  • 1. Data: 2004-07-26 17:46:06
    Temat: odbiór listu poleconego na poczcie przez osobę trzecią
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Witam
    Na mój były adres tymczasowego zamelowania dostałem list polecony.
    Zawiadomienie odebrałem w niedzielę, bo akurat byłem u znajomych.
    Napisałem oświadczenie że upoważniam osobę xxx legitymującą się dowodem
    osobistym numer yyy do odbioru listu poleconego na moje naziwsko.
    Zostawiłem też swój dowód osobisty. Wszystko to na nic, bo na poczcie
    wydać nie chcą. Nie wyślą też na mój aktualny adres. Czy rzeczywiście
    mają podstawy do tego żeby nie wydać przesyłki??
    Jak to sensownie rozwiązać?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2004-07-26 17:59:31
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak to sensownie rozwiązać?

    Po prostu go nie odbieraj ... ;)

    -spaliny potrafia wrocic do silnika i zrobic np . tuning dziurke w tloku

  • 3. Data: 2004-07-26 18:00:26
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Po prostu go nie odbieraj ... ;)

    Żebym chociaż wiedział co to...
    A listonosz nie wpisał nawet daty i nie wiem jak długo ten list będzie
    na mnie jeszcze czekać.

  • 4. Data: 2004-07-26 19:03:41
    Od: "castrol" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:ce3gqq$h3s$1@inews.gazeta.pl...

    > Żebym chociaż wiedział co to...

    To idz i sie dowiedz, przy okazji zdecydujesz czy chcesz odebrac czy nie

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2004-07-26 19:38:19
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

> [...]
    >Żebym chociaż wiedział co to...
    >A listonosz nie wpisał nawet daty i nie wiem jak długo ten list będzie

    2 tygodnie, chyba ze Sad - wtedy tydzien.
    p.
    W,

  • 6. Data: 2004-07-26 19:44:13
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    wirtualna napisał(a):

    > 2 tygodnie, chyba ze Sad - wtedy tydzien.

    Ale 2 tygodnie od kiedy?? Skąd mam wiedzieć ile tam te zawiadomienie
    leżało jeśli listonosz daty nie wpisał??

  • 7. Data: 2004-07-26 19:44:54
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    castrol napisał(a):

    > To idz i sie dowiedz, przy okazji zdecydujesz czy chcesz odebrac czy nie

    Czytałeś co napisałem?? Jakbym mógł iść i odebrac to nie było by tego
    tematu.

  • 8. Data: 2004-07-26 21:27:20
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

    > Ale 2 tygodnie od kiedy?? Skąd mam wiedzieć ile tam te zawiadomienie
    > leżało jeśli listonosz daty nie wpisał??

    Popros znajomych zeby sie dowiedzieli. A problem z odbiorem tez sie da
    rozwiazac. Niech znajomy pobierze na poczcie druk pelnomocnictwa pocztowego,
    przesle Ci go, Ty wypelnisz, odeslesz i juz tenze znajomy bedzie mogl odebrac.
    Tyle ze raczej nie zdazysz tego wszystkiego zrobic przed uplywem w/w terminu.

  • 9. Data: 2004-07-26 22:27:59
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    wirtualna wrote:

    > 2 tygodnie, chyba ze Sad - wtedy tydzien.

    sąd też powinien dwa

    KG

  • 10. Data: 2004-07-27 06:24:45
    Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl>

    M napisał(a):

    > Popros znajomych zeby sie dowiedzieli.

    Problem tylko w tym, że pytałam, ile ten list jeszcze tam będzie, ale
    pani z okienka nie raczyła odpowiedzieć. Tylko co się już dzieje w tym
    pieprzonym kraju, że podpisane ręcznie upoważnienie, czy inny tego typu
    dokument nie ma żadnej wartości? Bo to nie pierwsza tego typu sytuacja...
    Anna I.
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi