    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IRCHa
    Date: Tue, 11 May 2021 11:15:26 +0200
    <609a1fb7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7d9ha$15r6$1@gioia.aioe.org>
    <609a41d3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <s7dhc4$sq6$1@gioia.aioe.org>
    <1gu1pze3cap0t$.89n4sz0cz8ah.dlg@40tude.net>

    Dnia Tue, 11 May 2021 11:10:22 +0200, Olin napisał(a):

    > Jestem głęboko przekonany, że wszyscy zaszczepieni najdalej po 60-80 latach
    > od wakcynacji umrą.

    Nie odmówię sobie przyjemności zacycowania:

    "Ogórki cię zgubią! Każdy zjedzony ogórek zbliża cię do śmierci.
    Niesamowite, że myślący ludzie dotąd nie dostrzegli śmiertelności tego
    produktu roślinnego, a nawet używają jego nazwy jako pozytywnego porównania
    ("jak ogóreczek!"). I niezależnie od wszystkiego rośnie produkcja ogórków
    konserwowych.

    Z ogórkami związane są wszystkie główne fizyczne dolegliwości, i ogólne
    ludzkie nieszczęścia.

    Prawie wszyscy ludzie, którzy cierpią z powodu chorób przewlekłych, jedli
    ogórki. Efekt się wyraźnie kumuluje.
    99,9% wszystkich ludzi, którzy zmarli na raka, za życia jadło ogórki.
    100% wszystkich żołnierzy jadło ogórki.
    99,7% wszystkich ofiar wypadków samochodowych i samolotowych spożywało
    ogórki w ciągu dwóch tygodni poprzedzających śmiertelny wypadek.
    93,1% wszystkich nieletnich przestępców pochodzi z rodzin, w których ogórki
    konsumowano w sposób ciągły.

    Istnieją dane dowodzące, że szkodliwy wpływ ogórków utrzymuje się bardzo
    długo: wśród osób urodzonych w 1839 roku i jedzących ogórki śmiertelność
    wynosi 100%. Wszystkie osoby urodzone w latach 1869-1879 (oryginalne
    wydanie książki "Fizycy żartują" ukazało się w 1968 r. - przyp. mój - JR)
    mają obwisłą pomarszczoną skórę, utraciły prawie wszystkie zęby, i
    praktycznie oślepły (o ile choroby wywołane spożywaniem ogórków nie
    zaprowadziły ich już dawno do grobu). Jeszcze bardziej przekonujące są
    wyniki uzyskane przez grupę znanych naukowców-lekarzy: świnki morskie,
    którym przymusowo podawano po 20 kg ogórków dziennie przez miesiąc,
    straciły całkiem apetyt!

    Jedyny sposób, aby uniknąć szkodliwych skutków ogórków, to zmiana diety.
    Jedz na przykład zupę z bagiennych orchidei. Od niej, o ile nam wiadomo,
    jeszcze nikt nie umarł."

    http://rafa.eu.org/notka.php3?id=207

    --
    uzdrawiam