  • 171. Data: 2006-03-21 13:56:08
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Żartujesz, albo ślepo upierasz się przy swojej racji. Jeszcze raz powtarzam,
    > obezwładniać to sobie można 1-2 sprawców, a nie kilku gdy gra się o własne
    > życie.

    oczywiscie a w przpadku wiekszej ilosci obezwladneicie nie wchodzi w gre
    (chyba ze stosuje chwyty do tego przeznaczone) a co dopiero polamanie
    rak, nog i zeber w trakcie ataku. *) To tak jak poeplnic samobojstwo
    strzelajac do siebie kilka razy ;)

    > Nie bądź naiwny.

    to Ty jestes naiwna. Pytam sie czy znasz akta tej sprawy? Bo mi na
    pierwzy rzut oka sie nie podoba (ilosc polamanych rzeczy). Media
    tak przedtstawia sprawe ze taki czlowiek zawsze bedzi e niewiny a
    oskarzny o jakies przestepstwo gorsze winny. Opeirasz swa wiedze o to co
    napsiał Ajgor a On na tym co widzial w tv ?
    TAK/NIE

    Wyobrażasz sobie, że obezwładnił napastników a potem
    > z premedytacją ich połamał?

    to juz bardziej prawdopdobne. POdobnie jak w przypadku broniacego
    samochod swojej zony goscia ktorego Kaczynski bedac m.s. wypuscicl z
    aresztu.
    Jego obrona polegala na tym ze zawiozl zlodzieja do lasu i tam mu kosci
    polamal.

    >Takie tłumaczenie nie trzyma się kupy.

    twoja jest tak wiarygodna jak *)

    P.

  • 172. Data: 2006-03-21 13:58:08
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > ale rzeczy tak nieprawdopodobne nalezy raczej udowodnic. Wystarczy wiec
    > pokazac jakie chwyty zostaly zastosowane. Widocznie nie potrafil sie z
    > tego wytlumaczyc przed sadem.
    Chwyty przed sądem rotfl, a nie mógł na ślepo kopać i wymierzać ciosów?
    Zakładasz sytuację, że facet rozprężony, rozluźniony w odpowiednim
    kontakcie -dystansie pokazywał im czego się nauczył na treningach czy
    walczył o swoje zdrowie i życie? Za dużo filmów pan się naoglądał proszę
    pana. Pewnie myślisz, że tak jak w filmie napastnicy atakują pojedynczo
    czekając aż poprzednik przyjmie łomot?

    > da rade. Trzeba tylko cciec i nei kierowac sie emocjami a ni checia
    > przypodobania sie 'szaremu ludowi'

    A coś się tego Ziobry tak uczepił. Takie prawo było od dawien dawna i nie
    sądzę by cokolwiek zmienił 1-den człowiek. Zresztą spokojnie, 1-den człowiek
    nie jest mocny by coś zmienić

    > probujesz mi pokazac ze po obezwladnienicu mozna pobic jezeli intencje
    > sprawcy np radziezy nie sa szlachetne co jest kompletna brednia.

    Cholera, gdzie ja to napisałam!!!??? Przestań wreszcie mi wkładać własne
    słowa po raz n-ty w moje usta. Trzymaj sie faktów chociaż raz (wiem, że
    proszę o wiele).

    > czy wiesz jak wyglada paralizator?

    Tak wiem i co z tego? Uważasz że jest poręczny, łatwo nim celować, a
    napastnicy będąc w stanie posiadać takie same paralizatory nie będą lepsi,
    chytrzejsi i bardziej opanowani by ich użyć?

    > nie biedne glupie ofiary a osoby umyslowo uposledzione, to tak jakbys
    > sie zastanawiala czy tarfisz papierem toaletowym w srodek d. po
    > zalatwieniu 'sprawy'

    Tak, typowe twoje dygresje bardzo podnoszą poziom dyskusji. A w tym momencie
    obraziłeś setki ofiar, które nigdy nie musiały walczyć o swoje zdrowie i
    zycie i w chwili zagrożenia wpadły w panikę i swoisty paraliż. Żeczywiście
    są umysłowo upośledzone...... Boże - ty jesteś po prawie czy dopiero się
    uczysz? Nie chciałabym sie spotjkać z twoją ignorancją i cynizmem.

