  • 1. Data: 2021-01-07 17:48:29
    Temat: Nowak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    PIS/Ziobro uparcie sciga Nowaka ... ale zaraz:
    -chca go wydac Ukrainie ? Chyba nie mozna ?

    -czy przepis taki, ze mozna ukarac w kraju, za lapowki wziete na
    Ukrainie ?

    J.

  • 2. Data: 2021-01-07 21:19:53
    Temat: Re: Nowak
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.01.2021 o 17:48, J.F. pisze:
    > PIS/Ziobro uparcie sciga Nowaka ... ale zaraz:
    > -chca go wydac Ukrainie ? Chyba nie mozna ?
    > -czy przepis taki, ze mozna ukarac w kraju, za lapowki wziete na
    > Ukrainie ?

    Tak. Polak podlega ściganiu za przestępstwo popełnione za granicą, o ile
    tylko dany czyn stanowi również przestępstwo w miejscu popełnienia.
    Normuje to art. 110 kk i następne.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-01-08 11:40:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 21:19:53 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Polak podlega ściganiu za przestępstwo popełnione za granicą, o ile
    > tylko dany czyn stanowi również przestępstwo w miejscu popełnienia.

    Czemu zatem prokuratura nie interesowała się wyczynami Karskiego, kiedy
    zwyciężał w Grand Prix Cypru w kategorii melex?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-01-08 14:02:26
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 11:40, Olin pisze:

    > Czemu zatem prokuratura nie interesowała się wyczynami Karskiego, kiedy
    > zwyciężał w Grand Prix Cypru w kategorii melex?

    Cypr się nie zgłosił?

  • 5. Data: 2021-01-08 14:59:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 14:02:26 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Cypr się nie zgłosił?

    Kiedy na Cyprze został skazany razem ze Zbonikowskim.
    Mieli zapłacić ponad 11,5 tys. euro grzywny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 6. Data: 2021-01-08 17:12:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czemu zatem prokuratura nie interesowała się wyczynami Karskiego, kiedy
    > zwyciężał w Grand Prix Cypru w kategorii melex?

    A było to przestępstwo, czy wykroczenie? Bo niespecjalnie chce mi się
    szukać, o czym piszesz?

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-01-11 12:24:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 17:12:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A było to przestępstwo, czy wykroczenie? Bo niespecjalnie chce mi się
    > szukać, o czym piszesz?

    Zniszczenia były na ok. 10 tys. EUR.
    Cypryjski sąd wydał wyrok skazujący obydwu przedstawicieli narodu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl