  • 11. Data: 2020-02-14 13:36:38
    Temat: Re: Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu
    Od: n...@o...pl

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > A u mnie dostępu nie ma. Zatem za co dokładnie NRA ukarała?

    Reprezentował kurię i księdza, a poszedł do pokrzywdzonego i, zatajając tą
    informację, zaczął mu doradzać jak postępować z kurią i namówił do przyjęcia
    odszkodowania w wysokości 40 tys. zł.

    Dostał rok zawieszenia w prawach adwokata, od wyroku odwołały się obie strony.
    Finalnie przez 3 lata będzie odpoczywał.

  • 12. Data: 2020-02-14 16:23:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >Dostał rok zawieszenia w prawach adwokata, od wyroku odwołały się
    >obie strony.
    >Finalnie przez 3 lata będzie odpoczywał.

    Hm, jesli dobrze rozumiem, to doprowadzil do swego rodzaju ugody.
    To chyba sie miesci w ramach dzialan adwokackich, i moze nawet
    pochwala mu sie nalezy :-)

    Wiec o co poszlo ? Biskup stwierdzil, ze 40 tys to za duzo, czy ksiadz
    sie uwaza za niewinnego i absolutnie zadnych ugod nie chce ?

    J.

  • 13. Data: 2020-02-14 22:43:20
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Wiec o co poszlo ? Biskup stwierdzil, ze 40 tys to za duzo, czy ksiadz
    > sie uwaza za niewinnego i absolutnie zadnych ugod nie chce ?

    Wiedziałem, że to ty po tych infantylnych pytaniach...