    > no wiec prosze cie opisz w jaki sposob mogl te chwyty u kilku
    > jednoczesnie atakujacych sprawcow spowodowac, nie filozofuj.

    Filozofowanie zostawiam topie, ciągle to robisz z miernym skutkiem. A jak
    mógł połamać ich podczas obrony już ci przedstawiłam w co najmniej 2
    postach. Nawet gdy bym znała chwyty które są stosowane by ofiarę połamać
    celowo lub z duzym prawdopodobieństwem, to i tak nie miało by sensu ich
    przytaczanie, bo rzeby o tym merytorycznie porozmawiać trzeba się w danym
    temacie orientować z obu stron.

    > Czytając ciebie czasami w to wątpię....
    >
    > wskaz!

    Poczytaj własne posty.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 173. Data: 2006-03-21 14:05:44
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Przepraszam za błędy, pisałam szybko i wysłałam bez korekty.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 174. Data: 2006-03-21 14:12:03
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > no i mamy sprzecznosc z tym co wczesniej pisalas.

    NIe, nigdzie nie ma sprzeczności.

    >Ale pozostawmy to,
    > przejdzmy do poszlak.
    > Sprawa prawdziwa
    > oskarzona o zabojstwo ( w sklepie) decydujacym okazal sie dowod
    > zapachowy pozostawiony na miejscu zdarzenia (precyzyjnie nie okreslisz
    > czasu pozostawienia takiego sladu,
    > a oskarzona pracowala w sklepie wkotym ten zapach zostal zabezpieczony)
    > dowod ktory w zaadnym wypadku nie dowodzi faktu samego zabojstwa a
    > conajwyzej moze dowiesc fakt kradziezy, wlamania ..
    > takie rozumowanie Ci "pasi" ?

    Wybacz ślad zapachowy, pies - czy my mówimy, czy pies może zeznawać na
    korzyść lub niekorzyść oskarżonego, czy bezpośredni świadek? Teraz to już
    celowo naginasz rzeczywistość do własnych celów.
    A wyroku sądu nie będę komentować, bo sprawy dokładnie nie znam, chociaż coś
    mi świta, że żona ofiary coś miała więcej do powiedzenia, a więc świadek nie
    bezpośredni, ale pośredni tego zdarzenia. Jak było nie wiem.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 175. Data: 2006-03-21 14:16:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Naiwnosc bezgraniczna.

    wiara, nie naiwnosc

    > Masz strasznie ograniczona wyobraznie. Tylko czy na podstawie samej
    > wypobrazni powinno sie wydawac wyroki?

    nie na takiej podsatwie powstaja pytanai ktore sa powodem dalszych
    badan. Na przyklad powoluje sie bieglych ktorzy stwerdzaja czy jest to w
    ogole mozliwie.

    > Dobry karateka bez problemu jest w stanie zajac sie kilkoma naraz. Inaczej
    > po co to karate?

    sluchaj nie piszemy o powaleniu a o polamaniu, subtelna roznica.

    > Ograniczona wyobraznia to jeszcze nic. Jak ograniczona wyobraznia jest
    > poparta totalnym brakiem wiedzy, i brakiem checi ZAPYTANIA kogos, kto sie
    > zna na rzeczy, to juz trgedia.

    no wlasnie
    prosze przesdatwic ilu napastikwo bralo udzial i jakie dokladnie
    obrazenia byly, a ja sie dowiem w odpowiednim miejscu czy jest mozliwym
    powstanie takich obrazen przy takich okolicznosciach u tylu osob.

