  • 1. Data: 2004-04-08 06:11:15
    Temat: zniesławienie przed sądem
    Od: "Przemo" <w...@i...pl>

    Żona w pozwie o rozwód i w późniejszych pismach do Sądu oskarżała mnie o
    bicie, naduzywanie alkoholu, gwałty na nieji znęcanie sie psychiczne,
    molestowanie dziecka i o to że osiągam dochody z nielegalnego żródła.
    Nie przedstawiła na to żadnych dowodów bo takie zdażenia miejsca nie miały.
    Ale mam wrażenie że sąd potraktówał te oskarżenia dosyćpoważnie i w wyroku
    nakazała eksmisje z mieszkania i wysokie alimenty na dziecko, których nie
    jestem w stanie pokryć w całości (ściąga je komornik). Reszta z mojego
    wynagrodzenia jest zbyt mała abym mógł się samodzielnie utrzymać.
    Czy więc w takiej sytuacji mogę wnieść do sądu akt oskarżenia przeciwko
    byłej żonie o zniesławienie i powództwo o odszkodowanie z tego tytułu?
    I czy są jakieś szanse na wygranie takiej sprawy?
    Bede bardzo wdzięczny za pomoc,
    Przemo

  • 2. Data: 2004-04-08 08:35:28
    Temat: Re: zniesławienie przed sądem
    Od: " 666" <j...@i...pl>

> [...]
    > Czy więc w takiej sytuacji mogę wnieść do sądu akt oskarżenia przeciwko
    byłej żonie o zniesławienie i powództwo o odszkodowanie z tego tytułu?

    Typowe.

    > I czy są jakieś szanse na wygranie takiej sprawy?

    Nie.

    > Bede bardzo wdzięczny za pomoc,

    Bardzo proszę: do którego więzienia wysłać Ci paczki?
    JaC

  • 3. Data: 2004-04-08 08:56:02
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

    > Żona w pozwie o rozwód i w późniejszych pismach do Sądu oskarżała mnie o
    > bicie, naduzywanie alkoholu, gwałty na nieji znęcanie sie psychiczne,
    > molestowanie dziecka i o to że osiągam dochody z nielegalnego żródła.
    hmmmmm... spokojnie! inni na sprawach rozwodowych jeszcze lepsze rzeczy
    slysza o sobie :-((( skad ja to znam...
    Moim zdaniem - nie masz szans... :-((( Mozesz pogadac z jakims dobrym
    adwokatem, ale szkoda czasu - i tak zostanie to wykorzystane przeciwko Tobie
    (pamietaj o dziecku!!!). Odpusc... i zapomnij jak najszybciej o sprawie!
    pozdrawiam! zbisa

  • 4. Data: 2004-04-08 10:02:38
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Przemo" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byłej żonie o zniesławienie i powództwo o odszkodowanie z tego tytułu?
    > I czy są jakieś szanse na wygranie takiej sprawy?

    Wniesc mozesz, ale szanse sa zerowe. Te kwestie nalezalo wyjasniac pod czas
    sprawy rozwodowej. Skoro sad wydal taki wyrok, to znaczy ze przyjal
    okreslone ustalenia faktyczne - swoja droga nie masz uzasadnienia wyroku? Bo
    piszesz, ze "masz wrazenie ze sad potraktowal te oskarzenia dosc
    powaznie"....

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 5. Data: 2004-04-08 11:35:02
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > molestowanie dziecka i o to że osiągam dochody z nielegalnego żródła.
    > Nie przedstawiła na to żadnych dowodów bo takie zdażenia miejsca nie

    jasne!

  • 6. Data: 2004-04-10 00:59:11
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com

    > jasne!

    co "jasne!" ?

    Dla kasy, szczegolnie w sprawie rozwodowej, nie jeden klamie jak z nut.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-04-10 09:16:21
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > co "jasne!" ?
    >
    > Dla kasy, szczegolnie w sprawie rozwodowej, nie jeden klamie jak z nut.

    z biciem, gwaltami, molestowaniem dziecka?
    dziecko zawsze mozna poddac badaniom.

    A co Twoim zdaniem powie facet , delikatnie mowiac, dla ktorego miejsca w
    tym swiecie nie ma ? (czyt. robioacy to co powyzej napisane)

    P.

  • 8. Data: 2004-04-10 09:37:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    > z biciem, gwaltami, molestowaniem dziecka?

    Zdarza sie.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2004-04-22 12:12:43
    Od: "miru6.tuMalpe.wp.pl" <m...@w...pl>

    Musisz byc niezle wkur.....y z powodu tej sytuacji.
    Mam pewien pomysl. Duzo na nim nie zyskasz, ale zawsze cos.
    Przy zalozeniu ze wlascicielem mieszkania jestes Ty i ze to Ciebie
    eksmitowali mozesz wynajac to mieszkanie lub czesc mieszkana np. studentom
    lub jakims menelom. Zyskujesz kase na alimenty, a zona bedzie sie wkur...
    Jesli dobrze to rozegrasz i lokatorzy beda dla niej uciazliwi to kto wie -
    moze sie nawet wyprowadzi i zwolni Ci mieszkanie:)

    Jaka wielkosc alimentow wyznaczyl sąd ?