  • 141. Data: 2021-01-16 12:22:54
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2021 o 18:09, J.F. pisze:

    > Po to dali bron, aby strzelal :-P

    No nie wiem - kulsony też noszą broń a na ogól nie strzelają. Podobno
    nawet się boją jej używać, bo nielzja.

    > Na razie przewidywanie ...

    Ale co przewidywanie? Rozmawiamy o tym czy wop był zorganizowaną
    formacja przestępczą czy nie. No więc raczej nie był.

    --
    Shrek

  • 143. Data: 2021-01-16 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czy możesz to jakoś tak napisać, bym zrozumiał, co masz na myśli?
    > Wiem, ze wszyscy inni zapewne wiedzą, o co Ci chodzi, ale i ja bym
    > chciał.

    ;-DDD
    Filipkowi? Naprawde nie wiesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 142. Data: 2021-01-16 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak masz zamiar przejść przez ulicę, to ograniczasz sie do
    > konstatacji, że zielone światło na to pozwala, a czerwone zabrania
    > (co wynika zaledwie z Rozporządzenia), czy też analizujesz, czy
    > owo Rozporządzenie jest zgodne z Konstytucją?

    Jak by wszyscy prawnicy w około mowili ze niezgodne to bym zaczał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 144. Data: 2021-01-16 16:30:05
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.01.2021 o 11:59, Budzik pisze:

    > Co to za przepisy w ktorych nawet policja sie gubi?

    Nie są dobre, ale są.

    --
    Robert Tomasik

  • 145. Data: 2021-01-16 16:31:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.01.2021 o 12:59, Budzik pisze:

    > Jak by wszyscy prawnicy w około mowili ze niezgodne to bym zaczał...
    Wszyscy, tzn. tak konkretnie kto?

    --
    Robert Tomasik

  • 146. Data: 2021-01-16 16:33:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Bardzo wygodne podejscie.
    > My nie jestesmy strona, my tylko opowiadamy sie po jednej ze stron...
    > Jak sie nazywa taka postawa?

    Ależ Policja nie opowiada się po żadnej ze stron. Rolą Policji jest
    stwierdzenie STANU FAKTYCZNEGO, czyli przykładowo, że idziesz bez
    maseczki. Czy to przestępstwo, wykroczenie, albo jakiś delikt
    administracyjny, to już nie jest rolą Policji ustalać. Jeśli policjant i
    obwiniony są zgodni do tego, ze to wykroczenie, to można ewentualnie
    zaproponować mandat, by dalej tego nie ciągnąć.

    --
    Robert Tomasik

  • 147. Data: 2021-01-16 18:26:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jest taki "burdel" w prawie, że zastosowanie tu art. 28~30 kk będzie
    > dość oczywiste.

    No popatrz, a ja myślałem, że utknie w prokuraturze.
    A gdyby jakiś prokurator okazał się nadgorliwy, to się
    go przeniesie czy odwoła.

  • 149. Data: 2021-01-16 21:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie są dobre, ale są.

    Po raz kolejny muszę skonstatować ze to bardzo smutne co piszesz i
    czego nie piszesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 148. Data: 2021-01-16 21:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wszyscy, tzn. tak konkretnie kto?

    Znowu nie wierzysz w to co piszesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 150. Data: 2021-01-16 21:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > policjant i obwiniony są zgodni do tego, ze to wykroczenie, to
    > można ewentualnie zaproponować mandat, by dalej tego nie ciągnąć.

    Bardzo mi przykro, ale muszę powiedzieć wprost ze sam w to nie wierzysz
    co piszesz.
    Wasze działanie wielokrotnie zwiekszały ryzyko epidemiczne zamiast je
    niwelować wiec nie udawaj ze tutaj o maseczki chodzi.
    Dodatkowo podejscie do maseczek jest tak wybiorcze ze nazwac to
    hipokryzja to nic nie powiedziec...

    Zastanawia mnie tylko jedno - zabrakło przestepstw w ktorych jestescie
    jednozncznie w stanie okreslic fakt łamania prawa ze zabraliscie sie za
    te niejednoznaczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę