eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu › Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała
    adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu
    Date: Thu, 13 Feb 2020 21:31:36 +0100 (CET)

    Poniżej tekst który Gazeta Wyborcza (wydawca Agora S.A.) udostępnia za
    darmo bez ograniczeń. Jak dla mnie *z tego* całkiem jednoznacznie wynika
    że Naczelna Rada Adwokacka skazała za (nieskuteczną) obronę księży
    pedofilii.

    Jak dla mnie nie podanie za co NRA skazała w góra drugim akapicie to
    _tania dziennikarska manipulacja_ dobitnie świadcząca o poziomie (dnie)
    dziennikarstwa Gazety Wyborczej.

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25694151
    ,wyrok-na-adwokata-diabla-mecenasa-broniacego-ksiezy
    -pedofilow.html

    --
    A. Filip