    > Jodan-Tsuki, Chudan-Tsuki, Gedan-Tsuki, Ushiro-Geri, Ushiro-Mawashi-Geri, do
    > tego Gedan-Barai,
    > Jodan-Uke, Soto-Uke, Uchi-uke i inne. A nawet proste Hiza-Geri, Mea-Keage
    > czy Yoko-Keage wystarcza, jak sa odpowiednio szybkie. Juz wiesz? :D Tylko
    > nie pros, zebym ci tlumaczyl te nazwy bo mi sie nie chce. Zreszta jestes jak
    > widze fachowcem, wiec sam powinienes wiedziec.

    wymeinic to kazdy moze. Dobra zapytam sie u zrodla i z wynikiem przyjde
    tutaj. Jednak domyslam sie ze sie tak mile rozczaruje jak z grupowym
    kameleonem i skoblem

    > Oczywiscie w mediach.

    i wszystko jasne

    > Widze, ze bardzo wysoko cenisz oana Ziobro. Rzadzi dopiero pol roku, a juz
    > potrafil tyle napsuc. No prosze. Wiesz, jakim trzeba byc sprawnym ministrem,
    > zeby tyle napsuc przez pol roku? Tym bardziej, ze wlasciwie to on nic
    > jeszcze nie zrobil? Ani dobrego, ani zlego...

    ale oczernil kogo tylko sie da. W tym sad, sad najwyzszy, trybunal
    konstytucyjny, prawnikow, profesorow (zeby bylo zabawniej, gosc tory
    aplikacje prokuratorska zakonczyl neizdanym egzaminem a za drugim razem
    ledwo na 3 zdal mowi ze czuje pustke intelektualna gdy ma opierac swa
    wiedze na tym co mowia profesorowie z podrecznikow ktorych prawa sie
    uczyl. )
    A do tragedii niedalego (obrona + sady 24 godzinne pozabwiajace wrecz
    prawa obrony)

    > Mam. BARDZO konkretne wlasne doswiadczenia. Wyobrazasz sobie, ze sedzia -
    > ostoja praworzadnosci, na sali sadowej - w swiatyni praworzadnosci -
    > falszowal moje wlasne zeznania na oczach kilkunastu osob? Nie do uwierzenia,
    > prawda? A tak wlasnie bylo. Tylko nie mow, ze to niewykonalne, bo nie chce
    > mi sie opisywac sytuacji. Ale tak wlasnie bylo.

    napoisz na czym falsz polegal i co z tym zrobiles?

    > Mam tu skopiowac wszystkie twoje wypowiedzi? Sam ich sobie poszukaj.

    nie, masz skopiowac te w ktorych twierdze iz czloiwek nie ma prawa sie
    bronic.

    P.

  • 176. Data: 2006-03-21 14:16:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hehehe... W ogole nie bierzesz psychiki pod uwage. Wyobraz sobie, ze napada
    > cie kilku ludzi. Szarpiesz sie, kopiesz i tluczesz na wszystkie strony. Na
    > myslenie nie ma czasu. A pozniej ktos ci mowi:
    >
    > Prosze pokazac, jakich ciosow pan uzywal.
    >
    > Chcial bym zobaczyc jak pokazujesz. Bedziesz mial wielkie szczescie, jak
    > bedziesz pamietal, ilu bylo napastnikow.

    przeciez biegly moze stwierdzic. CZlowieku ja naprawde sobie tego nie
    jestem w stanie wyobrazic, chyba ze sie ustawili w kolejce do lamania
    lub byl to 'czak noris' :-)

    > Na takich umiejetnosciach mniej wiecej polega karate. Nie na JEDNOCZESNYM
    > uderzeniu kilku przeciwnikow, tylko na BARDZO SZYBKIM uderzeniu ich po
    > kolei, ewentualnym zablokowaniu ich ciosow i okladaniu ich az do calkowitego
    > ich unieruchomienia. Wszystko dzieje sie odruchowo i czlowiek nawet nie ma
    > czasu wlaczyc myslenia. A jesli ty bierzesz pod uwage tylko wlasne
    > wyobrazenia (z tego co widze - CALKOWICIE pozbawione jakiejkolwiek wiedzy w
    > temacie), zamiast najpierw sie chociazby ZAPYTAC, czy to mozliwe, to ja cie
    > przepraszam....

    nadal twierdze ze nie mozliwe. Zapytam w wiarygodnym mijescu.

