  • 31. Data: 2021-05-10 07:52:05
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 09.05.2021 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Jest to mozliwe, zwłaszcza ze zwłaszcza w pierwszych miesiacach (luty -
    > sierpien) sraczka była zdecydowanie wieksza niz potrzebna.
    > Znasz ta statystyke z podziałem na miesiace?
    > CZy ten spadek przypadał na ten okres który podejrzewam czy rozkładał
    > się rowno po całym roku?

    z podziałami na miesiące są do listopada. Największe różnice są w
    miesiącach jesiennych. Ze względu na procedury.
    Gdzieś widziałem, że ktoś pytając o szczegóły, które otrzymał
    przedstawił i wyszło mu coś takiego:
    https://twitter.com/synxchaosu/status/13892970718623
    04780/photo/1

    --

    http://zrzeda.pl

  • 32. Data: 2021-05-10 17:25:04
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    poniedziałek, 10 maja 2021 o 07:52:08 UTC+2 Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > miesiącach jesiennych. Ze względu na procedury.
    > Gdzieś widziałem, że ktoś pytając o szczegóły, które otrzymał

    Każdy mądry po szkodzie.
    Nie trza było się w tefauenach i GWnie wydzierać się w te tony:
    - ni ma maseczek
    - ni ma respiratorów
    - ni ma nic

    Tylko:
    - nie można zaniedbywać pozostałych pacjentów
    - lokdałny tylko w minimalnym stopni

    Zamiast ekspertów od kowida trza było zapraszać ekspertów od gospodarki.

    Teraz? Przejrzeli? Teraz to jest za późno. Teraz to ja im mogę przypomnieć
    jak kilka miesięcy przed kowidem zapraszali ekspertów
    chcących likwidacji miejsc w szpitalach.

    Dziś chcą co ugrać? I tak nic nie ugrają. 14,2% i niech spi... na szczaw i mirabelki
    ze swoimi ekspertami.

  • 33. Data: 2021-05-10 19:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    > Każdy mądry po szkodzie.
    > Nie trza było się w tefauenach i GWnie wydzierać się w te tony:
    > - ni ma maseczek
    > - ni ma respiratorów
    > - ni ma nic

    A co ma jedno do drugiego?
    Pomijam to ze od roku słysze cały czas pytania na czym rzad opiera
    swoje decyzje i nigdy nie ułsyszałem o jakie modele sie opierali.

    > Tylko:
    > - nie można zaniedbywać pozostałych pacjentów
    > - lokdałny tylko w minimalnym stopni

    ;-DDD
    Serio nie słyszałes?

    > Zamiast ekspertów od kowida trza było zapraszać ekspertów od
    > gospodarki.

    Do sejmu?

    > Teraz? Przejrzeli? Teraz to jest za późno. Teraz to ja im mogę
    > przypomnieć jak kilka miesięcy przed kowidem zapraszali ekspertów
    > chcących likwidacji miejsc w szpitalach.

    A co maja miejsca w szpitalach do efektywnego leczenia?

    > Dziś chcą co ugrać? I tak nic nie ugrają. 14,2% i niech spi... na
    > szczaw i mirabelki ze swoimi ekspertami.

    Kto chce ugrac? Z kim ty dyskutujesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 34. Data: 2021-05-11 07:37:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.05.2021 o 17:25, Astralny Rębajło pisze:

> [...]
    > - lokdałny tylko w minimalnym stopni
    >

    > Zamiast ekspertów od kowida trza było zapraszać ekspertów od gospodarki.

    Albo lekarzy, ale takich niepowiązanych z firmami produkującymi
    szczepionki. Wielu lekarzy krytykowało działania rządu

    > Teraz? Przejrzeli? Teraz to jest za późno. Teraz to ja im mogę przypomnieć
    > jak kilka miesięcy przed kowidem zapraszali ekspertów
    > chcących likwidacji miejsc w szpitalach.

    nie, oni dalej brną w obłęd. Dodatkowo firmy takie jak google
    zainwestowały w tą panikę. Dlatego z Google'a znikają filmy lekarzy
    mówiące jak leczyć skutecznie, krytykujących działania rządów ect. Rząd
    Polski "dostał" od G w marcu - rok temu dość duże pieniądze na reklamę
    pandemii w google
    --
    http://zrzeda.pl

  • 35. Data: 2021-05-11 08:09:56
    Od: Kviat

    > nie, oni dalej brną w obłęd. Dodatkowo firmy takie jak google
    > zainwestowały w tą panikę. Dlatego z Google'a znikają filmy lekarzy
    > mówiące jak leczyć skutecznie,

    Podasz jakiś przykład skutecznego leczenia, który google usunął?

