  • 101. Data: 2021-01-14 04:03:21
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-13 o 13:04, Olin pisze:

    > Podziękuj wszystkim, którzy glosowali na dobrą zmianę.
    > Również za to, że sportowcy, którzy "pracowali" w milicji, stracili
    > emerytury.

    Podobno emerytury przywrócili policjanton.

    --
    animka

  • 102. Data: 2021-01-14 07:54:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > A jak sie pomyli i skieruje wniosek o ukaranie do Sądu, to sąd to ma
    > wyprostować.

    No tak, przypadkowo nadział się na nóż, 78 razy...

    Pomylić to się może raz, a nie mylić się ciągle, jak ktoś myli sie
    ciągle, to nie nadaje się do wykonywania tego zajęcia.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 103. Data: 2021-01-14 07:57:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze sądy uwalają - o czym już pisałem tu - mandaty do stanu
    > prawnego sprzed kilku zmian stanu prawnego. Żaden sąd nie zajął
    > stanowiska do obecnego stanu prawnego, a policjant nie jest jasnowidzem,
    > co też sąd może postanowić w sprawie obecnego stanu prawnego za kilka
    > miesięcy.

    Ale obecny stan prawny poza maseczkami i tym, że obecnie nie możesz już
    słać notatek do sanepidu niczym więcej się nie różni. Za same maseczki
    to aż do 21 grudnia nie było żadnej podstawy karnej aby karać, więc jak
    dla nie wszystkie wnioski do sądu to przekroczenie uprawnień
    funkcjonariusza publicznego.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 104. Data: 2021-01-14 07:57:53
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > No i chroni. Akt prawny jest opublikowany i zgodnie z Konstytucją
    > obowiązuje.

    Jeśli jest sprzeczny z aktem wyższego rzędu, to nie obowiązuje...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 105. Data: 2021-01-14 08:09:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No tak, przypadkowo nadział się na nóż, 78 razy...
    >
    > Pomylić to się może raz, a nie mylić się ciągle, jak ktoś myli sie
    > ciągle, to nie nadaje się do wykonywania tego zajęcia.

    Niestety ty się mylisz. Policja jest formacją ściśle hierarchiczną i jak
    ktoś się ustawicznie myli, bo ma rozum myślą nieskalany, tylko wykonuje
    rozkazy "czym głupsze tym lepsze" to nadaje się wprost fenomenalnie na
    pałkarza albo krawężnika:( Chyba nie myślisz, że marzeniem komendanta
    jest mieć mózgowców na dole drabinki?

    --
    Shrek

  • 106. Data: 2021-01-14 11:36:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.01.2021 o 04:03, Animka pisze:

    > Podobno emerytury przywrócili policjanton.

    Ale nie ukarali autorów pomysłu. :-(

    --
    Robert Tomasik

  • 107. Data: 2021-01-14 11:36:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jeśli jest sprzeczny z aktem wyższego rzędu, to nie obowiązuje...

    Tylko to ktoś uprawniony musi stwierdzić.

    --
    Robert Tomasik

  • 108. Data: 2021-01-14 11:42:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 14-01-2021 o 11:36, Robert Tomasik napisał:

    > Tylko to ktoś uprawniony musi stwierdzić.

    Uprawnionym jest ten, co stosuje prawo.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 109. Data: 2021-01-14 12:04:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Uprawnionym jest ten, co stosuje prawo.
    A wskażesz podstawę prawną tego osądu?

    --
    Robert Tomasik

  • 110. Data: 2021-01-14 12:18:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 13.01.2021 o 18:51, J.F. pisze:

    >No ale to nie nasi wopiści.

    A nie mozemy niemieckich praw komentowac ?

    >Nasi to pamiętam że różne odbicia mieli - wlepianie mandatów na
    >śnieżce, jak pontonem w bałtyku pływaliśy to przyjechali gazikiem a
    >jak się dowiedzieli, że czesi z nami byli to w ogóle wyszło na to że
    >pepiczki przyjechały spierdalać na borholm, ale bez przesady - nikt
    >nie strzelał do ludzi. Przynajmniej nie słyszałem.

    U nas tez rozne okresy "wlada ludowa" miala.

    krotkie guglanie
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Stra%C5%BCnica_WOP_Z%C
    5%82oty_Stok

    1948 - czerwiec, podczas Święta Przyjaźni Polsko-Czechosłowackiej
    otwarto w jedną stronę miejscowe przejście graniczne. Przybyło bardzo
    wielu Czechosłowaków, a ich drużyna rozegrała mecz piłki nożnej[8].

    1953 - na szosie do Paczkowa usunięto szlaban i budkę strażnika obok
    strażnicy WOP[8].

    1954 - Wojska Ochrony Pogranicza zaorały i zabronowały pas wzdłuż
    granicy z Czechosłowacją. Na zainstalowane miny z rakietami świetlnymi
    wpadło stado owiec Władysława B. Sygnał o zbiorowym przekroczeniu
    granicy spowodował przybycie w trybie alarmowym żołnierzy z brygady
    WOP. Władysława B. Kolegium do spraw wykroczeń ukarało ograniczeniem
    wolności[8].

    1957 - tragicznie skończył się pościg ulicami miasta za obywatelem
    Czechosłowacji, który nielegalnie przekroczył granicę do Polski.
    Został zastrzelony przez dowódcę strażnicy WOP na pl. Kościelnym.
    Okazało się, że był to pacjent szpitala psychiatrycznego w Bíláj
    Vode[8].

    Ciekawe podejscie do stosunkow ... w 1953 Stalin zmarl ...

    >Co innego jak ktoś samolotem próbował uciec - zwłaszcza wojskowym.

    No coz, jest jeszcze maly problem organizacyjny - waskie te "granice",
    przebiegnie szybko, a jak jest po drugiej stronie - wolno strzelac ?
    Troche inaczej w Odrze, bo plynie sie wolno,, chyba, ze szybka
    motorowką - czyli luksusem w PRL.
    A za granica "bratnie panstwo", to pomoga lapac zbiega, a moze nawet
    mozna przejsc granice legalnie, na dowod ...

    J.