  • 1. Data: 2015-07-31 22:22:59
    Temat: Jaja jak berety
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Nie ma zarzutów dla Mariusza Trynkiewicza. "Znalezione materiały nie są
    pornografią dziecięcą"

    Przekazane prokuraturze przez dyrektora Zakładu Karnego w Rzeszowie
    materiały nie przedstawiają czynności seksualnych w rozumieniu prawa
    karnego - oceniła rzeszowska prokuratura. Prokuratorzy postanowili zbadać
    okoliczności, w jakich funkcjonariusze Służby Więziennej zbierali w
    więziennej celi i zabezpieczyli rzekomo obciążające Mariusza Trynkiewicza
    materiały.

    Cały tekst:
    http://wyborcza.pl/1,76842,15436871,Nie_ma_zarzutow_
    dla_Mariusza_Trynkiewicza___Znalezione.html#ixzz3hVA
    9kFUO

    *
    Pornografia dziecięca w celi Mariusza T.? Moczydłowski: Jeśli to się
    zdarzyło, powinien polecieć minister sprawiedliwości
    - Ten cyrk trwa od dłuższego czasu, więc jak to jest możliwe? Gołąb mu
    przyniósł na kraty pornografię i kości ludzkie? To wygląda na prowokację.
    Draka na cały świat! Za komuny czegoś takiego nie robiono! - mówi w rozmowie
    z portalem Gazeta.pl Paweł Moczydłowski. Były szef Służby Więziennej
    komentuje w ten sposób informację o znalezieniu w celi Mariusza Trynkiewicza
    pornografii dziecięcej i ludzkich szczątków.

    "Powinna być miazga! To jest niebywałe, żeby takie coś się stało!"

    Moczydłowski odniósł się także do informacji, jakoby kontrola w celi
    Trynkiewicza miała zostać uwieczniona na kamerze. - Pierwszy raz też słyszę,
    aby ktoś robił przeszukanie z kamerą! Politycy nakręcili tę ustawę, chcą
    zmusić sąd, żeby go wsadził. A ponieważ to nie idzie, imają się rzeczy,
    które nas kompromitują w skali światowej. To już jest draka na cały świat! -
    mówi.

    I dodaje: - Nawet za komuny czegoś takiego nie robiono! Jeżeli to się
    zdarzyło [znaleziono wspomniane rzeczy w celi Trynkiewicza - red.], to
    powinien za to polecieć minister sprawiedliwości, zastępca ministra
    odpowiedzialny za więziennictwo, dyrektor generalny Służby Więziennej,
    stosowny zastępca odpowiadający za ochronę w Centralnym Zarządzie Służby
    Więziennej, dyrektor regionu, dyrektor więzienia, kierownik ochrony w tym
    więzieniu, wychowawca, oddziałowy i kto tam jeszcze za kontrolę tego odcinka
    jest odpowiedzialny. Powinna być miazga! To jest niebywałe, żeby takie coś
    się stało! - stwierdził Moczydłowski.
    2603,Pornografia_dziecieca_w_celi_Mariusza_T___Moczy
    dlowski_.html

    *

    Mariusz Trynkiewicz skazany na 5 lat i 6 miesięcy pozbawienia wolności

    Mariusz Trynkiewicz oskarżony o posiadanie pornografii dziecięcej został
    skazany na 5 lat i 6 miesięcy pozbawienia wolności. Mężczyzna od kwietnia
    przebywa w zakładzie zamkniętym w Gostyninie. Wyrok nie jest prawomocny, a
    prokuratura nie wyklucza odwołania od wyroku.

    Proces o posiadanie przez Mariusza Trynkiewicza pornografii dziecięcej, w
    tym zdjęć oraz filmów na 1318 plikach komputerowych w okresie od kwietnia
    2006 r. do lutego 2014 r., toczył się z wyłączeniem jawności. Rozprawy
    odbyły się w trzech terminach: pierwsza 17 kwietnia, druga 19 czerwca, a
    ostatnia 24 lipca. W tym czasie, oprócz zeznań świadków, sąd wysłuchał
    opinii powołanych w sprawie biegłych.

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-trynkiewicz-s
    kazany-na-5-lat-i-6-miesiecy-pozbawienia-wolnosci/l1
    zler

  • 2. Data: 2015-07-31 23:02:00
    Temat: Re: Jaja jak berety
    Od: Marek <f...@f...com>

    Wnioski kolegi, wnioski, dyskusja...

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-07-31 23:38:53
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Wnioski wyciągnij sobie sam. Klawisze znaleźli w ostatnim dniu pobytu
    Trynkiewicza w więzieniu pseudo świerszczyki, które zakwestionowała
    prokuratura. Cela (trzyosobowa) była codziennie skrupulatnie przeszukiwana.
    Teraz się okazało, że pedofil, zabójca miał komputer i pewnie Internet oraz
    filmy z pornografią dziecięcą. Pytanie kto i jak mu te filmy dostarczył? Kto
    i jak ten szeroki materiał znalazł skoro klawisze gorączkowo szukali haków i
    tylko "świerszczyki" znaleźli. Sędziowie? A może Rutkowski? Jest szereg
    pytań. Dlaczego niebezpieczny skazaniec nie miał terapii w więzieniu?
    Dlaczego nie siedział na oddziale "N"? Dlaczego miał indolentny nadzór?
    Ciekawe czy ktoś będzie miał współudział za dilerkę? Z giera tego nie
    wyciągnął. Dlaczego dostał "trzeci" wyrok 5 lat i 6 miesięcy więzienia za
    samo "posiadanie pornosów"? Dlaczego więzienia a nie terapii? Kiedy zaczną
    go leczyć? Nie lepiej mu dziwki do celi podrzucić zamiast komputera? Mogą
    pozwolić sobie na taką szopkę, bo nikt za zbrodniarzem się nie wstawi. Do
    nieba ci sędziowie nie pójdą.

