  • 11. Data: 2015-08-03 12:22:11
    Temat: Re: Jaja jak berety
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    3...@n...neostrada.pl

    > Tak czy owak, nie wyciągaj, proszę.

    Ale że co, chcesz decydować z kim możemy dyskutować?
    :O
    Taka cenzura XXI wieku?

    Rozwiązanie jest prostsze - albo opuść p.s.p "proszę", albo pogódź się, że
    na szczęście nie wszyscy chcą mieć poglądy spod jednej sztancy. A już na
    pewno nie wszyscy będą dbać o Twoje samopoczucie oparte na niedopuszczaniu
    wątpliwości.

    Niektórzy są zabawni w swojej nieporadności...

    --
    Trefniś

  • 12. Data: 2015-08-03 21:39:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ap.home
    *Trefniś* napisał(-a):

    > Ale że co, chcesz decydować z kim możemy dyskutować?

    Absolutnie! Rzecz w tym, że chyba już nie ma nikogo, kto chciałbym
    _naprawdę_ z nim dyskutować. No i masz problem z odróżnieniem prośby od
    żądania.

    > Rozwiązanie jest prostsze - albo opuść p.s.p "proszę", albo pogódź
    > się, że na szczęście nie wszyscy chcą mieć poglądy spod jednej
    > sztancy.

    Mam jeszcze prostsze. Już zadbałem żeby nie widzieć jego postów. I
    Twoich też już nie. Możesz z nim dyskotować do woli, w mojej błogiej
    nieświadomości :)

    > A już na pewno nie wszyscy będą dbać o Twoje samopoczucie
    > oparte na niedopuszczaniu wątpliwości.

    Nie ma takiej potrzeby, sam o nie zadbam

    > Niektórzy są zabawni w swojej nieporadności...

    Chyba to lepsze, niż bycie żałosnym adwokatem złej sprawy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2015-08-03 22:02:55
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/06/08/
    causa-seremet/

    http://3obieg.pl/podmioty-walczace-z-bezprawiem-w-pr
    awie

  • 14. Data: 2015-08-03 22:59:03
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2015 o 21:39 Big Jack <a...@b...zz> pisze:

> [...]
    >
    > Absolutnie! Rzecz w tym, że chyba już nie ma nikogo, kto chciałbym
    > _naprawdę_ z nim dyskutować. No i masz problem z odróżnieniem prośby od

    Wręcz przeciwnie - poniżej udowodniłem, gdzie takie "prośby" należy
    umieścić.
    Poza tym Wielki Ten chyba zaklina rzeczywistość - "nikt nie chce z nim
    dyskutować", ale mu go wyciągają z killfile'a. Nb. narzędzia dla
    nieprzystosowanych i nie radzących sobie z samym sobą :)

    > Mam jeszcze prostsze. Już zadbałem żeby nie widzieć jego postów. I
    > Twoich też już nie. Możesz z nim dyskotować do woli, w mojej błogiej
    > nieświadomości :)

    Czy Big Jack (ależ sobie nick adekwatny wybrał) mnie będzie czytał - mam
    to bardzo głęboko z tyłu.
    I tak wyciągną mu mnie z killfile - będzie kolejny stres
    nieprzystosowanego.

    > Nie ma takiej potrzeby, sam o nie zadbam

    Ale Wielki Ten musi się "prosić", bo dba bardzo nieskutecznie...

    > Chyba to lepsze, niż bycie żałosnym adwokatem złej sprawy.

    Cenzura _nie jest_ dobrą sprawą. Dobrą sprawą jest wymiana poglądów!
    Zwłaszcza nieskuteczna cenzura jest głupia - MTV kogo rzeczony chce
    czytać, ale namawianie do braku wymiany zdań na grupie stricte
    _dyskusyjnej_ to hipokryzja.

    "Nie wyciągajcie nikomu Wielkiego Tego z killfila!"
    :)

    --
    Trefniś

  • 15. Data: 2015-08-03 23:24:21
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2015 o 22:02 Grzegorz Niedzwiecki <l...@p...fm> pisze:

    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/06/08/
    causa-seremet/

    > http://3obieg.pl/podmioty-walczace-z-bezprawiem-w-pr
    awie

    Bardzo ciekawe.
    Tyle, że niesłychana płodność świadczy o chronicznej nieskuteczności.

    Przykro czytać o niezliczonej ilości pism, które nie przynoszą żadnych
    skutków...
    Piękne CV: "spotykał się z wieloma ludźmi znanymi w świecie polityki i
    uczestniczył w wielu akcjach, protestach oraz spotkaniach polityczno -
    patriotycznych", a jednak bezproduktywne.
    Może spotykasz się z niewłaściwymi ludźmi i uczestniczysz w niewłaściwych
    akcjach?

    Bo działalność na p.s.p jest z założenia bezproduktywna, niestety...
    Czyżbyś się już pogodził z brakiem skutków działalności?

    --
    Trefniś

  • 16. Data: 2015-08-04 00:48:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-03 o 22:02, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/06/08/
    causa-seremet/

    > http://3obieg.pl/podmioty-walczace-z-bezprawiem-w-pr
    awie

    A gdzie są podmioty walczące z plagiatami na 3obieg.pl?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-08-08 03:56:24
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-03 o 22:02, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
> [...]

    Naucz sie paranoiku jak się odpisuje w usenecie. Taka twoja znajomość
    prawa jak i netykiety w usenecie, trollu

    --
    Sonn