    P.

  • 177. Data: 2006-03-21 14:21:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > NIe, nigdzie nie ma sprzeczności.

    rzeczywiscie zwlaszcza twierdezni ze zeznanie pokrzywdzonego jest
    koronnym dowodem. Zamilcz lepiej.

    > Wybacz ślad zapachowy, pies - czy my mówimy, czy pies może zeznawać na
    > korzyść lub niekorzyść oskarżonego, czy bezpośredni świadek? Teraz to już
    > celowo naginasz rzeczywistość do własnych celów.

    w wiarygodnosc takiego badania wierze 100% gloweni dlatego ze to
    bezstronny 'sledczy' robi. Chodzi o wykorzystanie dowodu ktory nie
    dowodzi pewneg zachowania

    > A wyroku sądu nie będę komentować, bo sprawy dokładnie nie znam, chociaż coś
    > mi świta, że żona ofiary coś miała więcej do powiedzenia, a więc świadek nie
    > bezpośredni, ale pośredni tego zdarzenia. Jak było nie wiem.

    bylo tak ze ta zona tez zostala postrzelona i ona twierdzila ze to
    oskarzoa ( atu mozna znalezc wiele powodow dla ktorych moglaby falszywie
    wskazac) , dwukrotnie zostala uniewinniona i wkoncu po zdaje sie 8
    latach pojawil sie nowy dowod - zapach ktory w zadym wypadku nie dowodzi
    FAKTU ZABOJSTWA. A ktory to jak powiedziala sedzia po ogloszeniu wyroku
    okazal sie dowodem decydujacym.
    P.

  • 178. Data: 2006-03-21 14:28:28
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > no czlowieku :-) , polamanie rak, nog i zeber u kilku jednoczesnie CIe
    > atakujacych ludzi ( w momencie ataku nie po) to nawet ja nie jestem
    > w stanie sobie wyorbazic :)

    Połamać żebra akurat jest dość łatwo, zdarza się nawet podczas
    reanimacji, a co dopiero przy obronie. Karateka na pewno potrafi kopnąć
    tak, że rekę czy noge złamie - w końcu po to się tego kopania uczy.
    Dodaj do tego hormon walki, czyli adrenalinę i masz efekt. Cienko u
    ciebie z wyobraźnia - obejrzyj sobie "Wejście smoka" - tam taki
    nikczemnej postury skosnooki kopał, aż miło;-)

    Justyna

  • 179. Data: 2006-03-21 15:40:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Połamać żebra akurat jest dość łatwo, zdarza się nawet podczas
    > reanimacji, a co dopiero przy obronie. Karateka na pewno potrafi kopnąć
    > tak, że rekę czy noge złamie - w końcu po to się tego kopania uczy.

    wlasnei pytalem na forum organizacji ktora uczy tej dyscypliny,
    niekoniecznie jest tak lawto tego dokonac :-) Zebra spoko, ale rece i
    nogi to juz nielada wyczyn. Zreszta wkleje pozniej odpowiedzi.

    Cienko u
    > ciebie z wyobraźnia - obejrzyj sobie "Wejście smoka" - tam taki
    > nikczemnej postury skosnooki kopał, aż miło;-)

    :-)

    P.

  • 180. Data: 2006-03-21 15:47:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > wlasnei pytalem na forum organizacji ktora uczy tej dyscypliny,
    > niekoniecznie jest tak lawto tego dokonac :-) Zebra spoko, ale rece i
    > nogi to juz nielada wyczyn. Zreszta wkleje pozniej odpowiedzi.

    i wynikalo z tego ze trzeba byc fachowcem i dzialac w pelni swiadomie, a
    to zmeinia postac rzeczy.

    P.