  • 1. Data: 2004-04-08 05:57:07
    Temat: jaka kara...?
    Od: "Pl\\ l/\\lel" <P...@o...pl>

    Witam
    Jakiem kary moge sie spodziewac za posiadanie nielegalnego oprogramowania,
    dodatkowo policja zarekwirowala 100cd. Dodam, ze jestem nieletni.

  • 2. Data: 2004-04-08 06:49:16
    Temat: Re: jaka kara...?
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "Pl\ l/\lel" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jakiem kary moge sie spodziewac za posiadanie nielegalnego oprogramowania,
    > dodatkowo policja zarekwirowala 100cd. Dodam, ze jestem nieletni.

    co rozumiesz przez nieletni ( slowo czesto (nad)uzywane
    w niewlasciwym rozumieniu.
    Pozdr

  • 3. Data: 2004-04-08 06:57:29
    Od: "Pl\\ l/\\lel" <P...@o...pl>

    Użytkownik "xyz" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pl\ l/\lel" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > co rozumiesz przez nieletni ( slowo czesto (nad)uzywane
    > w niewlasciwym rozumieniu.

    W chwili przeszukania w domu mialem 17, 2 lat.

  • 4. Data: 2004-04-08 07:27:34
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Pl\ l/\lel wrote:
    > Użytkownik "xyz" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W chwili przeszukania w domu mialem 17, 2 lat.

    to niestety jesteś pełnoletni.
    CO do kary to zależy od kwalifikacji prawnej czynu. Samo posiadanie
    skradzionych przedmiotów nie jest karalne.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 5. Data: 2004-04-08 09:34:17
    Od: "Pl\\ l/\\lel" <P...@o...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c52usr$kpc$1@inews.gazeta.pl...

    > to niestety jesteś pełnoletni.
    > CO do kary to zależy od kwalifikacji prawnej czynu. Samo posiadanie
    > skradzionych przedmiotów nie jest karalne.

    Wyrok moze skonczyc sie odsiadka, czy mam spodziewac sie grzywnej. A jesli
    dostalbym grzywna to w jaki spsob mam ja zaplacic, skoro jestem uczniem?

  • 6. Data: 2004-04-08 10:26:51
    Od: m...@o...pl (grupa)

  • 7. Data: 2004-04-08 16:12:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > CO do kary to zależy od kwalifikacji prawnej czynu. Samo posiadanie
    > skradzionych przedmiotów nie jest karalne.

    Bardzo oryginalna interpretacja. Ciekawe jak na ten problem zapatrują się
    rzesze odbywających kary paserów.

  • 8. Data: 2004-04-08 16:46:46
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > i wbrew temu co sie slyszy wszyscy zostali skazania takze za sam fakt
    > posiadania nielegalnego orpogramowania oraz za jego zakup. zadnemu nie
    > udowodniono rozpowszechniania.

    konkretnie jaka kwalifikacja???...znajac zycie dostali za paserke

  • 9. Data: 2004-04-08 18:32:13
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Lookasik wrote:

    > konkretnie jaka kwalifikacja???...znajac zycie dostali za paserke

    Zapewne standardowa procedura - złapali handlarza i polecieli po liscie
    klientów.
    Jak klient miał pirackie programy to upiekli dwóch baranów na jednym ogniu -
    handlarza za rozpowszechnianie a klienta za paserstwo.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 10. Data: 2004-04-08 18:58:26
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Bardzo oryginalna interpretacja. Ciekawe jak na ten problem zapatrują się
    > rzesze odbywających kary paserów.

    skazanych wyłącznie za posiadanie? :)

    KG