    Wiesz, że nie opracowano jeszcze skutecznej metody leczenia?
    Więc jakim cudem google usuwa coś, co jeszcze nie istnieje?

    Jak na razie, to pewne jest to, że google i pozostali (fejs itd.) zbyt
    późno zabrali się za usuwanie śmietnika z fejkniusami.
    Dziwnym trafem tego typu (koronasceptyczne) poglądy korelują z ruchami
    faszystowskimi, skrajną prawicą, oszołomstwem antyszczepionkowym i całą
    resztą foliarzy.
    Jak bardzo groźne jest to zjawisko mogłeś się przekonać przy okazji
    ostatnich wyborów w USA.

    https://www.dw.com/pl/qanon-i-koronakryzys-teorie-sp
    iskowe-w-natarciu-opinia/a-56404748

    "Coraz więcej ludzi wierzy w rzeczy, które jeszcze niedawno uchodziłyby
    za wierutną bzdurę. To nie tylko dziwne, ale także groźne dla demokracji
    - uważa Martin Muno."

    "Gdyby kilka lat temu ktoś publicznie głosił, że działająca w skali
    globalnej tajna grupa przestępcza więzi i torturuje dzieci porwane, by
    uzyskać z ich krwi eliksir młodości, komuś takiemu doradzono by, żeby
    jak najszybciej udał się po pomoc do psychiatry. Dziś natomiast, jak
    wynika z badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii, około 10 procent
    obywateli USA wspiera takie brednie, rozpowszechniane przez anonimową
    osobę lub grupę osób, kryjącą się za nazwą QAnon.

    QAnon ma swoich zwolenników także w Niemczech. Według Fundacji "Amadeu
    Antonio" jest ich około 150 tysięcy, przez co Niemcy stanowią jedną z
    najliczniejszych grup wyznawców tego ruchu poza obszarem anglojęzycznym.
    Ogólnie, jak wynika z badań Fundacji Konrada Adenauera, około jednej
    trzeciej Niemców jest podatnych na najrozmaitsze teorie spiskowe. Jeśli
    uwyględnić dzieci w wieku poniżej 14 lat oznacza to, że jest ich około
    24 milionów. Autorzy innych, podobnych badań podają zbliżone wyniki.
    Stwierdzają ponadto, że między zwolennikami ruchu QAnon, negacjonistami
    koronawirusa i prawicowymi ekstremistami jest wiele powiązań."

    "W jaki sposób oczywista bzdura może zataczać tak szerokie kręgi w
    naszym, oświeconym zdawałoby się, świecie? W końcu żyjemy w XXI wieku, a
    nie w średniowieczu? Odpowiedż jest prosta. Dzieje się tak, ponieważ od
    wszystkich tych niedorzeczności dzieli nas zaledwie kilka klinięć
    komputerową myszką. Zwłaszcza media społecznościowe są istną skarbnicą
    nieprawdziwych informacji i najrozmaitszych teorii spiskowych."

    "Naukowcy z Massachusetts Institute of Technology (MIT) stwierdzili, że
    dotarcie z jedną prawdziwą wiadomością do półtora tysiąca osób zajmuje
    około sześciu razy więcej czasu niż z nieprawdziwą.

    Media społecznościowe znajdują się obecnie między młotem i kowadłem. Z
    jednej strony trzymają się zasady wolności słowa, ale to oznacza, że
    grozi im rozpowszechnianie także fałszywych informacji, a nawet
    oszczerstw i pomówień. Na przykład Facebook do października 2020 roku
    bronił się przed usuwaniem wpisów negujących Holocaust, co jest
    przestępstwem w 18 krajach".

    "Z drugiej strony po wyborach prezydenckich w USA, a najpóźniej po
    szturmie podburzonych przez Donalda Trumpa jego zwolenników na Kapitol,
    media społecznościowe zdały sobie sprawę z tego, jakie zagrożenia wiążą
    się z rozpowszechnianiem nieprawdziwych informacji i szerzeniem
    nienawiści. To, że obecnie niektóre platformy blokują konta znanych i
    mniej znanych osób za rozpowszechnianie nieprawdziwych wiadomości, albo
    udzielają im ostrzeżeń, należy traktować jako początek zmian idących we
    właściwym kierunku.

