    From: "Klemuś" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Internet = pedofilia = prokuratura
    Date: Thu, 8 Jul 2004 19:51:54 +0200

    > IP zostaje zapisywane bezpośrednio jako gość tak że jesteś już gdzieś
    > zarejestrowany jako filoman
    > istnieją również bramki dyskryminacyjne w wyszukiwarkach tak że
    > przechodząc poprzez bramki zostawiasz swój IP .
    > Masz teraz nad czym mysleć .

    To to chyba kazdy wie. Radze jednak nie wycigać pochopnych wniosków, gdyż to
    że pisze na ten temat nie jest jednoznacze ze jestem "nie ten tego" :D.
    Pytam się dlatego, ponieważ nie chce mi się zabardzo wierzyć w to co mówią
    media. Nawiasem mówiąć pedofillie traktuję jako chorobę którą trzeba leczyć
    (nawet pod przymusem) tak samo jak tych wszystkich "zaciętych" obrońców
    tolerancji.