  • 21. Data: 2011-05-16 11:02:25
    Temat: Re: Import paliwa
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-15 22:31:46 +0200, JK <s...@p...onet.pl> said:

    > Myślisz, że w zatoce (cokolwiek miałeś na myśli) z piasku wystają
    > dystrybutory z benzyną? W ogóle wiesz czym różni się benzyna od oleju
    > napędowego?

    Ale wiesz czym się różni ropa naftowa od oleju napędowego?

    > Skąd się biorą tacy kretyni jak ty?

    To pytanie ma świetlaną przyszłość.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-05-16 12:01:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/16/2011 1:34 AM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Wiedząc, że np. w Wenezueli kosztuje 7 gr za litr, a w Arabii
    > Saudyjskiej jest po 32 gr za litr może by się udało dostarczyć w cenie
    > poniżej 2 zł.

    a u nas np szkoły są za darmo.

    po pierwsze mają własną ropę na miejscu, po drugie dokładają do biznesu
    bo ich na to stać.

  • 23. Data: 2011-05-16 12:02:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/16/2011 1:43 AM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup
    >
    > Tego nie wiem, ale co to za różnica? Skoro po tyle sprzedają to nie mogą
    > sprzedawać drożej w ilościach hurtowych.

    mogą
    cena na rynku lokalnym jest po prostu rządowa i nikt nie ma prawa
    sprzedawać po innej.
    cena eksortowa jest już zupełnie inna.

  • 24. Data: 2011-05-16 12:29:46
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 16 May 2011 08:21:28 +0200, stabillo napisał(a):

    > Wiec z ta ceno jestesmy na ZERO,
    > jak odejmiemy jeszcze podatek dochodowy 19%, to jestesmy na minusie...

    Weź lepiej wytłumacz no, jakim cudem "wyszedł" Ci podatek z zera?
    Jeżeli NIC nie zarobiłeś - to i podatku dochodowego nie ma.

  • 25. Data: 2011-05-16 15:23:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-16 16:03:15 +0200, JK <s...@p...onet.pl> said:

    > Wiem doskonale, a ty?

    Wydaje ci się, że "z piasku wystają z dystrybutory z beznyną? W ogóle
    wiesz czym różni się benzyna od oleju napędowego?"?

    Jakie to ma znaczenie w kontekście wydobycia?
    Nie wydobywa się ani oleju napędowego ani benzyny.
    Wydobywa się ropę naftową.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2011-05-16 15:30:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > mogą
    > cena na rynku lokalnym jest po prostu rządowa i nikt nie ma prawa sprzedawać
    > po innej.
    > cena eksortowa jest już zupełnie inna.

    To będzie zatrudniać "mrówki". :)

  • 27. Data: 2011-05-16 15:53:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/16/2011 10:30 AM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > To będzie zatrudniać "mrówki". :)

    i wiaderkami będą te tankowce napełniać.
    A one tak sobie będą za darmo stać i czekać aż się pod korek naleje.

  • 28. Data: 2011-05-16 18:28:55
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niemożliwe! Nieee... naprawdę? Jeszcze powiedz, że to nie bociany dzieci
    > przynoszą.
    >
    > Masz poważne kłopoty ze zrozumieniem tekstu. Przeczytaj pierwszy post, tak
    > z pięć razy, to może załapiesz kontekst.

    JK to od Jaroslaw Kaczynski? Masz sklonnosci wodzowskie... :)

  • 29. Data: 2011-05-16 18:30:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 10:11:47 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Brednie.
    > Baryłka ropy na rynkach oscyluje wokół 110 baksów.
    > Baryłka, tzn. 160l.
    > Litr wychodzi prawie 2 pln.
    >
    > Do tego dolicz koszt rozdzielenia poszczególnych frakcji, dodaj akcyzę
    > i podatki (jakieś 2.50-2.70 pln).
    >
    > Gdzież tu te 200 procent zysku?

    Cena na stacji dziś u nas - 5,15 pln. Chcesz powiedzieć, że charytatywnie
    sprzedają?
    :->

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 30. Data: 2011-05-16 18:37:37
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Cena na stacji dziś u nas - 5,15 pln. Chcesz powiedzieć, że charytatywnie
    > sprzedają?
    > :->

    http://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/HurtoweCenyPaliw/S
    trony/default.aspx

    Cena hurtowa na dziś z VAT - 5,05 zł. Czyli różnica 10 gr brutto.

    200% zysku jak w mordę strzelił.
    J.