    Aby utrzymać ten trend, konieczne są dwie rzeczy. Po pierwsze Facebook i
    inne platformy same muszą podlegać karze za szerzenie nienawiści i
    rozpowszechnianie fake newsów. Do tego usiłuje obecnie doprowadzić
    Komisja Europejska przy pomocy kodeksu usług cyfrowych ("Digital
    Services Act"), regulujących ten obszar działalności. Wyznaczenie
    granicy między zahamowaniem fali nieprawdziwych treści a wprowadzeniem
    cenzury nie jest jednak sprawą prostą i łaczy się z wieloma
    zagrożeniami. Mimo to jest to konieczne i pilne."

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/21170
    35,1,myslacy-w-poprzek-antyszczepionkowcy-pod-lupa-n
    iemieckich-sluzb.read

    "Koronasceptycy i antyszczepionkowcy to w Niemczech grupa bardzo
    różnorodna: zwykli ludzie mieszają się z radykalnymi, skrajnie
    prawicowymi organizacjami."

    ",,Querdenker" - w dosłownym tłumaczeniu myślący w poprzek, czyli wbrew
    utartym normom, dominującym poglądom, na przekór większości polityków,
    naukowców i mediów."

    "Jednak równocześnie wśród ,,Querdenker" nie brakuje osób o poglądach
    skrajnie prawicowych, a cały ten bardzo różnorodny ruch próbują
    wykorzystać do własnych potrzeb grupy radykalne, już wcześniej
    istniejące (np. tzw. Obywatele Rzeszy czy neonaziści), zwłaszcza we
    wschodnich krajach związkowych. Na fali niezadowolenia z obostrzeń
    starają się umocnić swoje struktury, a początkowo pokojowe manifestacje
    przekształcają w pole walki z policją, np. w Berlinie i Kassel."

    "Osoby pokojowo nastawione tak naprawdę są traktowane przez skrajne
    elementy jako pożyteczni idioci, ładna fasada mająca przekonywać w
    mediach, że koronasceptycy to zwykli ludzie."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2021-05-11 08:51:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 08:09, Kviat pisze:

    > Podasz jakiś przykład skutecznego leczenia, który google usunął?

    nie mogę, bo google usunął. Zresztą jeszcze kilka dni też był w sieci
    film z przesłuchania przed komisją senacką USA jednego lekarza, który
    opowiadał o takiej praktyce. Linki, które miałem też już są
    donikąd.Opiowiadał dokładnie o tym precederze.

    > Wiesz, że nie opracowano jeszcze skutecznej metody leczenia?
    > Więc jakim cudem google usuwa coś, co jeszcze nie istnieje?

    Skuteczne metody leczenia są takie jak były przy innych koronawirusach +
    lekkie modyfikacje i lekarze o tym wiedzą. Zresztą pod koniec zeszłego
    roku był dość duży strajk lekarzy we Francji bo władze zakazywały
    skutecznych metod leczenia. WIem w głównych mediach się tego nie
    dowiesz, bo onui też inwestują w panikę koronawirusową, jak google,
    który przeznaczył dla naszego rządu kilka milionów euro na promocję
    paniki w ichnich mediach już 20 marca 2020.

    > Jak na razie, to pewne jest to, że google i pozostali (fejs itd.) zbyt
    > późno zabrali się za usuwanie śmietnika z fejkniusami.

    robią to od samego początku, tylko udoskonalają narzędzia. I to nie są
    fejkniuusy imho.Epidemiolodzy, którzy brali udział w walce z różnymi
    epidemiami są wycinani tylko dlatego, bo kwestionują idiotyzmy, które
    się teraz robi. Tak zapewne to zmowa tych epidemiologów z całego świata,
    więc trzeba ich wycinać. Na pewno się nie znają... Masz albo tak sprany
    mózg, albo niestety działasz wraz z jakimiś siłami, którym zależy na
    dużym zarobku na panice z powodu trochę bardziej zjadliwego przeziębienia.

    > Dziwnym trafem tego typu (koronasceptyczne) poglądy korelują z ruchami
    > faszystowskimi, skrajną prawicą, oszołomstwem antyszczepionkowym i całą
    > resztą foliarzy.

