanowi matka a nie januszek, Liwiusz,
    > Proboszcz, Prezydent, Premier, Poseł etc...

    Liwiusz jest z zawodu kłamcą - zrozum człowieka ;->

  • 69. Data: 2011-11-24 07:13:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    [...]

    > Czyli przy odpowiednim poziomie techniki kasując nośnik z takimi danymi
    > - zabijam człowieka!

    Jesteś grzesznikiem, który powinien zostać spalony, dla własnego dobra,
    na stosie ;P

    j.

  • 70. Data: 2011-11-24 07:13:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>