    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IRCHa
    Date: Tue, 11 May 2021 11:05:08 +0200
    <609a1fb7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7d9ha$15r6$1@gioia.aioe.org>
    <609a41d3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 10:35, Kviat napisał:

    > Dobre :)

    > O procederze usuwania przez google skutecznych sposobów leczenia? Serio?
    > Może film usunięto, bo komisja pękła ze śmiechu i film był zbyt drastyczny.

    tak jasne, komisja... Jak napisałem, w wielu wypadkach mówili o tym
    epidemiolodzy, którzy przy wcześniejszych epidemiach brali udział w
    komisjach, albo wręcz na froncie walki. Teraz są to wg Ciebie szury, co
    się nie znają. Nie mam więcej pytań.

    > To google usunął, czy nie usunął? Bo już się pogubiłem.
    > Twierdzisz, że google usunął wszystkie metody leczenia koronowirusów?

    nie wiem, czy wszystkie, po prostu wiele informacji możesz znajdować na
    bieżąco, albo wcale. Metody jak napisałem są to stare znane metody
    leczenia przeziębień koronowirusowych. Co więcej, jak poszukasz na
    dokumentu stworzonego obecnie przez Horbana, to w zasadzie podpowiedzi
    masz, tylko takie, gdzie masz jako nie zalecane. A jeśli mi nie
    wierzysz, jak powiedziałem porozmawiaj z lekarzami, którzy leczą - tak
    są tacy. Może dla Ciebie to 2 światy jeden madia, drugi życie, ale tak
    to obecnie wygląda.

    > Skoro lekarze o tym wiedzą, to czemu nie leczą skutecznie? I dlaczego
    > twierdzą, że nie ma skutecznej metody leczenia? Lekarze też są w spisku?

    Leczą, ale nieliczni, którzy przyjmują pacjentów osobiście. Ponieważ nie
    wiesz co zapisać, jeśli nie widzisz wszystkich objawów.

    > Jedyne informacje na ten temat to linki do jakiś oszołomskich stron z
    > koronasceptycznymi i antyszczepionkowymi fakeniusami, które
    > przestrzegają przed skutkami ubocznymi szczepień i piszącymi o
    > skuteczności szczepień na poziomie kilkunastu procent, pomieszanymi z
    > jakimiś wrzutkami dotyczącymi prawej strony polityki.

    co ja poradzę, że gdzie indziej znikają?

    > Krótko mówiąc - brednie wbrew faktom naukowym.
    > Jakim cudem władze mogły zakazać czegoś, co nie istnieje?

    No patrz w Indiach do niedawna leczono i mieli niewiele problemów, teraz
    zaczęli szczepić i nagle pojawiła się nowa wersja wirusa i ludzie masowo
    umierają.

    > Tak samo jak w głównych mediach nie dowiesz się, że Ziemia jest płaska,
    > a przez 5G krowy przestają dawać mleko.

    tego dowiaduję się głównie właśnie z głównych mediów, że tak uważają
    ludzie myślący inaczej niż to co jest podawane w głównych mediach.
    Sorki, ale taki poziom argumentacji, że nie zamierzam z nim dyskutować

    > Tak tak. Wszyscy są w spisku.

    Nie nie wszyscy, ci co chcą zarobić i się zgodzili na to.

    > Są.
    > Naukowcy twierdzą, że nie ma jeszcze skutecznej metody leczenia.

    tylko część naukowców i dziwnym przypadkiem zazwyczaj są powiązani
    finansowo z firmami tworzącymi szczepionki.

    > Daj przykład.

    Wolfgang Wodarg, Zbigniew Hałat

    Takie 2 przykłady. Wystarczy? Nie chce mi się teraz szukać więcej
    nazwisk, są to może ekscentryczni lekarze, ale z dorobkiem i zajmujący
    się epidemiami w przeszłości.

    > Na innych grupach jest taki jeden typ, który twierdzi, że nie wiadomo
    > jaki Ziemia ma kształt. Każdy kto twierdzi, że wie (że płaska, albo że
    > nie płaska) ma sprany mózg, bo tak naprawdę nie wiadomo jaki ma kształt.
    > A skoro ktoś twierdzi, że Ziemia ma taki kształt:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia
    > to znaczy, że działa wraz z jakimiś siłami, którym zależy na oszukaniu
    > ludzi.

    podaj przykład, bo widziałem dyskusje, że kazano wybrać gościowi, czy
    Ziemia jest kulą, czy jest płaska, a tu ani jedna ani druga odpowiedź
    nie jest prawidłowa.

    > Nie manipuluj. Po pierwsze, brak skutecznej metody leczenia to nie
    > decyzja polityczna, lecz fakt naukowy - negowanie faktów naukowych i
    > rozpowszechnianie kłamstw na temat szczepień i że istnieją skuteczne
    > metody leczenia covida ukrywane przez jakiś spisek, nie mają z tym nic
    > wspólnego.

    No patrz, a jednak lekarze twierdzą inaczej, przynajmniej ci których znam.

    --
    http://zrzeda.pl