    Najwięksi foliarze - zgodnie z definicją, to ci, którzy wierzą, że
    szmata na twarzy ochroni przed wirusem, ale co tam.

    > Jak bardzo groźne jest to zjawisko mogłeś się przekonać przy okazji
    > ostatnich wyborów w USA.
    >
    > https://www.dw.com/pl/qanon-i-koronakryzys-teorie-sp
    iskowe-w-natarciu-opinia/a-56404748

    No i teorie, z których wyśmiewano się rok temu, jak jakieś paszporty
    szczepienne itp stają się rzeczywistością...

    > "Coraz więcej ludzi wierzy w rzeczy, które jeszcze niedawno uchodziłyby
    > za wierutną bzdurę. To nie tylko dziwne, ale także groźne dla demokracji
    > - uważa Martin Muno."

    coraz więcej tych rzeczy staje się rzeczywistością.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 37. Data: 2021-05-11 10:35:28
    Od: Kviat

    > nie mogę, bo google usunął.

    Dobre :)

    > Zresztą jeszcze kilka dni też był w sieci
    > film z przesłuchania przed komisją senacką USA jednego lekarza, który
    > opowiadał o takiej praktyce. Linki, które miałem też już są
    > donikąd.Opiowiadał dokładnie o tym precederze.

    O procederze usuwania przez google skutecznych sposobów leczenia? Serio?
    Może film usunięto, bo komisja pękła ze śmiechu i film był zbyt drastyczny.

    > Skuteczne metody leczenia są takie jak były przy innych koronawirusach +
    > lekkie modyfikacje i lekarze o tym wiedzą.

    To google usunął, czy nie usunął? Bo już się pogubiłem.
    Twierdzisz, że google usunął wszystkie metody leczenia koronowirusów?

    Skoro lekarze o tym wiedzą, to czemu nie leczą skutecznie? I dlaczego
    twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia? Lekarze też są w spisku?

    https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zak
    azne,koronawirusy---objawy--leczenie-i-zapobieganie-
    zakazeniu,artykul,1683629.html

    > Zresztą pod koniec zeszłego
    > roku był dość duży strajk lekarzy we Francji bo władze zakazywały
    > skutecznych metod leczenia.

    Jedyne informacje na ten temat to linki do jakiś oszołomskich stron z
    koronasceptycznymi i antyszczepionkowymi fakeniusami, które
    przestrzegają przed skutkami ubocznymi szczepień i piszącymi o
    skuteczności szczepień na poziomie kilkunastu procent, pomieszanymi z
    jakimiś wrzutkami dotyczącymi prawej strony polityki.

    Krótko mówiąc - brednie wbrew faktom naukowym.
    Jakim cudem władze mogły zakazać czegoś, co nie istnieje?

    > WIem w głównych mediach się tego nie
    > dowiesz,

    Tak samo jak w głównych mediach nie dowiesz się, że Ziemia jest płaska,
    a przez 5G krowy przestają dawać mleko.

    > bo onui też inwestują w panikę koronawirusową, jak google,
    > który przeznaczył dla naszego rządu kilka milionów euro na promocję
    > paniki w ichnich mediach już 20 marca 2020.

    Tak tak. Wszyscy są w spisku.

    > robią to od samego początku, tylko udoskonalają narzędzia. I to nie są
    > fejkniuusy imho.

    Są.
    Naukowcy twierdzą, że nie ma jeszcze skutecznej metody leczenia.

    > Epidemiolodzy, którzy brali udział w walce z różnymi
    > epidemiami są wycinani tylko dlatego, bo kwestionują idiotyzmy, które
    > się teraz robi.

    Daj przykład.

    > Tak zapewne to zmowa tych epidemiologów z całego świata,
    > więc trzeba ich wycinać. Na pewno się nie znają...

    Daj przykład.

    > Masz albo tak sprany
    > mózg,

    Wzajemnie.

    > albo niestety działasz wraz z jakimiś siłami, którym zależy na
    > dużym zarobku na panice z powodu trochę bardziej zjadliwego przeziębienia.

    To częsty argument: skoro nie wierzysz w teorie spiskowe to masz sprany
    mózg.

    Na innych grupach jest taki jeden typ, który twierdzi, że nie wiadomo
    jaki Ziemia ma kształt. Każdy kto twierdzi, że wie (że płaska, albo że
    nie płaska) ma sprany mózg, bo tak naprawdę nie wiadomo jaki ma kształt.
    A skoro ktoś twierdzi, że Ziemia ma taki kształt:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia
    to znaczy, że działa wraz z jakimiś siłami, którym zależy na oszukaniu
    ludzi.

