  • 41. Data: 2010-06-18 16:19:53
    Temat: Re: Inwigilacja powszechna
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maddy napisal:
    > Może Liwiszu ma koncepcję wolnego kraju w którym obywatele są zniewoleni?
    > Właściwie skoro marzy mu się wolny kraj z dyktaturą, to może ta wolność
    > dotyczy osoby dyktatora a nie obywateli?

    (Pratchett)
    W Ankh-Morpork Patrycjusz doszedł do systemu 'jeden człowiek-jeden głos'.
    On był tym człowiekiem i miał głos.

    MSPANC ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 42. Data: 2010-06-18 16:36:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:36:40 +0200, Maddy napisał(a):

    > ps. Japonia i Korea płd. to demokracje parlamentarne.

    Pierwsza z oktrojowaną przez namiestnika konstytucją, druga, w której 30
    lat temu zabili prezydenta, a jeszcze później się zdrowo kotłowało (i
    nadal się kotłuje).

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 43. Data: 2010-06-18 20:48:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv9uhf$nij$1@news.task.gda.pl qwerty
    <q...@p...fm> pisze:

    > Jak zapewne wiecie w 2011 roku będzie inwigilacja powszechna.
    <cut>
    Po prostu nie bierz w tym udziału.
    Ja w ostatnim nie wziąłem i teraz też nie wezmę.

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2010-06-20 10:31:06
    Od: mi <m...@o...pl>

    Maddy wrote:
    > Na razie doszłam do wniosku, że bez zdefiniowania "wolności" i
    > "totalitaryzmu" to dalej nie ruszymy. Dla Liwiusza zdecydowanie te
    > pojęcia znaczą co innego niż dla przeciętnego zjadacza demokratycznego
    > chleba.

    Nie chcę rozgrzewać flejma, więc tylko grzecznie zauważę, że obecna tzw.
    demokracja z przerostem mediów korporacyjnych zaangażowanych politycznie
    to mieszanina ochlokracji z oligarchią. Jest to władza grup interesu
    (niekoniecznie biznesowych) z organizacją pospulstwu igrzysk w postaci
    polityki medialnej. Wybitnymi przedstawicielami polityki medialnej jest
    Niesiołowski czy Polikot. Ostatni nawet wydał książczynę o tytule
    "Pop-polityka".

    Tak więc nie nazywajmy tego co mamy demokracją, bo to nadużycie.

    mi

  • 45. Data: 2010-06-20 10:36:18
    Od: mi <m...@o...pl>

    mi wrote:
    > Wybitnymi przedstawicielami polityki medialnej jest
    > Niesiołowski czy Polikot.

    Bardzo przepraszam Bronka "z WSI" Komorowskiego, że w tak ważnym dla
    niego czasie zapomniałem o nim i jego niegdysiejszym spektaklu dla
    pospólstwa "afera Szeremietiewa".

    Żeby skurwiel zgnił w męczarniach. Bynajmniej nie pan R. Szeremietiew.

    mi

  • 46. Data: 2010-06-21 06:20:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > W Ankh-Morpork Patrycjusz doszedł do systemu 'jeden człowiek-jeden głos'.
    > On był tym człowiekiem i miał głos.

    Ale to był psychopata, którego jedynym celem było sprawne działanie
    miasta ;)

    W dodatku inteligentny.

  • 47. Data: 2010-06-21 07:56:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 21-06-2010 08:20, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale to był psychopata,

    Socjopata, mój drogi. Socjopata. To bardzo duża różnica.

    > którego jedynym celem było sprawne działanie
    > miasta ;)
    >
    > W dodatku inteligentny.

    Przecież mówiłam, że tacy idealni dyktatorzy to tylko w bajkach :-p

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813