  • 1. Data: 2011-05-15 09:49:27
    Temat: etat czas określony - jak rozwiazywać
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    mam wizję podpisania umowy na czas określony (dłuższy niż rok), nieststey
    przycięto mi warunki (finansowe, zasady wpsółpracy / urlopów etc... ) i nie
    jestem zbyt przekonana, czy będę chciała pozostać przy projekcie.

    Pytanie może jest naiwne - ale jak postąpić w przypadku gdy udałoby mi się
    znaleźć stosowne warunki u innego pracodawcy - jak się wyplątać z umowy -
    tylko porozumienie stron tak?

  • 2. Data: 2011-05-15 10:02:00
    Temat: Re: etat czas określony - jak rozwiazywać
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-15 11:49, lamia pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie może jest naiwne - ale jak postąpić w przypadku gdy udałoby mi
    > się znaleźć stosowne warunki u innego pracodawcy - jak się wyplątać z

    Umowę taką można rozwiązać:

    - za porozumieniem stron
    - z zachowanie 2-tygodniowego okresu wypowiedzenia, JEŚLI możliwość
    takiego wypowiedzenia została zapisana w umowie o pracę
    - z powodu rażącego naruszenia obowiązków pracownika/pracodawcy - to
    standardowo.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-05-19 07:57:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Umowę taką można rozwiązać:
    >
    > - za porozumieniem stron
    > - z zachowanie 2-tygodniowego okresu wypowiedzenia, JEŚLI możliwość
    > takiego wypowiedzenia została zapisana w umowie o pracę

    a jak nie została to nie mozna rozwiązać?
    Wydaje mi się, ze jak najbardziej można.

  • 4. Data: 2011-05-19 08:00:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 09:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > a jak nie została to nie mozna rozwiązać?
    > Wydaje mi się, ze jak najbardziej można.

    Nie można.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-05-19 08:11:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nie można.

    Rozwiązać chyba można, ale tylko za porozumieniem stron, nie można
    takiej umowy wypowiedzieć...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 6. Data: 2011-05-19 08:42:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 10:11, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Rozwiązać chyba można, ale tylko za porozumieniem stron, nie można
    > takiej umowy wypowiedzieć...

    Przecież tak napisałem.

    --
    Liwiusz