    To jest wyższy poziom tego co tu wypisujesz.

    > Najwięksi foliarze - zgodnie z definicją, to ci, którzy wierzą, że
    > szmata na twarzy ochroni przed wirusem, ale co tam.

    Odwracanie kota ogonem, negowanie faktów naukowych i twierdzenie, że
    nauka to wiara, jest kolejnym typowym zagraniem foliarzy. O prawdziwej
    prawdzie "w głównych mediach" się nie dowiesz... wiarygodne są tylko te
    "alternatywne".
    LOL

    iskowe-w-natarciu-opinia/a-56404748

    > No i teorie, z których wyśmiewano się rok temu, jak jakieś paszporty
    > szczepienne itp stają się rzeczywistością...

    Nie manipuluj. Po pierwsze, brak skutecznej metody leczenia to nie
    decyzja polityczna, lecz fakt naukowy - negowanie faktów naukowych i
    rozpowszechnianie kłamstw na temat szczepień i że istnieją skuteczne
    metody leczenia covida ukrywane przez jakiś spisek, nie mają z tym nic
    wspólnego.

    > coraz więcej tych rzeczy staje się rzeczywistością.

    Tylko dla foliarzy.
    Właśnie dlatego to jest takie groźne - bo dla foliarzy spiski,
    nieskuteczność szczepień, oszustwo covidowe i chipy do sterowania
    umysłem jest najprawdziwszą rzeczywistością. Oni naprawdę w to wierzą.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 38. Data: 2021-05-11 11:05:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 10:35, Kviat napisał:

    > Dobre :)

    > O procederze usuwania przez google skutecznych sposobów leczenia? Serio?
    > Może film usunięto, bo komisja pękła ze śmiechu i film był zbyt drastyczny.

    tak jasne, komisja... Jak napisałem, w wielu wypadkach mówili o tym
    epidemiolodzy, którzy przy wcześniejszych epidemiach brali udział w
    komisjach, albo wręcz na froncie walki. Teraz są to wg Ciebie szury, co
    się nie znają. Nie mam więcej pytań.

    > To google usunął, czy nie usunął? Bo już się pogubiłem.
    > Twierdzisz, że google usunął wszystkie metody leczenia koronowirusów?

    nie wiem, czy wszystkie, po prostu wiele informacji możesz znajdować na
    bieżąco, albo wcale. Metody jak napisałem są to stare znane metody
    leczenia przeziębień koronowirusowych. Co więcej, jak poszukasz na
    dokumentu stworzonego obecnie przez Horbana, to w zasadzie podpowiedzi
    masz, tylko takie, gdzie masz jako nie zalecane. A jeśli mi nie
    wierzysz, jak powiedziałem porozmawiaj z lekarzami, którzy leczą - tak
    są tacy. Może dla Ciebie to 2 światy jeden madia, drugi życie, ale tak
    to obecnie wygląda.

    > Skoro lekarze o tym wiedzą, to czemu nie leczą skutecznie? I dlaczego
    > twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia? Lekarze też są w spisku?

    Leczą, ale nieliczni, którzy przyjmują pacjentów osobiście. Ponieważ nie
    wiesz co zapisać, jeśli nie widzisz wszystkich objawów.

> [...]
    > skuteczności szczepień na poziomie kilkunastu procent, pomieszanymi z
    > jakimiś wrzutkami dotyczącymi prawej strony polityki.

    co ja poradzę, że gdzie indziej znikają?

    > Krótko mówiąc - brednie wbrew faktom naukowym.
    > Jakim cudem władze mogły zakazać czegoś, co nie istnieje?

    No patrz w Indiach do niedawna leczono i mieli niewiele problemów, teraz
    zaczęli szczepić i nagle pojawiła się nowa wersja wirusa i ludzie masowo
    umierają.

    > Tak samo jak w głównych mediach nie dowiesz się, że Ziemia jest płaska,
    > a przez 5G krowy przestają dawać mleko.

    tego dowiaduję się głównie właśnie z głównych mediów, że tak uważają
    ludzie myślący inaczej niż to co jest podawane w głównych mediach.
    Sorki, ale taki poziom argumentacji, że nie zamierzam z nim dyskutować

    > Tak tak. Wszyscy są w spisku.

