  • 91. Data: 2006-03-16 09:06:46
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > hohoho, a to czemu nie? teraz bzdurzysz, Kali ukrasc to dobrze kalemu
    > ukrasc to zle ..

    > no i co z tego?

    i jeszcze jedno, z twojego postu wnioskuje ze jezlei czlowiek pochodzi z
    rodziny patologicznej jest 'dresiarzem' to mozna go zamknac pbez dowodow
    nie za to co zrobil (jezlei tego nie zrobil) a za to kim jest.
    Brawo!
    P.

  • 92. Data: 2006-03-16 11:32:21
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R. [Wed, 15 Mar 2006 16:17:20 +0100]:

    > no i co ze psesluchuje, jestes strasznie naiwna skoro
    > nie potrafisz sobie wyobrazic GRY kobiety. Mozna sie
    > do wsystkiego przygtowoac

    Z całym szacunkiem - chrzanisz.

    Żeby zagrać te uczucia, emocje, babka musiałaby być chyba
    regularną wariatką i to do tego święcie przekonaną, że mówi
    absolutną prawdę. Nie wyobrażam sobie tego inaczej.

    Kira

  • 93. Data: 2006-03-16 12:06:03
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > regularną wariatką i to do tego święcie przekonaną, że mówi
    > absolutną prawdę. Nie wyobrażam sobie tego inaczej.

    Przestań, syzyfowa praca, nie przekonasz.....;-( W końcu my kobiety to
    wcielone zło, które podłe instynkta mamy wpisane genetycznie w chwili
    urodzenia, a może nawet i poczęcia. Wieki mijają, świat ewoluuje, a my nadal
    narzędzie szatana - nawet psychiatra nie rozpozna że ściemniamy;-) Tylko
    ciekawe dlaczego władza nadal głównie w rękach mężczyzn jest.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 94. Data: 2006-03-16 12:07:14
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > A inna sytuacja, gdzie
    >
    > to o czym piszesz to przekorczenie granic. Jezlei ktos bije, zaija wtedy
    > gdy nie ma w ogole takiej potrzeby to wybacz ale musi zostac ukarany.

    ROTFL...

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 95. Data: 2006-03-16 13:09:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przestań, syzyfowa praca, nie przekonasz.....;-( W końcu my kobiety to
    > wcielone zło, które podłe instynkta mamy wpisane genetycznie w chwili
    > urodzenia, a może nawet i poczęcia.

    a dlaczego sprowadzas wszystko do kobiet ja mowie ogolnie, kazdy moze
    zagrac. A przekonac mnie do ewidentnej bzdury nie dasz rady.. przykro
    mi nie ten poziom.
    , mialem kontakt z osoba ktora na 3 lata poszla siedziec ... za to ze
    piła piwo .. nie przekonasz mnie wiec ze biale jest czarne. Poczytaj o
    wydatkach polski na odszkodowania za niesluszne skazanaia, wysil mozg i
    zastanow sie ilu tak naprawde z osob niewinnnie skazanych udalo sie to
    niewinnosc udowodnic przed sadem i uzyskac te odszkodowania i nie
    skrzecz wiecej.

    Pozdrawiam
    p.

  • 96. Data: 2006-03-16 13:15:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
> [...]
    > regularną wariatką i to do tego święcie przekonaną, że mówi
    > absolutną prawdę. Nie wyobrażam sobie tego inaczej.

    bo jestes kira dziecko drogie strasznie naiwna.
    Myslisz ze serialowa Marta z serialu na wspolnej byla naprawde zgwalcona?
    A aktorki ktore graja chocby w tym nowym serialu opartym na
    prawdziwych(podobno) sprawach Sedzia Anna MAria Wesolowska myslisz ze sa
    profesjonalistkami, doskonalymi aktorkami?
    Byle statysta ktoremu by sdobrze zaplacila badz by mial w tym istotny
    interes moglby doskonale taka scene odegrac.

    P.

    ps.
    tak myslalem ze to moja 'kolezanka' z grupy o seksie ktora swa bystrosc
    doskonale pokazala przy wyliczeniach vatu

    =========

    > Ale jaka różnica do cholery?? (mowi Kira przedtsawiajac swoje piekne
    wyliczenia)

    > VAT NETTO BRUTTO Do US Zostaje
    > 22% 100zł 122zł 22zł 100zł
    > 15% 100zł 115zł 15zł 100zł

    > Gdzie Ty tu widzisz różnicę, którą można dla siebie zostawić?

    gratuluje bystrosci

    uzytkownik koncowy jest przyzwyczajony do ceny 122 zl.
    W momencie obnizenia stawki podatku, sprzedawca pozostawia
    cene 122 zł czyli koncowy nabywca roznicy nie widzi, natomiast u producenta
    zysk wzrasta bo placi mniejszy podatek.

