  • 11. Data: 2004-07-27 11:41:31
    Temat: Re: Internet a spoldzielnia, warto walczyc?
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > A tak w ogóle, to jeżeli jesteśc złonkiem spółdzielni, mógłbyś się nią
    > zainteresować, pójść na najbliższe zgromadzenie członków i wystapić z
    > wnioskiem o podłączenie internetu,a zostanie on poddany pod głosowanie.

    Jeszcze nie jestem, kwestia uzbierania na czlonkowskie itd.
    --
    Olleo

  • 12. Data: 2004-07-27 15:06:26
    Od: "JP" <j...@N...pl>

    Użytkownik "olleo" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynika z moich poszukiwan, ze spoldzielnia nie tylko nie ma prawa
    zabraniac
    > i wydawac pozwolenia, ale ma obowiazek umozliwic, o ile instalacja jest
    > zgodna z prawem budowlanym. Dzis pojawilo sie takie oto w tresci
    ogloszenie:

    > INFORMACJA
    > Informujemy lokatorow, iz Spoldzielnia nie wyrazila zgody na instalacje
    > sieci internetowej na naszych budynkach przez firme "xxxxx". Instalowanie
    > tej sieci jest samowola budowlana, wykonana na obiektach MSN "Energetyk".
    Po
    > dniu 26.07.2004r wszystkie zainstalowane przewody i przekazniki w/w sieci
    > zostana usuniete. O samowolnej instalacji sieci internetowej na terenie
    > naszej Spoldzielni zostal powiadomiony Powiatowy Inspektorat Nadzoru
    > Budowlanego we Wroclawiu.
    >
    > Miedzyzakladowa Spoldzielnia Mieszkaniowa
    > "Energetyk"
    >
    > Co mozemy my, wlasciciele mieszkan, zrobic w tej sprawie? Nie chodzi
    akurat
    > o te firme dostepowa, ale to by otworzylo furtke do ewentualnej
    konkurencji
    > (lepszej jakosciowo i cenowo).

    Aleś Ty niekumaty! To proste, wykonawca nie "dogadał" się z zarządem i radą
    nadzorczą! Rozwiązanie to kopnąć to towarzystwo w 4 litery. Mało to afer
    było z Energetykiem? A na poważnie to jak najszybciej utworzyć wspólnotę i
    nie finansować aparatczyków, ale będzie to b. trudne (no wiesz, każda świnia
    broni swojego koryta).
    Powodzenia.
    JP

  • 13. Data: 2004-07-28 05:51:07
    Od: "olleo" <o...@t...pl>

> [...]
    > było z Energetykiem? A na poważnie to jak najszybciej utworzyć wspólnotę i
    > nie finansować aparatczyków, ale będzie to b. trudne (no wiesz, każda

    wszystko pieknie, ale byloby duzo latwiej, gdyby 90% mieszkan w bloku nie
    bylo zajmowanych przez emerytow lub ludzi blisko tego statusu. Im to i tak
    wszystko wisi.
    --
    Olleo

  • 14. Data: 2004-07-29 08:03:05
    Od: "Soltys" <e...@f...fm>

    > wszystko pieknie, ale byloby duzo latwiej, gdyby 90% mieszkan w bloku nie
    > bylo zajmowanych przez emerytow lub ludzi blisko tego statusu. Im to i tak
    > wszystko wisi.

    błąd w rozumowaniu! ;)
    emeryci są namolni, upierdliwi, wydeptują ścieżki z problemikami do administracji,
    mają czas, nudzą sie, lubią postawić na swoim

    jeżeli udaje się ruszyć w jakimś celu sąsiadów emerytów to potrafią oni "załatwić"
    wiele spraw

    przykład trochę Off Topic
    pracuję w firmie konserwującej budynki w spółdzielniach i wspólnotach
    tam gdzie udało się wyrwac budynek spółdzielni właśnie tym "niedołężnym" emerytom w
    ciągu 3 lat ze starych ruin i szarych wielkopłytowców powstały w pełni wyremontowane
    budynki z nowymi instalacjami i internetem na czele.(nie od razu ale małymi
    kroczkami)

    tam gdzie nie ma jeszcze wspólnoty, a udało się "dziadkom" spiknąć razem do przejęcia
    budynku to potrafią przypuścić taki atak na administrację, że na dźwięk adresu
    budynku pracownicy administracji "łkają rzewnie" ;), bardzo chętnie oddali by
    administrowanie firmie prywatnej.
    sam się muszę "użerać" z takimi ludzmi, ale w końcu oni za to wszystko płacą a ja
    jestem akurat po ich stronie.

    wracając do tematu
    może warto poprosić emerytów o pomoc-oni naprawdę potrafią być namolni ;)
    ps. chętnie pogadam o wspólnotach na privie
    --
    Soltys
    ___________________________________

  • 15. Data: 2004-07-29 10:55:18
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    >błąd w rozumowaniu! ;)
    >emeryci są namolni, upierdliwi, wydeptują ścieżki z problemikami do
    administracji,
    >mają czas, nudzą sie, lubią postawić na swoim

    A takze uwazaja, ze internet to zlo stworzone przez szatana ;-)
    --
    Olleo

  • 16. Data: 2004-07-29 11:43:20
    Od: "Soltys" <e...@f...fm>

    Użytkownik "Olleo" <O...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > A takze uwazaja, ze internet to zlo stworzone przez szatana ;-)

    hehe<ROTFL> sprzedam to dalej

    z religijnymi maniakami nic nie załatwisz niestety, może jedynie oJCIEC-dYREKTOR by
    pomógł ;)

    może jak im wmówisz, że dzięki internetowi będą mogli słuchać JedynegoSłusznegoRadia
    M to pomogą
    (jakby nie mogli słuchać normalnie,nie, to jest wszędzie-nawet moja golarka ze
    odbiera;))

    --
    Soltys