  • 1. Data: 2011-05-16 06:11:37
    Temat: propozycje zmian ustawy o broni i amunicji - czy farba w sejmie ma wlasnosci psychotropowe?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Platfusom chyba coś poważnie zaszkodziło i mają kosmiczny odjazd:

    http://ntn.knives.pl/

    Charakter broni ofensywnej może mieć, do licha ciężkiego, wszystko!
    Włącznie z klasyczną rurką do gazu, nie wspominając już o kosach,
    siekierach, młotkach, łomach i trzonkach do siekier!

    Ba! Zwijana piłka włośnica to znakomita garota!

    I co, policja będzie mogła każdego aresztować i potem ten aresztowany
    będzie musiał udowadniać, że miał "cel zgodny z prawem" posiadania
    danego przedmiotu?

    Toż to, do licha ciężkiego, stalinizm pełną mordą! Każdy jest winny póki
    nie udowodni, że jest niewinny!

  • 2. Data: 2011-05-16 06:52:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 08:11, Andrzej Ława pisze:

    > Ba! Zwijana piłka włośnica to znakomita garota!

    Garota jak garota, ale jak ja teraz kupię nóż do krojenia chleba?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-05-16 07:02:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2011 08:52, Liwiusz pisze:

    > Garota jak garota, ale jak ja teraz kupię nóż do krojenia chleba?

    No, musiałbyś kupić jednocześnie chleb, i to nie pokrojony, żeby mieć alibi.

  • 4. Data: 2011-05-16 07:21:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 09:02, Andrzej Ława pisze:

    > No, musiałbyś kupić jednocześnie chleb, i to nie pokrojony, żeby mieć alibi.

    Powiedziałbym, że niedługo wybory, ale przeciętny wyborca jest chyba za
    głupi, aby odkryć zależność między swoim wyborem, a takimi ustawami.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-05-16 07:28:57
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2011 09:02:16 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > No, musiałbyś kupić jednocześnie chleb, i to nie pokrojony, żeby mieć alibi.

    A najlepiej zapiec ten nóż w chlebie to nikt nie zauważy ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry - nożorób-amator

  • 6. Data: 2011-05-16 07:56:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.05.2011 09:21, Liwiusz pisze:

    > Powiedziałbym, że niedługo wybory, ale przeciętny wyborca jest chyba za
    > głupi, aby odkryć zależność między swoim wyborem, a takimi ustawami.

    Tia, tylko kogo wybrać? To nie był czasem projekt pisuarów?

    Do SLD mam uraz z powodu ich prekursorów, PSL jest za malutki, Korwin&co
    jest jeszcze mniejszy i generalnie mam go za oszołoma... Co zostaje?

    Generalnie zaczynam dochodzić do wniosku, że najlepiej by było całe to
    towarzystwo rozpędzić na 4 wiatry...

  • 7. Data: 2011-05-16 08:15:53
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Andrzej Ława pisze:

> [...]
    > danego przedmiotu?
    >
    > Toż to, do licha ciężkiego, stalinizm pełną mordą! Każdy jest winny póki

    Odkrywca, QM!
    Tak. Masz rację.
    Sznurówki też.

    Ci bandyci, na których durnie głosowali, uważają, że im wszystko wolno,
    bo za nimi stoi "większość". Proponuję, aby za broń ofensywną uznać też
    mandat poselski.

    Bronią ofensywną może być każdy przedmiot, jeśli zostanie użyty przeciw
    żywej istocie, a czynem szkodliwym jest dopiero wyrządzenie szkody lub
    krzywdy. Ten sejm spełnia oba warunki :)

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2011-05-16 14:04:54
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - Andrzej Ława napisał:
> [...]
    > danego przedmiotu?
    >
    > Toż to, do licha ciężkiego, stalinizm pełną mordą! Każdy jest winny póki

    Wyobraź sobie, że na wyspach (brytyjskich) takie urządzenie jak
    meat-beater, czyli zwykły tłuczek do mięsa jest praktycznie nie do
    kupienia.
    A wiesz dlaczego?
    --
    Wendy! I'm home.

  • 9. Data: 2011-05-16 20:29:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maurice de Poszepszynski wrote:

    > Wyobraź sobie, że na wyspach (brytyjskich) takie urządzenie jak
    > meat-beater, czyli zwykły tłuczek do mięsa jest praktycznie nie do
    > kupienia.
    > A wiesz dlaczego?

    bo brytole jedzą pudding i inne gówno :)

  • 10. Data: 2011-05-17 06:14:07
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 16.05.2011 09:56, Andrzej Ława pisze:

    > Generalnie zaczynam dochodzić do wniosku, że najlepiej by było całe to
    > towarzystwo rozpędzić na 4 wiatry...
    Korwin tak chce zrobic, ale to oszołom ...

    --
    niebieski