  • 1. Data: 2004-04-08 06:53:44
    Temat: Informacje od komornika
    Od: lamer <l...@g...pl>

    Witam,
    Orientuje sie ktos, czy komornik przesyla do US informacje o sciaganych
    naleznosciach na rzecz wierzyciela ?

    Dokladnie chodzi mi o to, czy po sciagnieciu przez komornika od firmy
    zaleglych pensji, wysala on ta informacje do urzedu skarbowego?

    No i jeszcze jedno pytanie: Jakie sa kary, gdyby sie okazalo, ze
    powinienem byl zaplacic podatek od tej kwoty, a nie zaplacilem, no i
    jaki jest okres przedawnienia...

    Dziekuje wszystkim za pomoc
    Pozdrawiam
    Lamer

  • 2. Data: 2004-04-08 08:14:45
    Temat: Re: Informacje od komornika
    Od: "andrzej" <a...@i...pl>

    Komornik takiej informacji nie przesyla do US. Okres przedawnienia jest taki
    sam jak w przypadku zobowiazan podatkowych - 5 lat.
    Andrzej www.e-windykacja.com

    Uzytkownik "lamer" <l...@g...pl> napisal w wiadomosci