  • 4. Data: 2015-08-01 08:16:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Marek* napisał(-a):

    > Wnioski kolegi, wnioski, dyskusja...

    Nie wyciągaj mi szumowin ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2015-08-01 09:01:19
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    kup se lepszego kreta

  • 6. Data: 2015-08-01 13:38:11
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Ujawnienie danych osobowych nieprawomocnie skazanego

    Zakaz określony w art. 13 ust. 2 pr. pras.

    W art. 13 ust. 2 pr. pras. zawarty jest zakaz publikowania w prasie danych
    osobowych i wizerunku osób, przeciwko którym toczy się postępowanie
    przygotowawcze lub sądowe, jak również danych osobowych i wizerunku
    świadków, pokrzywdzonych i poszkodowanych, chyba że osoby te wyrażą na to
    zgodę. Przyczyną wprowadzenia tego zakazu było dążenie do zapewnienia
    poszanowania dla zasady domniemania niewinności, wyrażonej w art. 42 ust. 3
    Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z którym każdego uważa się za
    niewinnego, dopóki jego wina nie zostanie stwierdzona prawomocnym wyrokiem
    sądu.

    Ujawnienie danych osobowych i wizerunku stanowić może dla sprawcy znaczną
    dolegliwość, niejednokrotnie znacznie bardziej odczuwalną niż pozostałe
    przewidziane przez prawo kary i środki karne.

    Zgodnie z uzasadnieniem rządowego projektu opublikowanie wizerunku sprawcy
    "ma zarówno cele represyjne w postaci znacznej dolegliwości dla sprawcy.

    http://www.ies.krakow.pl/wydawnictwo/prokuratura/pdf
    /2013/03/5morgala.pdf

    Metody i powód ujawnienia danych osobowych człowieka, który odpokutował już
    zasądzony wyrok i w świetle prawa jest niewinny, są zastanawiające. Jak był
    prawomocnie skazany, zamknięty, 25 lat ukrywano jego maskę. Gdyby miał wyjść
    na wolność, to czynnik społeczny, dwustronnego ostrzeżenia mógłby mieć
    ewentualny sens. Skoro ma jednak (choć prawo nie powinno działać wstecz)
    prawdopodobnie dożywocie to komu to służy? Mnie jego fotka niepotrzebna.
    Można odebrać to jako dodatkowy, czwarty bodajże wyrok lub próba
    zastraszenia przed odwołaniem. Boję się, że jest to niedemokratycznym
    zamknięciem Trynkiwiczowi mordy. Spróbuj, a zobaczysz.

    http://polska.newsweek.pl/mariusz-trynkiewicz-leszek
    -pekalski-mordercy-na-wolnosci-newsweek-pl,artykuly,
    278801,1.html

    Koordynator Grupy Lokalnej Amnesty International Jelenia Góra, socjolog -
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 7. Data: 2015-08-01 17:47:36
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Najpierw podpisali moratorium na niewykonywanie kary śmierci, a nie zmienili
    zapisów kk. Najwyższa kara więzienia była 25 lat, a dożywocie wprowadzili
    później. Potem się obudzili, że Trynkiewiczowi kończy się 25 lat i trzeba
    będzie go wypuścić, bo prawo nie działa wstecz (zamiankę z kary śmierci
    zrobili mu na 25 lat zanim weszło dożywocie). Zrobili na prędce nową "ustawę
    o bestiach". Teraz prawo mogło działać wstecz i można karać dwukrotnie za
    jedno przestępstwo (czy jeden wyrok). 25 lat nie zrobili Trynkiewiczowi
    terapii, a dzień przed wyjściem u niego w celi znaleźli "świerszczyki", z
    których się potem klawisze tłumaczyli. Prokurator stwierdził, że to nie były
    pornografie. Zamknęli "zresocjalizowanego" człowieka do czubków. Teraz bez
    jego uczestnictwa, w niejawnej rozprawie, przy drzwiach zamkniętych,
    orzekli, że Trynkiewicz miał hurt pornografii twardych i oglądał je na
    kompie na przestrzenia kilku lat. Ktoś miał lepszy wywiad niż klawisze. 25
    lat był nieznany z twarzy, a teraz tajnie ujawnili jego twarz. Teraz dostał
    przeszło 5 lat więzienia za to, że w zamknięciu mógł się onanizować. Gdzie w
    tym wszystkim jest lekarz i etyka? Stalin to pikuś. Uważaj, dziś jest
    Trynkiewicz, jutro możesz być ty.

  • 8. Data: 2015-08-02 18:38:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Aug 2015 08:16:50 +0200, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    > Nie wyciągaj mi szumowin ;)

    no dobra, ale czasami wyciaga linki do ciekawyvh, kontorowersyjnych
    tematów, byłem ciekaw czy stać go na rzetelną dyskusję.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-08-02 21:10:45
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    http://www.aferyprawa.eu/Zycie/Jak-wypchnac-szumowin
    y-z-wymiaru-sprawiedliwosci-Lazacy-Lazarz

  • 10. Data: 2015-08-03 11:59:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@n...neostrada.pl
    *Marek* napisał(-a):

    > no dobra, ale czasami wyciaga linki do ciekawyvh, kontorowersyjnych
    > tematów, byłem ciekaw czy stać go na rzetelną dyskusję.

    Tak czy owak, nie wyciągaj, proszę.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675