  • 21. Data: 2018-04-10 11:42:27
    Temat: Re: Ile pastwo dostało nagród
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-09 o 19:51, J.F. pisze:

    > Ale prezes juz zapowiedzial sankcje.
    > I jak - nie dotrzymac obietnic ?

    Jeśli sankcję będą mniejsze od korzyści płynących ze stołka partyjnego,
    to sankcje mogą zostać zaakceptowane. Podobnie zresztą już ministrowie
    dobrowolnie oddali/oddają swoje premie (które im się przecież należały -
    jak twierdziła B. Szydło) na Caritas czy coś tam.
    Więc jak widać politycy nie boją się sankcji, pod warunkiem że
    sumarycznie będzie to korzystne.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 22. Data: 2018-04-10 13:25:55
    Od: z <...@...pl>

    Ale takie mamy prawo które napisali prawnicy ;-) na zlecenie rządzących
    którzy skrzętnie z niego korzystali przez 10 ? lat

    Głupi mózg ale i głupia ręka co te przepisy wysmarowała :-)

  • 23. Data: 2018-04-10 14:20:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    >Jeśli sankcję będą mniejsze od korzyści płynących ze stołka
    >partyjnego, to sankcje mogą zostać zaakceptowane.

    Ale sankcją ma być skreślenie z list wyborczych PiS.

    No chyba, ze pozostanie furtka - posade w spolce SP bedzie mozna
    dostac :-)

    J.

  • 24. Data: 2018-04-10 14:55:46
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 14:20, J.F. pisze:

    > Ale sankcją ma być skreślenie z list wyborczych PiS.

    Taki Jacek Kurski nie był na liście PiS i jakoś wiąże koniec z końcem.
    A chyba wyszedł na tym lepiej niż nie jeden PiSowy poseł. Więc, jak
    widać, z pomocą Prezesa da się żyć nawet poza sejmem.

    > No chyba, ze pozostanie furtka - posade w spolce SP bedzie mozna dostac :-)

    I to chyba jest więcej warte niż jakaś tam pensyjka+dieta poselska.
    Można zatem służyć Polsce nie tylko w sejmie ale również na dobrze
    płatnych stołkach firm państwowych.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 25. Data: 2018-04-11 13:34:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >A chyba wyszedł na tym lepiej niż nie jeden PiSowy poseł. Więc, jak
    >widać, z pomocą Prezesa da się żyć nawet poza sejmem.

    Ale posel moze zyc i bez pomocy prezesa, tzn do konca kadencji :-)

    J.

  • 26. Data: 2018-04-11 14:06:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wojtek napisał(a) :

> [...]
    >>

    > I to chyba jest więcej warte niż jakaś tam pensyjka+dieta poselska.
    > Można zatem służyć Polsce nie tylko w sejmie ale również na dobrze

    Z tym służeniem to żeś pojechał :-P
    Toż to dojenie, a nie służenie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 27. Data: 2018-04-11 14:42:24
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-11 o 13:34, J.F. pisze:

    > Ale posel moze zyc i bez pomocy prezesa, tzn do konca kadencji :-)

    Może żyć bez pomocy prezesa, ale tylko pod warunkiem, że ma innego
    patrona (np. kogoś z gorszej zmiany).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 28. Data: 2018-04-11 15:38:23
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-11 o 14:06, Zbynek Ltd. pisze:

    > Z tym służeniem to żeś pojechał :-P
    > Toż to dojenie, a nie służenie.

    Doją by służyć.
    Albo odwrotnie ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 29. Data: 2018-04-14 10:50:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Apr 2018 14:06:38 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Z tym służeniem to żeś pojechał :-P
    > Toż to dojenie, a nie służenie.

    Tak a propos
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/oto-najle
    piej-zarabiaj%c4%85cy-urz%c4%99dnik-w-polsce/ar-AAvQ
    qvw?li=BBr5MK7

    Okazuje się, że nawet nagrody przyznane ministrom przez premier Beatę
    Szydło nie równają się z miesięczną pensją wiceszefa CBA. Tylko w 2017
    r. Grzegorz Ocieczek zarobił ponad pół miliona, co daje wynagrodzenie
    w kwocie prawie 50 tysięcy miesięcznie. Bo oprócz pensji z biura
    pobiera jeszcze jedną, prokuratorską. - Skoro przepisy mówią, że mogę,
    to pobieram. Jeśli przepisy będą mówiły, że nie mogę, to nie będę
    pobierał - wyjaśnia

    Prokurator w stanie spoczynku, wiec to taka emerytura a nie pensja ...
    to nie wiem kto ma racje ...
    Ale on chyba niezbyt stary jest, to z jakiej racji ta emerytura ...

    J.

  • 30. Data: 2018-04-16 10:46:37
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-14 o 10:50, J.F. pisze:

    > Prokurator w stanie spoczynku, wiec to taka emerytura a nie pensja ...
    > to nie wiem kto ma racje ...

    Czyli wzrosły emerytury. Co prawda dotyczy to swoich, ale od czegoś
    (kogoś) trzeba zacząć... ;)

    > Ale on chyba niezbyt stary jest, to z jakiej racji ta emerytura ...

    Wczesne, wysokie emerytury dla prokuratorów, sędziów to taka łapówka dla
    tych środowisk: dostajecie wysokie i wczesne emerytury, więc siedźcie cicho.

    Pozdrawiam,
    Wojtek