    VAT NETTO BRUTTO Do US Zostaje
    15% 106,09zł 122zł 15,91zł 106,09zł

    Rozumiesz juz o co chodzi?
    Promocje,mozna zawsze zastosowac, wtedy mozna zarobic
    wiecej w zwiazku ze sprzedaniem wiekszej ilosci produktow ale mozna tez
    stracic,
    natomiast nikt nie daje gwarancji ze po obznizeniu stawki podatku zostana
    obnizone
    ceny.
    Niema przymusu, wobec tego -jestem pewny- zmiana podatku nie wplywnie na
    zmiane ceny! =
    =============

  • 97. Data: 2006-03-16 13:17:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości
    > wiem
    >
    > ROTFL...

    co rotfl? Twoim zdaniem jezlei zlodziej radia zostanie zlapany, zwiazany
    to powinno byc dopsuszczalnym zarzniecie go?
    Stuknij sie w lepetyne.

    P.

  • 98. Data: 2006-03-16 13:54:52
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > co rotfl? Twoim zdaniem jezlei zlodziej radia zostanie zlapany, zwiazany
    > to powinno byc dopsuszczalnym zarzniecie go?

    Stuknąć to może powinneś sam siebie. Masz rację, poziom dyskusji jest u nas
    inny, ja nie pisze co masz zrobić z własną głową, ani że pieprzysz, co sam
    nie raz już napisałeś.

    Ponadto, czytałeś to co sam cytowałeś i dałeś odpowiedź? Tam jest na górze
    napisane, że facet poszedł siedzieć lub miał kłopoty, bo znał sztuki walki i
    umiał się obronić. Piszesz, że ktoś bije lub zabije w obronie własnej gdy
    nie ma takiej potrzeby (zaraz - nie ma potrzeby obrony? zabójstwo jest
    raczej niezamierzonym skutkiem obrony własnej, chyba, że oprawca(y) są
    bardzo agresywni i dużo silniejsi od ofiary, a wiadomo w strachu człowiek
    też inaczej działa). Przypomina mi się stara sprawa w której facet poszedł
    siedzieć bo zabił jednego z kilku gnojków którzy w nocy weszli mu do domu z
    zamiarem rozboju i mieli przy sobie nóż. Słyszałam nawet takie zdanie
    prokuratora, ze powinien ich obezwładnić i zadzwonić na policję (sic!).
    A ty mi teraz wyskakujesz z jakimś przykładem wyciągniętym z rękawa, o
    którym nie było nawet tutaj mowy i który nie jest obrona własną co widać na
    pierwszy rzut oka, a raczej obroną własną która zamieniła się w morderstwo.
    Albo masz problemy ze zrozumieniem tekstu czytanego, albo manię dowolnego
    naginania faktów i prawdy tak aby ci to wszystko pasowało w danym momencie
    (co już nie pierwszy raz zauważyłam). ROTFL!

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 99. Data: 2006-03-16 14:02:10
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > a dlaczego sprowadzas wszystko do kobiet ja mowie ogolnie, kazdy moze
    > zagrac. A przekonac mnie do ewidentnej bzdury nie dasz rady.. przykro
    > mi nie ten poziom.

    Grać każdy może, a tylko nieliczni potrafia tak wczuć sie w rolę, by nie
    pogubic się wśród krzyżowych pytań policji i psychiatry/psychologa. Jeśli
    jest inaczej, to środek obserwacji psychiatrycznej nie miałby najmniejszego
    sensu (w celu zbadania zdrowia psychicznego).

    > , mialem kontakt z osoba ktora na 3 lata poszla siedziec ... za to ze
    > piła piwo ..

    Zaciekawiłeś mnie... toz to horror. I co ja zrobie jak piwo lubie pić?
    Strach sie bać.

    >nie przekonasz mnie wiec ze biale jest czarne.

    A znasz odcienie szarości?

    >Poczytaj o
    > wydatkach polski na odszkodowania za niesluszne skazanaia,

    A czy gdzieś to negowałam?

    > nie
    > skrzecz wiecej.

    Nie boli mnie gardło, dziękuje za troskę. Pozdrawiam twoje dźwięczne struny
    głosowe.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 100. Data: 2006-03-16 14:21:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Teraz tylko pytanie (ale już do sądu, nie do mnie) czy po takiej akcji
    > sąd dla nieletnich już sam poprowadzi sprawę,

    tyle że zawiadomienie jest o tym, że to sąd rodzinny umorzył postępowanie

    KG