  • 1. Data: 2006-03-14 10:48:47
    Temat: pełnomocnictwo notarialnie poświadczone?
    Od: "Grzesiek D." <d...@o...pl>

    Witam serdecznie.

    Chciałbym poradzić się Grupowiczów w takiej sprawie:
    Kupiłem auto, które miało 2 właścicieli, jeden z nich miał
    pełnomocnictwo drugiego do sprzedaży samochodu (napisane odręcznie z
    podpisem oczywiście). Teraz w urzędzie komunikacji "miły" pan z okienka
    w celu zarejestrowania auta żąda ode mnie tego pełnomocnictwa
    notarialnie poświadczonego - o co chodzi? Nie podał mi podstawy prawnej
    z której to wynika, bo, hmm nie miał czasu! Pełnomocnictwo do
    przeniesienia ruchomości {auto warte 2000zł) musi być notarialnie
    poświadczone?

    Dziękuję serdecznie za każdą poradę.

    Pozdrawiam.
    Grzesiek D.

  • 2. Data: 2006-03-14 10:54:54
    Temat: Re: pełnomocnictwo notarialnie poświadczone?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Grzesiek D. napisał(a):
> [...]
    > w celu zarejestrowania auta żąda ode mnie tego pełnomocnictwa
    > notarialnie poświadczonego - o co chodzi?

    spytaj się pana
    albo złóż wniosek i czekaj na decyzję

    > Pełnomocnictwo do
    > przeniesienia ruchomości {auto warte 2000zł) musi być notarialnie
    > poświadczone?

    nie musi

    KG

  • 3. Data: 2006-03-14 11:15:51
    Od: "Grzesiek D." <d...@o...pl>

    kam napisał(a):

    > nie musi
    >
    > KG

    czyli urzędnik nie może żądać ode mnie pełnomocnictwa notarialnie
    poświadczonego? to które mam ma moc prawną, dobrze rozumiem?

    Grzesiek D.

  • 4. Data: 2006-03-14 11:30:26
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Grzesiek D." <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czyli urzędnik nie może żądać ode mnie pełnomocnictwa notarialnie
    > poświadczonego? to które mam ma moc prawną, dobrze rozumiem?

    zlozyles pelnomocnictwo w oryginale czy moze odpis ?? jezeli w oryginale to
    patrz wypowiedz kam