  • 71. Data: 2011-11-24 07:20:21
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.11.2011 08:13, Liwiusz pisze:

    > A jakie to ma znaczenie?

    Bo o takim kryterium pisał - wbrew twoim kłamstwom - januszek.

    > Załóżmy, że nie miała, ale została odratowana i
    > w ciągu kilku tygodni się wykształcił. Czy z faktu, że "nie miała układu
    > nerwowego" wynikałaby możliwość jej nieratowania?

    Teoretycznie z jednej komórki pobranej z naskórka da się "wykształcić"
    całego człowieka. Podobnie z komórki jajowej i plemnika (jeszcze nie
    połączonych) - całkowicie pozaustrojowo.

    Zatem śpiewajmy: "Every sperm is sacred! Every sperm is saint! If e
    sperm is wasted - god gets quite irate!"

    I ratujmy każde jajeczko i każdego plemniczka! Czy pieczołowicie
    zbierasz swoje?

  • 72. Data: 2011-11-24 07:49:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-24 07:25, januszek pisze:
    > Liwiusz napisa?(a):

    > Na takim założeniu oparto jeden z epizodów Star Trek. Doktor użył
    > tranportera i teleportował płód z macicy jednej kobiety do drugiej.
    > Dzięki temu go uratował. Dziecko miało więc dwie mamy biologiczne.
    > A teraz, Liwiuszu, wróćmy na Ziemię ;)

    To nie moja wina, że nie potrafisz sobie wyobrazić postępu w tej gałęzi
    medycyny.

    Albo zakładasz, że bycie człowiekiem zależy od stopnia tego postępu. Na
    przykład w Australii człowiekiem się być zaczyna od 4 miesiąca, a w
    Gabonie od 7.

    --
    Liwiusz

  • 73. Data: 2011-11-24 07:57:34
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-11-24 08:49, Liwiusz pisze:

    > Albo zakładasz, że bycie człowiekiem zależy od stopnia tego postępu. Na
    > przykład w Australii człowiekiem się być zaczyna od 4 miesiąca, a w
    > Gabonie od 7.

    Skrajność.
    Za to u nas jest spora szansa na skrajność w drugą stronę, czyli
    uczłowieczenie komórek rozrodczych, albo mniej drastycznie - zapewnienie
    im pełnej ochrony do życia. Patrząc na determinację KK w zwalczaniu
    każdej metody antykoncepcji za wyjątkiem NPR, brzmi to nawet mniej
    futurystycznie niż pozaustrojowe hodowle płodów.

    N.

  • 74. Data: 2011-11-24 08:08:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.11.2011 07:59, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Teoeretycznie, wtedy, powinniśmy każda komórkę chronić ;)

    To ja się do czegoś przyznam... Wczoraj obgryzłem skórkę przy
    paznokciu... Jestem mordercą i kanibalem!!! I o mało co samobójcą!

    Przecież przy odpowiedniej technice z takiej skórki dałoby się wyhodować
    mojego klona...

    Hmm... Jakby tak się zastanowić, to do wyhodowania człowieka wystarczy
    tylko odpowiednia technika, trochę podstawowych surowców (woda, węgiel,
    i parę innych prostych składników) oraz zapisana cyfrowo informacja o
    konstrukcji pierwszej komórki oraz zapisane DNA.

    Czyli przy odpowiednim poziomie techniki kasując nośnik z takimi danymi
    - zabijam człowieka!

  • 75. Data: 2011-11-24 08:41:47
    Temat: Daję stronkę do testowania emerytur
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Smutna prawda, że w obu systemach ludzie są wykorzystywani, dojeni,
    > oszukiwani, kantowani (itede itepe)
    >
    > Koszałki-opałki korwinistów o "chcącemu nie dzieje się krzywda" są
    > mniej-więcej tyle samo warte, co deklaracje "państwa opiekuńczego" o
    > dbaniu o najlepsze interesy wszystkich ludzi.

    Tak na chybcika zrobiona:

    http://andy-lodz.cba.pl/emeryt.php

    Andrzej.

  • 76. Data: 2011-11-24 12:59:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-24 04:28:35 +0000, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Bydlę napisa?(a):

    > To fascunujace, ze zawsze kiedy pojawi sie problem SAL

    A co to?

    > ktos wyskoczy z
    > podobna wizja.

    W 1976 roku nakręcono ten film.
    Sfilmowano opowiadanie z 1967 roku, żeby zarobić pieniądze.

    > Nie potrafie zrozumiec takiego toku rozumowania.

    Chęci zarabiania?
    To ułatwia kupowanie jedzenia...

    --
    Bydlę

  • 77. Data: 2011-11-25 13:45:40
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 23 Nov 2011 07:58:24 +0200, januszek napisał(a):

    > Doświadczenie innych krajów pokazuje wyraźnie, że legalność i dostepność
    > aborcji zwiększa (a nie zmniejsza) liczbę urodzin.

    ROTFL:D
    A po wyrwaniu 6 nozek pchla gluchnie:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 78. Data: 2011-11-25 13:47:26
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 23 Nov 2011 13:42:33 +0200, januszek napisał(a):

    > Próbujesz manipulować emocjami poprzez użycie zwrotu "zabójstwo
    > niemowlaka"? Bo czym innym jest usunięcie płodu na takim etapie jego
    > komórkowego rozwoju zanim wytworzy się układ nerwowy

    Tym samym co zabicie siedmiolatka. Przeciez tez nie potrafi rozwiazac
    rownan rozniczkowych.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 79. Data: 2011-11-25 13:50:42
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 09:08:15 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > i parę innych prostych składników) oraz zapisana cyfrowo informacja o
    > konstrukcji pierwszej komórki oraz zapisane DNA.

    Jakby sie zastanowic, to ciebie tez mozna zutylizowac. Ludzkosc na tym nie
    ucierpi.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 80. Data: 2011-11-25 13:53:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Jakby sie zastanowic, to ciebie tez mozna zutylizowac. Ludzkosc na tym nie
    > ucierpi.

    Czy efektem tego zastanawiania sie w Twoim wydaniu, bedzie cos
    madrzejszego niz nieumiejetnosc rozwiazywania rownan rozniczkowych?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"