  • 1. Data: 2004-04-08 01:33:39
    Temat: szukam prawnika
    Od: Yarek <j...@n...pl>

    Witam!
    Szukam DOBREGO pranika - prawo karne. Chodzi o drugie odroczenie od
    wykonania kary pozbawienia wolności. Pierwsze udało mi się uzyskać
    praktycznie własnymi siłami. Teraz chciałbym mieć prawie pewność, że
    wszystko będzie również OK.
    Jeśli możecie mi kogoś polecić - będę b.wdzięczny.
    Preferowane woj.lubuskie, dolnośląskie ale w tym przypadku odległość nie
    ma znaczenia.

    Pozdrawiam:
    Jarek

  • 2. Data: 2004-04-08 10:04:29
    Temat: Re: szukam prawnika
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Yarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykonania kary pozbawienia wolności. Pierwsze udało mi się uzyskać
    > praktycznie własnymi siłami. Teraz chciałbym mieć prawie pewność, że

    W tak prostej sprawie prawnik nie jest konieczny. Wystarczy spelnic ustawowe
    warunki odroczenia. Dlaczego nie wierzysz, ze sad ponownie odroczy?

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-04-08 10:59:20
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    A jakie są ustawowe warunki odroczenia ????

  • 4. Data: 2004-04-08 11:21:30
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > A jakie są ustawowe warunki odroczenia ????
    >

    > Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > ustawowe

    Po pierwsze, zgodnie z netetykieta odpowiada sie POD tekstem.

    Nie napisales, ile trwalo odroczenie, a to jest istotne takze i to, z
    jakiego powodu sad odroczyl. Te kwestie wyczerpujaco reguluje oddzial 10
    kodeksu karnego wykonawczego ( art.150-158)

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 5. Data: 2004-04-08 11:46:38
    Od: "xyz" <...@w...pl>

> [...]
    > Jeśli możecie mi kogoś polecić - będę b.wdzięczny.
    > Preferowane woj.lubuskie, dolnośląskie ale w tym przypadku odległość nie

    Jaka byla kara?
    Pozdr

  • 6. Data: 2004-04-08 12:48:20
    Od: Yarek <j...@n...pl>

    Użytkownik xyz napisał:

    > Użytkownik "Yarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka byla kara?
    > Pozdr

    18 miesiecy z tego prawie 5 przesiedzialem w areszcie.

    pozdrawiam
    Jarek

  • 7. Data: 2004-04-08 12:49:39
    Od: Yarek <j...@n...pl>

    Użytkownik Prefix napisał:

    > Użytkownik "Yarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > W tak prostej sprawie prawnik nie jest konieczny. Wystarczy spelnic ustawowe
    > warunki odroczenia. Dlaczego nie wierzysz, ze sad ponownie odroczy?

    Teoretycznie tak ale sam rozumiesz, ze chcialbym miec PEWNOSC.

    Pozdrawiam:
    Jarek

  • 8. Data: 2004-04-08 14:27:31
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    > 18 miesiecy z tego prawie 5 przesiedzialem w areszcie.

    Kombinujesz z zawieszeniem wykonania ?;)))
    Co bylo powodoem pierwszego odroczenia?
    Generalnie pierwsza odroczke dostac jest stosunkowo
    latwo. Druga....no to juz musi byc naprawde niezle
    kombinowanie.
    Pozdr

  • 9. Data: 2004-04-09 01:24:49
    Od: Yarek <j...@n...pl>

    Użytkownik xyz napisał:
> [...]
    > Co bylo powodoem pierwszego odroczenia?
    > Generalnie pierwsza odroczke dostac jest stosunkowo
    > latwo. Druga....no to juz musi byc naprawde niezle

    A co uważasz, że nie powinienem próbować?
    Pierwsze odroczenie też nie jest wcale łatwo uzyskać, średnia to ok 5% i
    dlatego poszukuje dobrego adwokata, który zwiększy zdecydowanie moje szanse.

    pozdrawiam