    Nie nie wszyscy, ci co chcą zarobić i się zgodzili na to.

    > Są.
    > Naukowcy twierdzą, że nie ma jeszcze skutecznej metody leczenia.

    tylko część naukowców i dziwnym przypadkiem zazwyczaj są powiązani
    finansowo z firmami tworzącymi szczepionki.

    > Daj przykład.

    Wolfgang Wodarg, Zbigniew Hałat

    Takie 2 przykłady. Wystarczy? Nie chce mi się teraz szukać więcej
    nazwisk, są to może ekscentryczni lekarze, ale z dorobkiem i zajmujący
    się epidemiami w przeszłości.

> [...]
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia
    > to znaczy, że działa wraz z jakimiś siłami, którym zależy na oszukaniu

    podaj przykład, bo widziałem dyskusje, że kazano wybrać gościowi, czy
    Ziemia jest kulą, czy jest płaska, a tu ani jedna ani druga odpowiedź
    nie jest prawidłowa.

> [...]
    > rozpowszechnianie kłamstw na temat szczepień i że istnieją skuteczne
    > metody leczenia covida ukrywane przez jakiś spisek, nie mają z tym nic

    No patrz, a jednak lekarze twierdzą inaczej, przynajmniej ci których znam.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 39. Data: 2021-05-11 11:10:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 11:05:08 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > No patrz w Indiach do niedawna leczono i mieli niewiele problemów, teraz
    > zaczęli szczepić i nagle pojawiła się nowa wersja wirusa i ludzie masowo
    > umierają.

    Jestem głęboko przekonany, że wszyscy zaszczepieni najdalej po 60-80 latach
    od wakcynacji umrą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2021-05-11 11:15:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 May 2021 11:10:22 +0200, Olin napisał(a):

    > Jestem głęboko przekonany, że wszyscy zaszczepieni najdalej po 60-80 latach
    > od wakcynacji umrą.

    Nie odmówię sobie przyjemności zacycowania:

    "Ogórki cię zgubią! Każdy zjedzony ogórek zbliża cię do śmierci.
    Niesamowite, że myślący ludzie dotąd nie dostrzegli śmiertelności tego
    produktu roślinnego, a nawet używają jego nazwy jako pozytywnego porównania
    ("jak ogóreczek!"). I niezależnie od wszystkiego rośnie produkcja ogórków
    konserwowych.

    Z ogórkami związane są wszystkie główne fizyczne dolegliwości, i ogólne
    ludzkie nieszczęścia.

    Prawie wszyscy ludzie, którzy cierpią z powodu chorób przewlekłych, jedli
    ogórki. Efekt się wyraźnie kumuluje.
    99,9% wszystkich ludzi, którzy zmarli na raka, za życia jadło ogórki.
    100% wszystkich żołnierzy jadło ogórki.
    99,7% wszystkich ofiar wypadków samochodowych i samolotowych spożywało
    ogórki w ciągu dwóch tygodni poprzedzających śmiertelny wypadek.
    93,1% wszystkich nieletnich przestępców pochodzi z rodzin, w których ogórki
    konsumowano w sposób ciągły.

    Istnieją dane dowodzące, że szkodliwy wpływ ogórków utrzymuje się bardzo
    długo: wśród osób urodzonych w 1839 roku i jedzących ogórki śmiertelność
    wynosi 100%. Wszystkie osoby urodzone w latach 1869-1879 (oryginalne
    wydanie książki "Fizycy żartują" ukazało się w 1968 r. - przyp. mój - JR)
    mają obwisłą pomarszczoną skórę, utraciły prawie wszystkie zęby, i
    praktycznie oślepły (o ile choroby wywołane spożywaniem ogórków nie
    zaprowadziły ich już dawno do grobu). Jeszcze bardziej przekonujące są
    wyniki uzyskane przez grupę znanych naukowców-lekarzy: świnki morskie,
    którym przymusowo podawano po 20 kg ogórków dziennie przez miesiąc,
    straciły całkiem apetyt!

    Jedyny sposób, aby uniknąć szkodliwych skutków ogórków, to zmiana diety.
    Jedz na przykład zupę z bagiennych orchidei. Od niej, o ile nam wiadomo,
    jeszcze nikt nie umarł."

    http://rafa.eu.org/notka.php3?id=207